Links.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef zovty het volgende:
Links of rechts?
Foutje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Zith het volgende:
Geen onliners? Mogen mensen die online zijn niet reageren?
Niet zo'n laser.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Een sterke laser kan makkelijk permanent je zicht hebben beschadigd.
Meestal wel maar niet in de nacht, dat gaat wel te fur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef zovty het volgende:
Maar... jij leek me eigenlijk wel het type dat altijd een zonnebril op heeft....
Wat dan wel.quote:
Gewoon een redelijk sterke laserlamp. Geen kermis prutsels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat dan wel.
Dit gaat echt nergens meer over.
hoe voel je je nu?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een redelijk sterke laserlamp. Geen kermis prutsels.
GMTAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom nou gelijk zo negatief? Half blind, het glas is bij jou zeker ook altijd half leeg?
Je bent gewoon half ziend! Dat is de instelling!
quote:
Ja, inderdaad. Dit is net zo'n verhaal als van zo'n jochie dat vertelt in brand te zijn gestoken door andere jongens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef ManianMan het volgende:
Mr. Cooper heeft zich zelf beschenen met een sterke laser, uit schaamte heeft hij een verhaal verzonnen en op Fok! een topic geopend.
Ik ben helderziend
Dan kan het alsnog gevaarlijk zijn. Die dingen die je vooral op chinese webshops kan bestellen, hebben meer dan genoeg kracht om je netvlies te beschadigen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een redelijk sterke laserlamp. Geen kermis prutsels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Eigen schuld dikke bult oftewel het is terecht als hij zichzelf heeft beschenen met de laser. Darwin kom er maar inquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
- Niet schelden
- Geen oneliners
- Geentoegestaan
- Geen posts met TS...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |