Nee, maar wel bij de Etos.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Weet een van jullie of de morningafterpil vrij verkrijgbaar is bij de apotheek?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik heb geen seks gehad. Daar had ik die 18 euro wel voor over gehad
En de DA sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel liev ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een onvoldoende voor mijn herkansing.![]()
Maar ze heeft er wel een berichtje bij gedaan dat ik wel heb laten zien dat ik heel gedreven ben. Dat vind dan toch iets positiefs.
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is wel liev ja!
Dikke onvoldoende? Waarvoor?
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.
En het was voor visual interface design, 1 van die opdrachten daarvan was bijvoorbeeld het stopmotion filmpje van toen.
Hmm, daar heb ik niets over gehoord en dat is ook niet van toepassing zolang je het volgend jaar gewoon over doet denk ik. Ik kan wel een extra jaar stufi krijgen. maarja, beter haal ik mijn studie gewoon in 4 jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijken
Aah ok! Nou, ik vond hem leuk hoor!
Dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tering, zo duur?Die gaat me zó hard terugbetaald worden
Sowieso, mensen die het te genant vinden een morningafterpil te halen, maar het niet genant vinden om het aan mij te vragen, of om over 8 maanden met zo'n buik te lopen
Ik momenteel ook niet.quote:
Mietjequote:
Hier was hij 13,50....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Als je groot genoeg bent om seks te hebben moet je ook maar stoer genoeg zijn om even een pil te halen hoor.
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.quote:
mijn ex wou niet dat ik mee gingquote:
Hoop ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit nodig gehad. Hoop ik.Maar ik las 18 euro toen ik er wat over opzocht.
zij vertelde het me pas achterafquote:
Als ik over een aantal maanden mijn veters niet meer kan strikken omdat mijn buik in de weg zit weet ik dat ik toch beter een morningafter had kunnen nemen.quote:
KLB?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
een ex van me die dacht zwanger van me te zijn ze verzweeg het van me ik kwam er achter via haar internetdagboek
In het 1e geval: Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik over een aantal maanden mijn veters niet meer kan strikken omdat mijn buik in de weg zit weet ik dat ik toch beter een morningafter had kunnen nemen.Of op een dieet moet.
quote:
durfde ze nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Wel een lullige manier om erachter te komen. Waarom had ze het niet gewoon verteld?
3x per dag kan makkelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.
5 keer ook welquote:
Dat is mooiquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
durfde ze niet
terwijl ik haar verteld heb dat als het zo is dat ik dan heus niet er voor weg loop
En anders zijn er genoeg zalfjes, pilletjes en speeltjes om de boel hard en nat te houdenquote:
Ik heb jou heul niet op msnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mooi
Volgens mij mogen we dat alleen niet aan elkaar vragen. MSN en twitter enzo.
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.
vond ik ook was ook niet echt amused toendertijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.
Oh ja, dat is waar.quote:
TRAP NIET IN DIE VAL MAANTJE!!quote:
mja okee zit wel wat in want het was in de eerste week alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.
Als je allebei nog thuis/apart woont en nog niet echt overdreven serieus bezig bent.
die heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En anders zijn er genoeg zalfjes, pilletjes en speeltjes om de boel hard en nat te houden
Mwa zal best eng zijn maar ik vind het onzin. Het is toch iets wat je samen klaargespeeld hebt en dus ook samen verantwoordelijk voor bent. Ik zou er wel van balen als m'n vriendin zoiets geheim zou houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.
Als je allebei nog thuis/apart woont en nog niet echt overdreven serieus bezig bent.
Ligt helemaal aan de situatie denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa zal best eng zijn maar ik vind het onzin. Het is toch iets wat je samen klaargespeeld hebt en dus ook samen verantwoordelijk voor bent. Ik zou er wel van balen als m'n vriendin zoiets geheim zou houden.
Ja maar dan wel 1 die het eng vindt om een vrouw aan te rakenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zal wel een verkrachter zijn.
Denk ik.
Gok ik.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de situatie denk ik.
Ik heb het mijn ex toen ook op een extreem lullige manier verteld, dat was omdat ik van tevoren al wist dat hij echt geen kind wilde. Dus toen durfde ik het niet te vertellen, heb toen een briefje achtergelaten voor hem
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zal wel een verkrachter zijn.
Denk ik.
Gok ik.
Dat vind ik niet eng hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan wel 1 die het eng vindt om een vrouw aan te raken
Ja maar je hebt het in ieder geval laten weten. Dat is beter als het helemaal verzwijgen. En zat jij er dan wel serieus over te denken om toen een kind te krijgen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de situatie denk ik.
Ik heb het mijn ex toen ook op een extreem lullige manier verteld, dat was omdat ik van tevoren al wist dat hij echt geen kind wilde. Dus toen durfde ik het niet te vertellen, heb toen een briefje achtergelaten voor hem
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan wel 1 die het eng vindt om een vrouw aan te raken
alleen vies.quote:
Ook niet. Ik krijg er gewoon de kans niet voor.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
4e topic van die griet al ofzo. Nouwja griet griet zeekoe
Ja echtquote:
Nope ik kwam er met 5 maanden pas achter dat ik zwanger wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt het in ieder geval laten weten. Dat is beter als het helemaal verzwijgen. En zat jij er dan wel serieus over te denken om toen een kind te krijgen dan?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben een zeekoe![]()
[..]
[..]
Ja echt![]()
[..]
Nope ik kwam er met 5 maanden pas achter dat ik zwanger was
Schandalig!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook niet. Ik krijg er gewoon de kans niet voor.
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Ik had wel verwacht dat de dames voor je deur zouden kamperen in de hoop een glimp van je goddelijke lichaam op te kunnen vangen
Dus het zou zomaar kunnen dat mijn zoon al meer actie heeft gehad dan jou?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen dat mijn zoon al meer actie heeft gehad dan jou?
Hij woont te ver wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Ik had wel verwacht dat de dames voor je deur zouden kamperen in de hoop een glimp van je goddelijke lichaam op te kunnen vangen
welk topic is dat dan weer?quote:
Vlakbij...vlakbij...halfuur fietsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij woont te ver weg
Maar hij woont wel vlakbij een strand
SWJ adoratietopic dat nu dicht isquote:
thnxquote:
Naar mijn vriend is het ook een half uur fietsen dus da's geen probleem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vlakbij...vlakbij...halfuur fietsen.
OKÉ WANNEER DOEN WE STRANDMEET?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naar mijn vriend is het ook een half uur fietsen dus da's geen probleem.
Luna is heel sportief hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vlakbij...vlakbij...halfuur fietsen.
meeste vriendinnen die ik heb gehad woonden aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naar mijn vriend is het ook een half uur fietsen dus da's geen probleem.
IS GOED. DAN KAN IK WEL.quote:
Mijn vriend woont in een gatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
meeste vriendinnen die ik heb gehad woonden aan de andere kant van het land
soms dik 2 uur reizen om er te komen
Oke! Afgesprokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IS GOED. DAN KAN IK WEL.
NATÚÚRLIJK KAN IK DAN. IK HEB DRIE MAANDEN VAKANTIE.
das ook niks die van mij op een na allemaal randstad en ik haaat de randstad dus meestal kwamen ze hierheenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch zitten er echt geweldige gitaarsolo's in dire straits nummers
deze solo vind ik ook geniaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch zitten er echt geweldige gitaarsolo's in dire straits nummers
Moet lukken. En we moeten DW ook nog ronselen. Dat was de afspraak. Toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met een koeltas moet je ver komen denk ik.
Gaten FTW!quote:
Uhuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Moet lukken. En we moeten DW ook nog ronselen. Dat was de afspraak. Toch?
Nee ik doe nu dvdtje kijkenquote:
dubbellikkers zijn lekkerderquote:
Dat klopt. Maar ze zijn zo fucking irritant om te eten.quote:
die breken altijd af bij mijquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ze zijn zo fucking irritant om te eten.
Ja dat zeg ik. En ze passen maar net in je mond.quote:
goed zoooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben trots op mijzelf. Net geluncht met mijn lieftallige collega's buiten de deur. Ik heb een salade met gegrilde kip gegeten ipv een vette snack*geeft zichzelf schouderklopje*
Waterijsjes moet kunnen toch? Of heb je meteen magnums gescoord?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed zooo
ik heb ijsjes gekocht kan me niet schelen dat het slecht is et is mooi weer dus ik wil ijs
cornettosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waterijsjes moet kunnen toch? Of heb je meteen magnums gescoord?
quote:
Ik breek hem altijd en dan passen ze prima in je mond.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zeg ik. En ze passen maar net in je mond.
dat zeer zekerquote:
Ik vind alleen niet alle smaken even lekker. Had gister een groene, die was wel primaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik breek hem altijd en dan passen ze prima in je mond.
Training jwz
of een perenijsje die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind alleen niet alle smaken even lekker. Had gister een groene, die was wel prima
quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik thuis op het boodschappenlijstje gezet want de dubbellikkers zijn bijna op.
Ijsjes mag als het mooi weer isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed zooo
ik heb ijsjes gekocht kan me niet schelen dat het slecht is et is mooi weer dus ik wil ijs
zeker wel heb ook een bak advocaatijs gekochtquote:
hopelijk morgenquote:
Strak plan ja. Oh en succesquote:
ik verwacht niks maar als het gebeurd even goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je loopt wel op de zaken vooruit he?
Maar dat is oke
cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,quote:
Ja vind ik wel een strak plan, ik overweeg het serieus.quote:
eentje mag wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,cornettos zijn vies,
oke cornettos zijn uberheerlijk maar als ik tegen mijzelf zeg dat ze vies zijn heb ik er misschien geen treik in
jij celibaat??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vind ik wel een strak plan, ik overweeg het serieus.
na mijn vakantie mag ik weer een cormetttoquote:
Dat lukt jou heus nietquote:
Het is natuurlijk dat we allemaal een bepaald beeld hebben van jou maar het zou je best kunnen lukken denk ikquote:
Uiteraard, iemand die verteld dat ie voortaan een seksloos bestaan gaat hebben. Daar word je toch sprakeloos vanquote:
oew beter danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef PeZu het volgende:
yeah yeah iedereen heeft kaartjes we gaan met zijn 9en![]()
![]()
waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef PeZu het volgende:
![]()
whahaha inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard, iemand die verteld dat ie voortaan een seksloos bestaan gaat hebben. Daar word je toch sprakeloos van
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef PeZu het volgende:
![]()
the wall ivequote:
quote:
ja zeker iedereen is blij en happy nu, nu nog super lang wachtenquote:
wanneer is het dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker iedereen is blij en happy nu, nu nog super lang wachten
8 aprilquote:
1 vraag: waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Boh en daar kun je nu al kaarten voor kopenquote:
Vind ik ook. En dan wel uitgebreid op het busstation die handleiding doorlezen en dat doosje uitpakken. Daar schaamt ze zich dan weer niet voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Als je groot genoeg bent om seks te hebben moet je ook maar stoer genoeg zijn om even een pil te halen hoor.
ja bijna een jaar wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boh en daar kun je nu al kaarten voor kopen![]()
Naja leuk dat je kaarten hebt.
Ik blijf je grappig vinden. Nu weer het contrast tussen dit en die huilliePM van gisterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mooi
Volgens mij mogen we dat alleen niet aan elkaar vragen. MSN en twitter enzo.
met dit weer zeer zeker welquote:
dat duurt nog fucking langquote:
Een jailbait neuken, dát is een strak plan, dit is stupidequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef laforest het volgende:
[..]
en met een kletsend kindje voorop helemaalquote:
ach ja, de tijd vliegt tochquote:
Als je enthousiasme maar niet te vroeg piektquote:
Nou zeg.quote:
dan nogquote:
Over 2 wekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
the wall ive![]()
[..]
je kan ze nu nog gewoon bestellen![]()
regel gewoon even snel geld
Ja dat beeld daar wil ik juist vanaf en eens wat vaker de broek aanhouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is natuurlijk dat we allemaal een bepaald beeld hebben van jou maar het zou je best kunnen lukken denk ik
Blijft jammer dat je die dingen niet mag postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik blijf je grappig vinden. Nu weer het contrast tussen dit en die huilliePM van gister
Het was geen huiliePM. Ik zei dat jullie goed bezig waren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik blijf je grappig vinden. Nu weer het contrast tussen dit en die huilliePM van gister
Succes!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat beeld daar wil ik juist vanaf en eens wat vaker de broek aanhouden.
dat is in dit geval niet mogelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je enthousiasme maar niet te vroeg piekt
ik ben een druk man dus ik kom tijd te kort somsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog
toen ik een half jaar moest wachten op rammstein vond ik het al verschrikkelijk lang duren
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken![]()
Dus hopen dat er dan nog kaarten te koop zijn
oftewel je kan niks goeds doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
tjonge jonge het is vandaag weer geef de secretaresse een veeg uit de pan dag
Wel? Ga ik dat meteen even doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is pas net mei geweest![]()
iedereen heeft toch een dikke paycheque met vak geld gehad
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
Dat snap ik wel, als ze zoveel op internet zitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
volgens sommige klanten niet nee.quote:
neem uren op en ga lekker naar huisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgens sommige klanten niet nee.
1 was woedend op mijn omdat ik niet wist hoelang mijn collega van zijn plek was
1 was boos omdat hij mijn collega dringernd moest spreken terwijl mijn collega sollictatiegesprekken aan het voeren was en niet gestoord kan worden. en zei dat ik loog
en 1 zei dat ik geirriteerd was omdat ik op dat moment net diep aan het ademhalen was. waardoor hij dacht dat ik hem vervelend vond en hij wilde mijn leidinggevende spreken want hij vond mij niet aardig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
het is pas net mei geweest![]()
iedereen heeft toch een dikke paycheque met vak geld gehad
Tssk. Stomme klanten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 was boos omdat hij mijn collega dringernd moest spreken terwijl mijn collega sollictatiegesprekken aan het voeren was en niet gestoord kan worden. en zei dat ik loog
en 1 zei dat ik geirriteerd was omdat ik op dat moment net diep aan het ademhalen was. waardoor hij dacht dat ik hem vervelend vond en hij wilde mijn leidinggevende spreken want hij vond mij niet aardig.
ik heb ook geen vakantiegeld gehadquote:
Ja daar zijn ze toch voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
ja maar jij hebt toch vet hard gewerkt en zulksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mijn salaris doet al sinds februari moeilijk dus ik heb het nog niet gehad en mn vriend heeft nu ww en geloof me dat is echt geen vetpot aan vakantiegeld
sorry hoorquote:
sowieso mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Woah! Ik 350, ik dacht dat het niet lager konquote:
heey marijkequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik 350, ik dacht dat het niet lager kon![]()
En middag allemaal!
Giertje!quote:
Motortjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
Hoi Marijke![]()
Ik weet niet eens of ik vakantiegeld gekregen heb, vast wel.
Ja, lach maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik 350, ik dacht dat het niet lager kon![]()
En middag allemaal!
Ik heb geen vakantiegeld gehad, maar ik betaal ook maar 22 procent belasting en krijg ook terug ieder jaar.quote:
het is heerlijk ik ga zometeen ook effe naar buitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Giertje!Alles goed? En wat is het heerlijk weer he?
Weet ik toch, zie de grapjes piquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Maar ja, ik zat ook maar iets van 4 maanden in de ww gerekend vanaf mei vorig jaar, dus zoveel verwachtte ik ook niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantiegeld gehad, maar ik betaal ook maar 22 procent belasting en krijg ook terug ieder jaar.
Ja het zal wel gewoon bij m'n loon gezeten hebben. Maar had vorige maand veel gewerkt dus het was sowieso al een stuk meer als normaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Giertje!Alles goed? En wat is het heerlijk weer he?
[..]
MotortjeHoe is het met stage, al (bijna) klaar?
En als je een bijbaantje hebt dan heb je ook vakantiegeldDat is namelijk wettelijk geregeld
Die zag ik hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch, zie de grapjes piIk heb zelf ook maar 6 maanden waarover ik vak. geld krijg, dus ik wist ook wel dat het zo weinig zou zijn
Die klapper verwachten wij binnen nu en 2 wekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaa, ik was de belastingteruggaaf helemaal vergeten, dat komt natuurlijk ook nog![]()
Ja, dat zit vaak bij het salaris van mei, dus op je volgende loonstrookje gewoon ff nakijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja het zal wel gewoon bij m'n loon gezeten hebben. Maar had vorige maand veel gewerkt dus het was sowieso al een stuk meer als normaal.
Moet na deze week nog 4 weekjes stage. Op het bedrijf zijn ze wel tevreden met de producten die ik gemaakt heb. Ben nu bezig (dat zou ik eigenlijk moeten zijn) om mijn stageverslag te schrijven. Maar daar heb ik volgende week ook nog voor maar dat vind ik altijd moeilijk, alles te moeten verantwoorden. Hoop dat dat dus ook goed gaat komen.
Die klapper stond al op m'n spaarrekeningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klapper verwachten wij binnen nu en 2 weken
ik mag weer eens betalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tnxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zit vaak bij het salaris van mei, dus op je volgende loonstrookje gewoon ff nakijken
Lekker! Ja, die verslagen schrijven is vaak meer werk dan de stage zelfKomt vast goed joh
Succes in elk geval!
Oh, oeh, ik ben benieuwd wanneer het hier binnenkomtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij vorig jaar geen ruzie met de belastingdienst?quote:
Raph heeft gewoon gebeld en kreeg toen te horen dat het rond de 15de op zn rekening kan staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, oeh, ik ben benieuwd wanneer het hier binnenkomt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft gewoon gebeld en kreeg toen te horen dat het rond de 15de op zn rekening kan staan.
dat heb ik altijd ivm klusjes die ik naast mijn werk doequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij vorig jaar geen ruzie met de belastingdienst?
ooh het valt reuze mee btw en ik kreeg gsiteren bericht dat ik 583 euro service kosten terug krijgquote:
wauw!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik altijd ivm klusjes die ik naast mijn werk doe![]()
[..]
ooh het valt reuze mee btw en ik kreeg gsiteren bericht dat ik 583 euro service kosten terug krijg
Het is niet zo dat de eerste die aangifte deed ook als eerste betaald krijgt hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]en wanneer hebben jullie aangifte gedaan?
Mijn ouders waren vroeg met de aangifte (februari) en hadden het ook heel erg vroeg binnen, dus er zit wel een bepaalde volgorde in ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de eerste die aangifte deed ook als eerste betaald krijgt he![]()
Maar wij waren net op tijdLaatste dagen van maart dus
gaat braaf naar de spaarquote:
Hoe dan ook. Rond de 15de kunnen wij het verwachten. En dan kan ik eindelijk mn auto terughalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders waren vroeg met de aangifte (februari) en hadden het ook heel erg vroeg binnen, dus er zit wel een bepaalde volgorde in ja.
Ah, ik 31 maart
echt, ik krijg zo een baan hoor, heusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat braaf naar de spaar![]()
en en gedeelte vd vakantie binnenkort, 3 weken combi werk/vakantie dus gratis verblijf en vervoer, het zit eindelijk een keer allemaal mee![]()
* PeZu rubs taartje, here some good luck charm babe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Rond de 15de kunnen wij het verwachten. En dan kan ik eindelijk mn auto terughalen
Althans dat hoop ik want het gaat niet goed bij/met mn garage geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Rond de 15de kunnen wij het verwachten. En dan kan ik eindelijk mn auto terughalen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt, ik krijg zo een baan hoor, heus
En met alleen het salaris van je man redden jullie het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uhoh...wat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Althans dat hoop ik want het gaat niet goed bij/met mn garage geloof ik
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt, ik krijg zo een baan hoor, heus
jij vind wel iets ja want jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Althans dat hoop ik want het gaat niet goed bij/met mn garage geloof ik
hee psst auto kopen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En met alleen het salaris van je man redden jullie het niet?
ach nou ja, dan ga ik desnoods wel broodjes smeren hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij vind wel iets ja want jij![]()
[..]
hee psst auto kopen
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach nou ja, dan ga ik desnoods wel broodjes smeren hoor
suikertaartjes' broodjes servicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm van wat ik begrijpquote:
quote:
En dan met speciale suikertaartenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
suikertaartjes' broodjes service![]()
ik zeg doen
Beginnen we gewoon samen iets. Jij smeert ik bezorgquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt ook echt altijd mazzel hehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van wat ik begrijp![]()
Garage had een nieuwe eigenaar erbij, die gast kreeg toen thuis problemen. Zn vrouw bij hem weg enz en sindsdien is hij een beetje losgeslagen.
Komt afspraken niet na, geld dat mensen hem geven voor de reparaties steekt ie in eigen zak. Onder andere ook de 200 euro die ik hem al had gegeven.
En zo is er nog meer.
Ik ben geboren voor het geluk jaquote:
Dan wel in je eigen auto en niet in de bedrijfsauto, want jouw effect op auto's...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beginnen we gewoon samen iets. Jij smeert ik bezorg
Omg. Dan inderdaad zodra het geld binnen is dat ding ophalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van wat ik begrijp![]()
Garage had een nieuwe eigenaar erbij, die gast kreeg toen thuis problemen. Zn vrouw bij hem weg enz en sindsdien is hij een beetje losgeslagen.
Komt afspraken niet na, geld dat mensen hem geven voor de reparaties steekt ie in eigen zak. Onder andere ook de 200 euro die ik hem al had gegeven.
En zo is er nog meer.
Ja vreemd he dat een auto van 22 jaar oud het begeeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wel in je eigen auto en niet in de bedrijfsauto, want jouw effect op auto's...![]()
Yepzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg. Dan inderdaad zodra het geld binnen is dat ding ophalen
jij lijkt donald duck welquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vreemd he dat een auto van 22 jaar oud het begeeft![]()
En dankzij ijs op de weg, kuilen in de weg en hompen ijs op de straat is mijn auto waarschijnlijk kapotgegaan. Dus niet mijn schuld
alles gewoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan met speciale suikertaarten
Ik maak maar grapjes lieffie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vreemd he dat een auto van 22 jaar oud het begeeft![]()
En dankzij ijs op de weg, kuilen in de weg en hompen ijs op de straat is mijn auto waarschijnlijk kapotgegaan. Dus niet mijn schuld
mwah.... kut...quote:
Ik heb ook een eigen buurman bolderbast. en een rijke oom en ik heb 3 neefjes die ook nog broertjes zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lijkt donald duck wel_!
[..]
zo reden er wel meer horo die zijn toch niet allemaal stuk plots
Deal!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak maar grapjes lieffie.
We kopen lenen een knalroze bestelbus met Suikertaartjes en Huppelmutsjes erop
quote:
met mij okee, zometeen lekker even in de tuin wroeten met m'n blote handenquote:
whehehe duckie is het vanaf nu dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen buurman bolderbast. en een rijke oom en ik heb 3 neefjes die ook nog broertjes zijn![]()
En nu vind ik het heel eng worden allemaal![]()
[..]
Deal!!
Ken jij iemand met een knalroze bestelbus?
pijnstillers werken... alleen mag ik ze na vanacht niet meer voor het slapen in innemenquote:
wat heppie danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pijnstillers werken... alleen mag ik ze na vanacht niet meer voor het slapen in innemen
bijna flauw gevallen op wc.... misselijk, hartkloppingen, duizelig, niets meer zien door vlekken voor me ogen en keihard oorsuizen... moet zeggen... dat was best eng...
jij liever dan ik... ik haat tuinieren.... en alle planten die ik aanraak gaan dan toch snel dood dus schiet ook niet opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met mij okee, zometeen lekker even in de tuin wroeten met m'n blote handen
Ik voel mij vereerdquote:
iets met me rug wat weten we niet maar ik kan amper staan lopen of zitten..... en vanacht moest ik kracht zetten om te plassen.... wat ik heb begrepen kan het zijn dat door combi van medicijnen en pijn daardoor mijn bloeddruk naar beneden is gedonderd....quote:
Ik deed je opvrolijken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets met me rug wat weten we niet maar ik kan amper staan lopen of zitten..... en vanacht moest ik kracht zetten om te plassen.... wat ik heb begrepen kan het zijn dat door combi van medicijnen en pijn daardoor mijn bloeddruk naar beneden is gedonderd....
je bent ook liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed je opvrolijken hoor
Sterkte ermee wijffie, ik hoop dat het snel overgaat/beter gaat
Nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Deal!!
Ken jij iemand met een knalroze bestelbus?
aah rug, sucks big time, daar weet ik alles vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets met me rug wat weten we niet maar ik kan amper staan lopen of zitten..... en vanacht moest ik kracht zetten om te plassen.... wat ik heb begrepen kan het zijn dat door combi van medicijnen en pijn daardoor mijn bloeddruk naar beneden is gedonderd....
Let the search beginquote:
pffff...moet er niet gewoon iemand bij je in huis zijn ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pijnstillers werken... alleen mag ik ze na vanacht niet meer voor het slapen in innemen
bijna flauw gevallen op wc.... misselijk, hartkloppingen, duizelig, niets meer zien door vlekken voor me ogen en keihard oorsuizen... moet zeggen... dat was best eng...
Somsquote:
fixedquote:
is pas 2e keer dit jaarquote:
heb mijn 3 kattenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff...moet er niet gewoon iemand bij je in huis zijn ofzo?
neen en net begonnen met anti depressiva + de adhd therapie waar ook binnenkort medicatie bij komt stopt dat samen met dat dreigend ontslag en je valt gewoon uit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar je hebt ook zoveel stress aan je hoofd tegenwoordig met dat dreigende ontslag, dat is ook niet goed hoor
issie uberhaupt ooit lief tegen iemand?quote:
als ik dat zo lees ben ik blij met met alleen rugpijn zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is pas 2e keer dit jaar![]()
[..]
heb mijn 3 katten
[..]
neen en net begonnen met anti depressiva + de adhd therapie waar ook binnenkort medicatie bij komt stopt dat samen met dat dreigend ontslag en je valt gewoon uit!
op dit soort momenten ook blij met fok... wat te doen
toen ik gister onwel werd werd ik rustig bij gedachte van ach mocht ik nu dood gaan ben ik iig van alle ellende af wat mijn leven heet....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik dat zo lees ben ik blij met met alleen rugpijn zeg
oi, maar je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ik gister onwel werd werd ik rustig bij gedachte van ach mocht ik nu dood gaan ben ik iig van alle ellende af wat mijn leven heet....
het blijkt jaquote:
die 3 katten zijn anders vast heel erg liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik dat zo lees ben ik blij met met alleen rugpijn zeg
zeg eens niet, straks stap ik nog in de auto en neem in onderweg PeZu gelijk ook even meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ik gister onwel werd werd ik rustig bij gedachte van ach mocht ik nu dood gaan ben ik iig van alle ellende af wat mijn leven heet....
Jij ook al een eiland op. Nu Raph nog een eiland op en ik ben helemaal gelukkigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef justmattie het volgende:
Ik heb niets gezegd dan![]()
[twitter] ik ben m'n tas aan het inpakken voor een weekend Ameland [/twitter]
AHUMquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg eens niet, straks stap ik nog in de auto en neem in onderweg PeZu gelijk ook even mee
zou ook een stunt zijn, i see dead fokkersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het blijkt jaof het is een geest die dit aan het typen is.... fok haunten...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die 3 katten zijn anders vast heel erg lief
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg eens niet, straks stap ik nog in de auto en neem in onderweg PeZu gelijk ook even mee
waarom moest ik eigenlijk mee danquote:
ja maar jij woont niet op de rij-routequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al een eiland op. Nu Raph nog een eiland op en ik ben helemaal gelukkig
Kan over anderhalf uur in Zwolle zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar jij woont niet op de rij-route
ooh ja dat klopt welquote:
Ja maar ik wil ook lekker relaxen en uitwaaien op een eilandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik sta in je sig, dat betekent toch dat je mij adoreert
![]()
Kun je niet met Raph mee in de kofferquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook lekker relaxen en uitwaaien op een eiland
Raph zn eiland is heul niet leuk. Daar moet je 14 dagen achter elkaar 12 uur per dag werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je niet met Raph mee in de koffer
boortoren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph zn eiland is heul niet leuk. Daar moet je 14 dagen achter elkaar 12 uur per dag werken
Ja, dan kan ik ook bij Knuffel op de stoep staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan over anderhalf uur in Zwolle zijn
Dat soort verhalen hoor ik nou nooit van mn schoonpaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph zn eiland is heul niet leuk. Daar moet je 14 dagen achter elkaar 12 uur per dag werken
Hoera! Visite!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft ff visite.... tot straks
have funquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft ff visite.... tot straks
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat weekend vieren![]()
Tot volgende week![]()
uitgekeken bij de lesbians?quote:
Hehe, waar bleef je?quote:
gewoon al rennend gaan halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
ik heb trek in een turkse pizza met kebab maar aangezien dat 1000 calorieen is heb ik gelezen doe ik dat maar niet..
ja wij maar wachtenquote:
quote:
dan fietsen naar een die nog verder zit, fietsen is chill helemaal nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat ren ik er niet af hoor of ik moet 10 km verderop een turkse pizza gaan halen en dat rennend doen. Wat mij dus niet gaat lukken aangezien mijn conditie niet zo goed is
|Goede oefeningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat ren ik er niet af hoor of ik moet 10 km verderop een turkse pizza gaan halen en dat rennend doen. Wat mij dus niet gaat lukken aangezien mijn conditie niet zo goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |