quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik wilde eerst die extragraties mooie zin van Greys doen maar die moeten we maar tot 250 bewaren
Awwwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ben echt een watje
Ik zat net Animal Planet te kijken. 2 Sint Bernards waren in beslag genomen en apart geplaatst (waren broers)
Toen hadden de baasjes afgesproken in het park, en die ene zie je echt zitten, totaal NIET geinteresseerd in alle andere honden, en INEENS ziet ie zn broeren sprint er op af
![]()
![]()
Ik vind Monkey Business zo mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik vermijd Animal planet, ik kan er niet zo goed tegenEn heel af en toe stuit ik op wat moois
Misschien zijn we dan al dichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf onder de douche slingeren en even de stad in.
Daarna kom weer meehelpen om de 250 te halen.
Hoe laat gingen jullie dicht? En hoe wisten jullie dat?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
Absence makes the heart grow fonder![]()
om makkelijker terug te vinden straks
Dat weet niemandquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, in het volgende ESF-subforum is DML mama!
WAITWHUT?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in het volgende ESF-subforum rammel jj nog steedsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in het volgende ESF-subforum rammel jj nog steeds
Ook in OUD mag je posten zonder mama te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij krijgt straks een reisje OUD verplicht mee
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in het volgende ESF-subforum rammel jj nog steeds
Ja waarom denk je dat ik het zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook in OUD mag je posten zonder mama te zijn.
quote:
Ik moest echt HEEL diep nadenkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, kun je niet naar de bank met de S.?
Toevallig had ik het daar vanochtend met m'n collega over.
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij nou deze zomer een leuke man aan de haak slaat......
quote:
En ik dacht dus eerst serieus aan de SNS bank en vroeg me af waarom jij daar zo geheimzinnig over deed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, kun je niet naar de bank met de S.?
Toevallig had ik het daar vanochtend met m'n collega over.
Die 4 weken zijn zo om...evenals die 3 vakantiewekenquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
oooh 3 vakantieweken maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die 4 weken zijn zo om...evenals die 3 vakantieweken
Ik dacht wie/wat zijn S. en waarom moet ik daarmee naar de bank?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik dacht dus eerst serieus aan de SNS bank en vroeg me af waarom jij daar zo geheimzinnig over deed.
Het ging overigens niet over jou heurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest echt HEEL diep nadenken![]()
Misschien. Ooit. Maar liever niet
En sowieso is een iets stabielere situatie wel fijn
Eerlijk gezegd vind ik Tombo daar nog jong voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ging overigens niet over jou heur![]()
Maar zij had er wel es over nagedacht wat ze zou doen als rammelend kerelloos zou zijn.
En dan zou ze naar die bank![]()
En voor jou komt er ongetwijfeld nog wel een ongelovelijk lekker en leuk ding voorbij waaien
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, napoleon doet hyper
hij trippelt over m'n arm heen en weer, rent naar de rugleuning van de bang, rent daar op en neer, springt op m'n buik, rent een rondje, springt weer op m'n arm, loopt naar m'n schouder, gaat aan m'n baardhaartjes zitten trekken, springt weer weg, vliegt naar de lamp aan het plafond, springt weer verder naar de eettafel, gaat grazen, vind niets, springt op de grond, loopt naar zijn badje, kijkt er naar, doet niets, trippelt over de vloer naar zijn boom en zit daar nu
dit allemaal in een seconde op 15
Ik ook, eind augustus heb ik weerquote:
quote:
Oh, ik ben nog niet serieus aan het plannen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ging overigens niet over jou heur![]()
Maar zij had er wel es over nagedacht wat ze zou doen als rammelend kerelloos zou zijn.
En dan zou ze naar die bank![]()
En voor jou komt er ongetwijfeld nog wel een ongelovelijk lekker en leuk ding voorbij waaien
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Tombo daar nog jong voor(sorry voor de schenen
).
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In OUD is er ook iemand die al twee keer naar die bank is geweest. Maar zwaar lijkt het me wel.
Dat lekker ding komt heus nog wel voorbij. Tombo is nog in de bloei va n haar leven, de jonge blom![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik hetero was dan zou ik zo met Tombo aan kindjes beginnen.
Maar helaas, het mag niet zo zijn.
quote:
Hoe oud denk je? /nosy to the bonesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog niet serieus aan het plannen hoor
Maar ik zou het zeker overwegen als ik ouder ben en het ziet er niet naar uit dat het met man lukt
[..]
Ik ook
[..]
![]()
Ik ga gewoon op jacht deze zomer
Mijn schone zusjes zijn ook geen hetero en hebben er eentje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn neef is ook geen hetero en heeft 2 kindjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn schone zusjes zijn ook geen hetero en hebben er eentje.
Het kan allemaal gewoon tegenwoordig he![]()
Ennieweejz, ik ga maar weer es aan het werk.
Wie weet is dit subforum dicht als ik weer online kom, dus dan tref ik jullie vast wel elders
Welkom in OUD Llquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie weet is dit subforum dicht als ik weer online kom, dus dan tref ik jullie vast wel elders
Ik heb geen idee nogquote:
Ik moet maandag de hele dag surrogaat-moeder spelenquote:Je mag maandag mee de Mr en vriend gaan dan fietsen en ik even kijken
quote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niks bijzondersHopelijk wordt het in NL een beetje mooi weer
Werk ze!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Niet met jou neem ik aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn neef is ook geen hetero en heeft 2 kindjes
Dat is zodat je ons niet te erg gaat missen straksquote:
quote:
Nee, met 2 vrouwen die ook geen hetero zijnquote:
'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De SC/FB van K&W?
Mag ik nu door voor de wasmachine?
Ja gisteravond ff ruim 100km mee gereden, hij rijdt lekker makkelijk, stilletjes, rustig. Misschien ook nog de nieuwigheid maar is lekker. Het is helemaal geen scheurbak (1.2 motorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest met de koets, rijdt ie een beetje lekker?
quote:
Ja, inderdaad...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een WK/EK is zie ik dat ook altijd een beetje als een vakantie![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gisteravond ff ruim 100km mee gereden, hij rijdt lekker makkelijk, stilletjes, rustig. Misschien ook nog de nieuwigheid maar is lekker. Het is helemaal geen scheurbak (1.2 motor) maar toch ook bij hogere snelheden rijdtie lekker stil. Das wel fijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, inderdaad...
Gezellig met z'n allen voetbal kijken [ afbeelding ]
Ik denk dat ik over een paar weken wel een beetje moe ben... qua toetersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik een oranjetoeter ga kopen, m'n buurkinderen hangen de hele dag aan de bel, schrikreactie zal ze wel leren
Heb je die niet gehad oh nee die krijg je bij de postzegels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik een oranjetoeter ga kopen, m'n buurkinderen hangen de hele dag aan de bel, schrikreactie zal ze wel leren
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je die niet gehad oh nee die krijg je bij de postzegels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |