ja haha Peyquote:
misschien heb ik je weleens gezien hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Naja als jij mij niet kent van mijn foto's dan zal het andersom ook wel niet zo zijn lijkt me
ja stuur me eens een foto of je naam danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
misschien heb ik je weleens gezien haha
Ik pas me altijd aan aan de mensen waar ik mee spreekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Limburgs spreken kan ik niet, maar verstaan wel.
Toch acht ik van diegene dat als ik ABN reageer, dat hij/zij ook op ABN overschakelt
haha inddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja haha PeyZe zouden mij daar killen dat ik Echt zei , ik heb jaren voor Rios'31 gespeeld
wij zijn gewoon beschaafde mensen tassiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan de mensen waar ik mee spreek![]()
Heb gisteren ook alles door mekaar gesproken
die op mijn camera ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Sproetjes....de foto's op mijn foon zijn echt uhm...gaar![]()
dat zeker!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha indd
[..]
wij zijn gewoon beschaafde mensen tassie
Als ik tegen iemand spreek die ik niet ken dan ga ik dan natuurlijk ook ABN spreken, maar tegen mijn vrienden waarvan ik weet dat ze geen Limburgs spreken maar het meestal wel verstaan spreek ik meestal gewoon Limburgs.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Limburgs spreken kan ik niet, maar verstaan wel.
Toch acht ik van diegene dat als ik ABN reageer, dat hij/zij ook op ABN overschakelt
Kijk dat vind ik primaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan de mensen waar ik mee spreek![]()
Heb gisteren ook alles door mekaar gesproken
indd ik stuur je een pbquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moeten maar ff msn uitwisselen...kunnen we ze elkaar doorsturen en lachen
Mijn vriend komt uit Utrecht dus wij spreken altijd abn....al verstaat hij inmiddels wel alles in dialectquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik prima
Als mensen me vragen of ze Limburgs mogen praten, vind ik dat ook niet erg. Maar dring jezelf niet zo op door Limburgs te blijven praten als ik ABN terugpraat
Later, in mn eigen hut wordt dat het eerste dat ik aanschaf. Nog eerder dan het bed zelfquote:
kom jij uit pey?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha indd
[..]
wij zijn gewoon beschaafde mensen tassie
chek je pmquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Mensen ik ben weer weg, ga me thuis lekker douchen en nog wat bijkomen voor vanavond![]()
fijne dag allemaal![]()
quote:
Ik las het mijn mede leven gaat helemaal naar jou uit! Maja jij hebt tenminste nog wat leuks gedaan ik verveel me kapot!quote:
had je mee moeten gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet!
[..]
Ik las het mijn mede leven gaat helemaal naar jou uit! Maja jij hebt tenminste nog wat leuks gedaan ik verveel me kapot!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |