quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je er ook 1?
Alleen moet er aan toevoegen dat die wat ik voor friekin gemaakt hebt speciaal is. Anders denkt ze dat ik voor iedereen zomaar briefjes maak.
oh over hem heb ik vanacht een natte droom gehadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]Schat, die boot is al gevaren. Ik weet dat ik zomaar een tussendoortje voor je was. Daar heb ik vrede mee. Ik heb toch meer affectie met een man die soepel in de heupen is. Die man in dat witte topje met die witte broek die gisteren op dat blok...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh over hem heb ik vanacht een natte droom gehad
had ie nou niet ook een sexy petje op? of heb ik die erbij verzonnen?
inddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij had zo'n junkie XL look. Junkenkop sowieso. GEILER DAN GEIL
[ afbeelding ]
Ik krijg dat nooit meer van mijn netvlies afquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh over hem heb ik vanacht een natte droom gehad
had ie nou niet ook een sexy petje op? of heb ik die erbij verzonnen?
stuur me maar een sollicitatieformulierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
k heb trouwens een vacature voor favo fokker. Wat moet ik daarmee doen?
met POEZ!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo briefje voor sproetjes in mijn fobo.
Nu weer relaxen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
stuur me maar een sollicitatieformulier
sorry,ik zoek een fulltime aanstellingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Marijke/Friekin_vereerder
Weert
Als medewerker Marijke/Friekin_vereerder vervul je de functie vereren, Marijke aanbidden en ben je o.a. verantwoordelijk voor de de reputatie van Marijke verbeteren, behouden en als bijkomende taak ook een leuke vent voor haar zoeken.
Heb jij interesse in deze functie en heb je ervaring/kennis van Marijke? Dan ontvangen wij graag je reactie!
Vaardigheden
- Opleiding niet relevant
- Affectie met het vakgebied
- Je bent doel- en resultaatgericht
- Kontkussen en ophemelen is een pre
Uren per week: Parttime
Contract: Tijdelijk met uitzicht op vast
Die hebben een pre. Maar het zou eigenlijk te ver gaan om dat te vragen in de vacature. Maar 's nachtsquote:
kan ook gewoon een proefdienst draaien en beslis je daarna of ik aangenomen benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die hebben een pre. Maar het zou eigenlijk te ver gaan om dat te vragen in de vacature. Maar 's nachts
Bloemquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:04 schreef Argo het volgende:
Hey ik lees dat jullie misschien naar de bloem gaan ooit! Dan kan ik ook wel van de partij zijn! Weet wel niet voor hoelang maar ik kan zeer zeker eens mee komen! En Sproetje beterschap aan je kat! En TLK volgende keer kom ik je steunen. Want het zal wel eng zijn geweest met van die rare vrouwen die over tepel klemmen praten!
serieus? dat heb ik dan gewoon helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Bloem![]()
![]()
![]()
En wij zijn heel lief voor TLK geweest, hij heeft zelfs met een lipstick afdruk op zijn voorhoofd rondgelopen
....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Bloem![]()
![]()
![]()
En wij zijn heel lief voor TLK geweest, hij heeft zelfs met een lipstick afdruk op zijn voorhoofd rondgelopen
Zie je op 1 foto zelfs nog hahaha kijk maar naar die van jou wat ik vanaf t blok gemaakt hebquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
serieus? dat heb ik dan gewoon helemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |