Dan mag ik ze toch nog wel feliciteren?!quote:
Tuurlijk wat dacht je danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan mag ik ze toch nog wel feliciteren?!
Of word je tegenwoordig nóg meer uitgekotst dan normaal als je nauwelijks meer op Singles komt....?
Had ik al geplaatst hoorquote:
Whehehequote:
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelostquote:
Ik welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat dat serieus was he?
Wát?! Dit is internet, hier liegt toch niemand..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat dat serieus was he?
Jeetje, wat reageer je heftig. Ik zie niemand wie dan ook uitkotsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of word je tegenwoordig nóg meer uitgekotst dan normaal als je nauwelijks meer op Singles komt....?
Ik had die roddel de wereld niet ingeholpen, ik ontkracht het nu enkel maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Wát?! Dit is internet, hier liegt toch niemand..?
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jeetje, wat reageer je heftig. Ik zie niemand wie dan ook uitkotsen.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had die roddel de wereld niet ingeholpen, ik ontkracht het nu enkel maar.
Ik heb het over nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Geschiedenis L-E .. geschiedenisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haaaaai lieffie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.
Ik ken die geschiedenis niet, en helaas heb ik ook al door dat je in het gezelschap van bepaalde mensen op je tellen moet passen, dus dat begrijp ik wel. Maar dat leek me nu, op dit moment niet aan de orde, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten ben
Ik ben ondertussen wel een stuk rustiger, maar mensen kiezen er liever voor het slechte in de mens te zien dan het goede.
Hoi! Ik had begrepen dat jij hier clone wars hebt lopen spelen!quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten ben
Ik ben ondertussen wel een stuk rustiger, maar mensen kiezen er liever voor het slechte in de mens te zien dan het goede.
sad but true.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ken die geschiedenis niet, en helaas heb ik ook al door dat je in het gezelschap van bepaalde mensen op je tellen moet passen, dus dat begrijp ik wel. Maar dat leek me nu, op dit moment niet aan de orde, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik had begrepen dat jij hier clone wars hebt lopen spelen!
Goed voor jou of goed voor de rest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hier weer zo af en toe te vinden ben dan
Negeer het maar gewoon. Voor je het weet heb jij het ineens ook gedaan.quote:
Mja.... maar ja, mensen willen tegenwoordig geen Lieve Lotusss. Ondanks de alliteratie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd![]()
Gezelligheid alom hier
Heb me er al op voorbereid toen ik een paar posts geleden zei dat jij tot één van mijn favoriete Fokkers behoort...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Negeer het maar gewoon. Voor je het weet heb jij het ineens ook gedaan.
Vast wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Mijn ex-date komt zo langs. Gaat dat raar worden?
Rare mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja.... maar ja, mensen willen tegenwoordig geen Lieve Lotusss. Ondanks de alliteratie..
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!quote:
Als jij het je nu al serieus af gaat vragen: ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Dat hangt van de band af die je nog met haar hebt lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Als er nog (wraak)gevoelens zijn dan wel anders niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Aaah dat jij vriendinnetje ging spelen onder een kloon.. .. die was saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!
Daar heb ik ook zo vaak last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zo egocentrisch ben dat het meeste van al het gezeik langs me heen gaat omdat ik alleen met mezelf bezig ben.
Serieus, twee weken geleden op het werk een spoed-teamoverleg vanwege de crisis betreffende de interne communicatieproblemen. Nooit iets van gemerkt.
Hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!
Ik mis altijd alle leuke dingen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!
Neuh. Ik ben daar veel te beschaafd voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.
Ik verwacht van niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.
als ik het al niet raar kan laten zijn, kan iedereen hetquote:
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelost
Wat wil je nu smelten of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.
Nostalgie is niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Door al dat gekussiekroel worden al heel snel dingetjes tot rel bestempeld.. het is niet meer wat het geweest was
quote:
Gewoon jezelf niet die vraag stellen en het iig voor jezelf gezellig maken. Dan is de ander ook meteen een stuk meer op zijn/haar gemak en dan heb je minder "spanning".quote:
Vroeger toen de fok! server nog door Danny aangezwengeld moest worden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nostalgie is niet meer wat het geweest is.
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar niet alle chocolade eraf stelen!
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenenquote:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijs
Mwa, vroeger was het ook best okay hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Oh ja, dat kan ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenen.
En wat ga je daar tegen doen dan?quote:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Shit jij wintquote:
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
Hoor je dat gerinkel?quote:
Oh, die dingen ken ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
Ach, je ziet een hoop mensen vertrekken die je beter kende en dan komen er onbekende terug die vaak ook nog eens anders doen. Ik kan het opzich wel begrijpen had het vroeger ook ergens anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Toen Cue nog CG was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Cue_ het volgende:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:
vroeger was het Goeeeedd![]()
Die mensen hebben geen ruggengraadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Beetje zelfde als roken.. toen je begon vond je het stoer en vond je het leuk en alles. Daarna is het een gewoonte, dan ben je verslaafd en mis je het als je het niet kan doen.. en vervolgens stop je een keertje omdat je weet dat het ongezond is het niks toevoegd.. val je even terug, wantja gewoonte.. en dan stop je ooit helemaal
Dat zijn harde uitspraken, beste Tijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.
Voor jou misschienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.
Toen met die storing en dat wachtwoorden waren geresetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Dat heb ik dan gemist.
Hoe durven ze.
Maar wel waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat zijn harde uitspraken, beste Tijn.
Je moest eens weten hoe kutquote:
Blijkbaar heb je geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Je moest eens weten hoe kut![]()
Ik heb er nu nog steeds last van
Neequote:
Toen lukte het niet meer om je CG terug te krijgen? Hadden meerdere dat of was het alleen bij jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Toen met die storing en dat wachtwoorden waren gereset
Dat lijkt mij sterk...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeWel een metale pin die dienst doet als ruggengraad
Ik kon het niet latenquote:
Toch welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk...
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Taalnaziquote:
Gelukkig heeft tijn je ook gequotequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Auto heeft mijn post aangepast om mij dom te laten lijken
Stoute Autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Auto heeft mijn post aangepast om mij dom te laten lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |