Het smeren is inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
heb jij ook lekker zwaar getraind met dit warme weer TLK?
ik ga ook lekker douchen en smeren
Jah men, maar het was gelukkig nog koel binnen. Net lekker douchen en nu haartjes laten drogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
heb jij ook lekker zwaar getraind met dit warme weer TLK?
ik ga ook lekker douchen en smeren
ik denkkkkk legging, kekke sandaaltjes, zwartwitprint topje en een riempje offff een zwart strapless jurkje met dezelfde legging en sandaaltjesquote:
bij ons was het té warmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jah men, maar het was gelukkig nog koel binnen.
Hey ik lees net dat je voetballen niet leuk vind, en je broertje heeft het al eerder tegen mij gezegd. Ik kreeg laatst te horen van iemand dat je geen echte vent bent als je geen voetbal kijkt!quote:
Een echte man houdt van voetbal!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey ik lees net dat je voetballen niet leuk vind, en je broertje heeft het al eerder tegen mij gezegd. Ik kreeg laatst te horen van iemand dat je geen echte vent bent als je geen voetbal kijkt!
Nederland alleen de kleur is al spuug lelijke kom op Oranje!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Een echte man houdt van voetbal!
En vrouwen kijken alleen naar wk's en ek's en dan ook alleen de Nederlandse wedstrijden!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef nattermann het volgende:
Ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan. 22 "Mannen" die achter een balletje aanrennenNee, daar pas ik voor. Prima als je er van houdt, maar ik heb er helemaal niets mee. Ik kijk veel liever naar een goeie pot ijshockey
Zit véééél meer actie en spanning in dan voetbal.
Laatst heb ik flink gelachen bij ijshockey op tv al dat knokken!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef nattermann het volgende:
Ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan. 22 "Mannen" die achter een balletje aanrennenNee, daar pas ik voor. Prima als je er van houdt, maar ik heb er helemaal niets mee. Ik kijk veel liever naar een goeie pot ijshockey
Zit véééél meer actie en spanning in dan voetbal.
Oké man. Maar wat is je punt nu?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:30 schreef LimboFan het volgende:
[..]
![]()
'''''''mannen''''''' die niet van voetbal houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN UFO HET IS EEN MENING!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oké man. Maar wat is je punt nu?
VoetbalIk ben een man en kijk niet. Misschien naar het WK, maar dan ga ik puur voor het bier dat er te krijgen is
Overigens: mensen die er niet mee kunnen omgaan als een man geen voetbal kijktEng he, een mening.
quote:
Mijn hart bloed voor je!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]!
Miljaar wat is het warm hier binnen, airco staat al 2 uur aan maar het koelt hier maar niet af
Valt tegen hequote:
Ik heb mn ma telaat gesmst. Dacht dat het al goed koud zou zijn na een uurtje koelkast. Nou niet dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Valt tegen he
Ik heb nog een halve krat Alfa koud liggen, even een nieuwe pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |