Oefenwedstrijd van Oranje tegen Hongarije.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is er weer voetbal ? Ik kijk alleen het WK
Ik ben aan't kijken met muziek op!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Handig dit, kan ik gewoon muziek blijven luisteren en toch meepraten in de kroeg vanavond
Je miste alleen wat GHB om in mijn drank te doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat jij toch sexy.
Ik moet zeggen, je viel me niet tegen
Juist. Maar dan was je vandaag ook niet meer in staat geweest tot fokkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je miste alleen wat GHB om in mijn drank te doen
Er zijn zoveel betere dingen dan fokquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist. Maar dan was je vandaag ook niet meer in staat geweest tot fokken!
Oh jaaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn zoveel betere dingen dan fok
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn kindje slapen
Ja dat vinden ze niet zo leuk dat verbandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aaaaah
1 van mijn baby's heeft een kapot teentje aan dr voorpootje, zag ik vanmorge ineens
(overal bloedstapjes in de keuken)
[ afbeelding ]
maar door al haar geknaag en gewapper
[ afbeelding ]
lag het verbandje er al binnen 10 minuten weer vanaf
t is zo'n mak lammetje, laat alles toe, dus verbandje erom ging primaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze niet zo leuk dat verband
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn kindje slapen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef ebke het volgende:
Trouwens wat doet Ensaf in de OP-lijst??
Die kwam toch uit Friesland![]()
Die van mij mag je vaker niet eens aanraken ! Ik vergelijk hem wel eens met lucifer zo erg gewoonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t is zo'n mak lammetje, laat alles toe, dus verbandje erom ging prima
op schoot liggen met verbandje ook
maar zodra ze op de grond ging was het een al gewapper met dr pootje en trekken aan t verbandje
nu ligt het eraf dusnouja dan maar geen verbandje en dr wondje maar goed in de gaten houden
De mensen van de meetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
k heb trouwens een vacature voor favo fokker. Wat moet ik daarmee doen?
Wil je er ook 1quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahah wat schattig die foto's van jouw en tassie met die briefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |