Beetje krom. Er staan nu ladingen panden leeg, waarom zou je dan nieuwe huizen erbij bouwen. Er IS nu woonruimte! En toch is zijn er wachtlijsten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je zeuren bij de overheid, die bouwen veel te weinig goedkope huizen.
Je kan moeilijk een pand verhuren of tegen de vlakte smijten als het vol linksdraaiende schorriemorrie zit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook prima, maar los dat basisprobleem dan eerst op voordat je het symptoom bestrijdt
Nee dus, ik heb deze week opnieuw een brief gekregen erover. Omdat het 3 appartementen zijn met 3 verschillende opgangen mag je dat dus niet zelf weten. Alleen als het hele grote en dure huizen zijn, dus dat is ook weer vrij krom hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij moet toch zelf weten of jij je huis inricht of leeg laat staan?
De gemeente kan zoveel sturen, laat het maar eens voorkomen want ze hebben geen poot om op te staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:51 schreef Ripley het volgende:
Jawel hoor, want ik als simpele bezitster van een pand met 3 verdiepingen krijg elke 3 maanden brieven van de gemeente wanneer ik iemand in mijn eerste verdieping zet en dat het niet leeg mag staan. Als ze dat nu ook eens bij de Cor van Houtjes deden zou dat een stuk schelen.
tijdens het netwerkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Tally het volgende:
Ik mag geen WK kijken tijdens het netwerk
En daar ben ik boos over
ze kraken over het algemeen pas na een jaar leegstand hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een pand verhuren of tegen de vlakte smijten als het vol linksdraaiende schorriemorrie zit!
Ja, en heb je de prijzen van die leegstaande panden al eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Beetje krom. Er staan nu ladingen panden leeg, waarom zou je dan nieuwe huizen erbij bouwen. Er IS nu woonruimte! En toch is zijn er wachtlijsten.
Waarom niet? Jij bent de eigenaresse, dan mag jij bepalen wat je met je huis doetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dus, ik heb deze week opnieuw een brief gekregen erover. Omdat het 3 appartementen zijn met 3 verschillende opgangen mag je dat dus niet zelf weten. Alleen als het hele grote en dure huizen zijn, dus dat is ook weer vrij krom he
volgens artikel 18 lid 3 van d egemeentelijke verordening dus wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
De gemeente kan zoveel sturen, laat het maar eens voorkomen want ze hebben geen poot om op te staan.
Overdrachtsbelasting dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik zou zeggen pak eerst die grote criminelen aan
Dat hoopte ik ook, maar dat is dus niet zo. Terwijl die criminelen er wel mee weg komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent de eigenaresse, dan mag jij bepalen wat je met je huis doet
Maar, ik zal het wel te simpel zien.
Wij wonen anti-kraak zodat dit bolwerk staande blijft tegen die hippies. Het zijn net kakkerlakken, als je ze eenmaal hebt zie ze dan maar eens kwijt te raken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
ze kraken over het algemeen pas na een jaar leegstand hoor
De meeste staan niet eens te koop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en heb je de prijzen van die leegstaande panden al eens goed bekeken?
die kun je gerust als losse apartementen gebruiken over het algemeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en heb je de prijzen van die leegstaande panden al eens goed bekeken?
Apart... Nu ja, ik wil wel een zomerhuisje in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar dat is dus niet zo. Terwijl die criminelen er wel mee weg komen
Ik weet niet of het je opvalt, maar de rest houdt wel een volwassendiscussie. Het kinderspeeluur is vanavond pas. Kom dan maar weer terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij wonen anti-kraak zodat dit bolwerk staande blijft tegen die hippies. Het zijn net kakkerlakken, als je ze eenmaal hebt zie ze dan maar eens kwijt te raken.
Wat moet ik daar nu voor weerwoord op gevenquote:
Je hoeft niet altijd een weerwoord klaar te hebben, dushiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nu voor weerwoord op geven
Maar.... Jij zit aan mij en... Nu ja... Nouhouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een weerwoord klaar te hebben, dushi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |