pikstrafquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Was echt een superavond![]()
![]()
![]()
En mijn eerste meet ooit dus ook een succes![]()
Tis alleen niet zo fijn als je dan om 4 thuis bent en vriendlief alle haken van binnen op de deuren heeft gedaan en niet wakker wordt van de telefoon...
Heb dus tot 6 uur zitten klappertanden in mijn dunne jurkje zonder jas en ben toen maar naar mijn moeder gelopen![]()
Begin nu langzaam te ontdooien en nu maar wachten tot ik vriendlief wakker krijg met bellen...
Maak me ook nog zorgen dat er wat is maar heb om 2 uur nog een sms gehad van hem en hij was dronken dus neem aan dat hij gewoon k.o ligt![]()
Die krijgt het te verduren straks
Dat is niet zo leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Was echt een superavond![]()
![]()
![]()
En mijn eerste meet ooit dus ook een succes![]()
Tis alleen niet zo fijn als je dan om 4 thuis bent en vriendlief alle haken van binnen op de deuren heeft gedaan en niet wakker wordt van de telefoon...
Heb dus tot 6 uur zitten klappertanden in mijn dunne jurkje zonder jas en ben toen maar naar mijn moeder gelopen![]()
Begin nu langzaam te ontdooien en nu maar wachten tot ik vriendlief wakker krijg met bellen...
Maak me ook nog zorgen dat er wat is maar heb om 2 uur nog een sms gehad van hem en hij was dronken dus neem aan dat hij gewoon k.o ligt![]()
Die krijgt het te verduren straks
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Je bent pas 1x geweest je hebt geen recht van spreken
Mini meetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:51 schreef LimboFan het volgende:
HE WAT??![]()
![]()
was er een Limbomeet??![]()
![]()
Het was mijn idee en er wordt helemaal niks tegen mij gezegd???
Flauw....
ze zijn naar de modial gegaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:51 schreef LimboFan het volgende:
HE WAT??![]()
![]()
was er een Limbomeet??![]()
![]()
Het was mijn idee en er wordt helemaal niks tegen mij gezegd???
Flauw....
klinkt leuk , maar ik ben heul verlegenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mini meet![]()
En het is de afgelopen week uitvoerig in alle topics besproken hoorik heb zelf een paar keer gevraagd of er nog meer mensen meewilden
![]()
Maar ik denk wel dat we dit elke maand overdoen het was echt super
Ow, ja ik was druk met zwemmen en vakantie vierenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mini meet![]()
En het is de afgelopen week uitvoerig in alle topics besproken hoorik heb zelf een paar keer gevraagd of er nog meer mensen meewilden
![]()
Maar ik denk wel dat we dit elke maand overdoen het was echt super
Dit was mijn eerste meet ooit, ik doe er normaal niet aan maar ben blij dat ik heb doorgezetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
klinkt leuk , maar ik ben heul verlegen
Hoe herkende jullie elkaar dan? Of hebben jullie allemaal uitgebreide fobo'squote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste meet ooit, ik doe er normaal niet aan maar ben blij dat ik heb doorgezet![]()
Gewoon gezellig meegaan....ik ben ook heel erg verlegen.....(grapje)
Uhm niet zoveel alleen Friekin_ , Sproetjes, TLK en ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:55 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ow, ja ik was druk met zwemmen en vakantie vieren![]()
Maar de volgende keer wil ik mee!
En dan neem ik nog wel wat users mee, hoeveel mensen waren er dan? En waar?
Ja maar jij kende TLK toch al eerder? Dan lijkt het me ook een stuk fijner om te gaan met iemand die je al kent.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste meet ooit, ik doe er normaal niet aan maar ben blij dat ik heb doorgezet![]()
Gewoon gezellig meegaan....ik ben ook heel erg verlegen.....(grapje)
Ik kende TLK al van vroeger,TLK kende Sproetjes van pinkpop en Friekin_ kende TLK ook al langer via foboquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:57 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Hoe herkende jullie elkaar dan? Of hebben jullie allemaal uitgebreide fobo's
zonder had ik wellicht ook niet gedurfdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar jij kende TLK toch al eerder? Dan lijkt het me ook een stuk fijner om te gaan met iemand die je al kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |