abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:05:10 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322638
Dan toch maar zelf een nieuwe gestart
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:06:06 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82322663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
maar ja, wat doet Jaap ondertussen die zwijgt en komt straks met een klapper van nieuws over Joran naar buiten.
journalist he zo betitteld hij zich zelf.
Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.

Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82322748
..Sieneke..

Toen hadden we tenminste nog een trotse Nederlander..
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:10:25 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82322797
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef spuitje het volgende:

Ook zal hij een straf die Peru hem oplegt, ter plekke moeten uitzitten. Tussen Nederland en Peru bestaan nog geen afspraken om veroordeelden hun straf in Nederland te laten uitzitten.
Huh?
Ik zat gisteren te googlen op gevangenissen in Peru en kwam toen dit stukje uit de Elsevier tegen, uit 2008:

Gevangenen in Peru mogen straf uitzitten in Nederland

Overigens vind ik die omstandigheden in de gevangenis die Jian beschreef, eigenlijk een soort voortdurende fysieke en mentale marteling. Ook al ben je nog zo'n stuk vuil, je moet je daaraan als staat niet gaan bezondigen en het ook niet toestaan als het niet nodig is. Dus wat mij betreft mag hij z'n straf in Nederland uitzitten. (maar wél graag met TBS er achteraan)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:11:17 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82322835
Ik ben trouwens benieuwd of hij ook nog in de VS berecht gaat worden wegens die afpersing van de moeder van Natalee.....

Hoe dom, arrogant en klootzakkerig ben je helemaal als je de moeder van het slachtoffer in een zaak waarin jij claimt "onschuldig" te zijn, om geld gaat vragen in ruil voor de gegevens over de vindplaats van haar dochter

En hier geen enkel medelijden wegens de onmenselijke situatie in de cel in Peru, zeker niet in deze zaak; hij wist waar hij was, en hij wist ook dat je daar niet met een waarschuwing en een tik op de vingers wegkomt bij de rechter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:11:46 #6
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322852
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.

Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
oh zo bedoelde ik het niet, vind het Jaap zijn goed recht dat hij er mee naar buiten komt, maar ook vind ik het dan wel weer vreemd, want er staat de laatste 2 jaar van Joran zijn praktijken dat Jaap niet eerder aan de bel heeft getrokken, en misschien weet Jaap ook wel waar nathalie ligt en had de ouders op de hoogte moeten stellen.
Kijk Jaap zit ook bij Jensen en heeft goed kontakt met Jensen, ook had hij het via jensen kunnen spelen.
ach we zullen maar afwachten misschien dat Jaap alleen dingen weet die wij ook al weten wie zal het zeggen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:12:27 #7
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322871
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of hij ook nog in de VS berecht gaat worden wegens die afpersing van de moeder van Natalee.....

Hoe dom, arrogant en klootzakkerig ben je helemaal als je de moeder van het slachtoffer in een zaak waarin jij claimt "onschuldig" te zijn, om geld gaat vragen in ruil voor de gegevens over de vindplaats van haar dochter

En hier geen enkel medelijden wegens de onmenselijke situatie in de cel in Peru, zeker niet in deze zaak; hij wist waar hij was, en hij wist ook dat je daar niet met een waarschuwing en een tik op de vingers wegkomt bij de rechter.
QFT

Had je moeten kunnen weten, dan moet je ook maar daar je straf uitzitten
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:13:17 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82322908
Jaap is een jankerige aandachtshoer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:13:39 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_82322921
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef FANN het volgende:

[..]

nu pas !

dat had ik na Sieneke al, ken je nagaan
Ik vind dat Sieneke per direct de Nederlandse nationaliteit moet worden ontnomen en dat ze moet worden verbannen naar Peru, daarnaast moet er een verhaal verzonnen worden dat ze op eigen initiatief naar het Songfestival is gegaan en dat wij Nederlanders net zo verrast waren dat zij daar was als de rest van de wereldbevolking ! Dat is het enige dat we kunnen doen om eeuwige hoon van de rest van wereld te kunnen ontlopen
pi_82322970
quote:

[..]

Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:17:39 #11
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323069
quote:

[..]

Als je het verhaal Bubali Pond op de site van Jaap leest, dan heeft hij richting Amerika toch wel gewoon het e.e.a. openbaar gemaakt. Dat hij hier in Nederland onmiddellijk is weggehoond kun je hem niet of maar ten dele verwijten natuurlijk
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:18:22 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82323103
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

QFT

Had je moeten kunnen weten, dan moet je ook maar daar je straf uitzitten
Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
pi_82323127
Moeder afpersen? Waar komt die roddel opeens vandaan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:19:19 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323136
Ik blijf erbij, hoe dóm kun je zijn. . .onvoorstelbaar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:19:50 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323151
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
Peter R. de Vries leeft er al jaren uitermate riant van.....

Overigens was met die "documentaire" waarin ze een leugendetectortest hebben gedaan ook duidelijk dat Jaap uitermate goed contact had met Joran, ook ruim na de opnamen nog, ik heb meer het idee dat het de NL politie simpelweg vrij weinig kan/kon schelen wat Joran allemaal uitgespookt had, want als er al iets in Nederland zou zijn gebeurd dan zal dat waarschijnlijk minimaal zijn, en het boeit ze kennelijk geen bal wat hij in Thailand, of elders ter wereld, uitgespookt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:46 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323193
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat geldt dan in veel gevallen net zo hard voor journaille als Peter R de Vries, Bas van Hout, etc.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:51 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323195
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
Ik ben het wel met je eens over bepaalde gewenste minimale basisvoorwaarden. Maar het hoeft ook niet aan de maatstaven van de Nlse gevangenissen te voldoen (niet dat jij dat zegt maar dat meld ik er even bij).
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:51 #18
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82323197
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ook

Uiteraard wél als je daadwerkelijk de fout bent ingegaan en een eerlijk proces hebt gehad.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:01 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323257
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:25 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323279
quote:
Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.

En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.

Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.

http://nos.nl/artikel/161(...)t-van-afpersing.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:33 #21
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82323290
quote:
ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.
of het is gewoon een verzindsel van een journalist of van de moeder van nathalie zelf, want zij is al 5 jaar constant in het nieuws in Amerika, de correnspondent op tv noemde ook een soort naam voor haar hoe ze haar noemen in Amerika.

denk dat dokter Phil ook wel weer op de proppen komt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:23:38 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323335
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.

En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.

Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.
Ik wil net zeggen, is hij daar ook al voor aangeklaagd dan?
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagd
Ja dus. NOu ja dat hij ervoor aangeklaagd is, is ook nog geen bewijs dat ie het heeft gedaan. . .maar goed. . .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:24:27 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323363
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, ik las gisteren ook ergens dat een deel van het bedrag al betaald zou zijn
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:25:07 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323387
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.

is het nou 250.000 of 25.000 dollar?
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:25:29 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82323407
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ook

Uiteraard wél als je daadwerkelijk de fout bent ingegaan en een eerlijk proces hebt gehad.
OK.
De omstandigheden in bepaalde gevangenissen zijn echter zó extreem, dat ze over mijn grenzen heengaan van wat je iemand mag aandoen, ongeacht wat voor klootzak het is. De minimale basisvoorwaarden dus waar Marrije het over heeft.

Maar ja.. ik snap het sentiment wel dat Joran een hele erge straf verdient. En als het mijn zus was geweest dan hadden ze hem aan de honden mogen voeren, stukje bij beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')