Ik ga zo naar de Fenixquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
....![]()
Ik ga vandaag zelfs misschien naar de bloem met een maat of 2. Maar als jullie eens naar de bloem gaan kan ik dus makkelijk ook komen! Ik hou wel niet zo van de buren, komen savonds veel pauper gasten.
![]()
Aah de fenix das toch waar ook zon gebouw staat waar ze aan het werken zijn toch ? Ik weet waar het ligt. Als je die straat helemaal afgaat kom je bij het oud ziekenhuis heh ?quote:
ik zie het jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zie je op 1 foto zelfs nog hahaha kijk maar naar die van jou wat ik vanaf t blok gemaakt heb
Tja, ik kom er eigenlijk verder nooit maar vanavond organiseert een vriendin daar een HoLeBi party en ik als gekke maffe hetero ga dan natuurlijk meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah de fenix das toch waar ook zon gebouw staat waar ze aan het werken zijn toch ? Ik weet waar het ligt. Als je die straat helemaal afgaat kom je bij het oud ziekenhuis heh ?Ik ken de weg nog!!
![]()
Maar is daar nog wat te beleven ?
Dat komt bij mij tegenwoordig ook steeds vaker voor. In de meeste gevallen weet ik re dan nog wel een leuke avond van te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Gezicht het volgende:
Wat een saaie avond. Al m'n vrienden zijn bij hun vriendin.
Ik denk dat ik straks de PS3 anders nog maar eens opstart.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt bij mij tegenwoordig ook steeds vaker voor. In de meeste gevallen weet ik re dan nog wel een leuke avond van te maken.
Vanavond doe ik lekker rustig aan, dat mag ook wel eens.
Ik heb hier nog een xbox360 staan maar daar doe ik praktisch niets mee. Moet eigenlijk nog eens een nieuw spel downloaden. Helaas krijg ik Red Dead Redemption niet aan de praat, anders liep ik nu over de prairie met mijn paardje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks de PS3 anders nog maar eens opstart.
Ik kom ook nog maar amper aan dat ding, alleen op saaie avonden zoals deze die zich dus niet vaak voordoen. Ik ben al flink gevorderd in RDR. Wat een bazengame is dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een xbox360 staan maar daar doe ik praktisch niets mee. Moet eigenlijk nog eens een nieuw spel downloaden. Helaas krijg ik Red Dead Redemption niet aan de praat, anders liep ik nu over de prairie met mijn paardje.
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef sproetjes het volgende:
zeg, ga ook chicks hosselen dan ipv op fok! te zitten slowchatten over games
zoeken jullie toch ook vriendin om je avond mee om te krijgen?
ik snap je wel hoor, ik ben ook vriendjes loos dus gedoemd om te veel op fok rond te hangenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Goed plan voor de zaterdagavond. Ik heb nog steeds geen plannen dus ga vanavond eens vroeg beginnen aan een van mijn grootste hobby'squote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef sproetjes het volgende:
zeg, ga ook chicks hosselen dan ipv op fok! te zitten slowchatten over games
zoeken jullie toch ook vriendin om je avond mee om te krijgen?
Ik heb gister al een overdosis van een ander merk gehad. Wil eigenlijk wel nog ergens naartoe maar volgens mij is hier in de buurt vrij weinig te beleven qua uitgaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef Gezicht het volgende:
Veel plezier Tassie. Ik ga dalijk nog maar eens een Jupiler opentrekken.
Met highheels door het zand, ik doe het je niet na.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:24 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaa ik ben der weer klaar voor
Hotpants aan,haltertop,high heels en op naar de beach partyVoel me bijna gay al
Het is binnen zonder zandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met highheels door het zand, ik doe het je niet na.
Wel vaak een goede sfeer op zo'n feesten, alleen is het mij af en toe te plat hoe mensen gekleed gaan en zich daar erg graag willen laten zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Het is binnen zonder zandanders ging ik op sandalen
dan moet je t natuurlijk niet bij jouw in de buurt gaan zoekenquote:Op
zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gister al een overdosis van een ander merk gehad. Wil eigenlijk wel nog ergens naartoe maar volgens mij is hier in de buurt vrij weinig te beleven qua uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |