Nee, maar wel bij de Etos.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Weet een van jullie of de morningafterpil vrij verkrijgbaar is bij de apotheek?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik heb geen seks gehad. Daar had ik die 18 euro wel voor over gehad
En de DA sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel liev ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een onvoldoende voor mijn herkansing.![]()
Maar ze heeft er wel een berichtje bij gedaan dat ik wel heb laten zien dat ik heel gedreven ben. Dat vind dan toch iets positiefs.
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is wel liev ja!
Dikke onvoldoende? Waarvoor?
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.
En het was voor visual interface design, 1 van die opdrachten daarvan was bijvoorbeeld het stopmotion filmpje van toen.
Hmm, daar heb ik niets over gehoord en dat is ook niet van toepassing zolang je het volgend jaar gewoon over doet denk ik. Ik kan wel een extra jaar stufi krijgen. maarja, beter haal ik mijn studie gewoon in 4 jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijken
Aah ok! Nou, ik vond hem leuk hoor!
Dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tering, zo duur?Die gaat me zó hard terugbetaald worden
Sowieso, mensen die het te genant vinden een morningafterpil te halen, maar het niet genant vinden om het aan mij te vragen, of om over 8 maanden met zo'n buik te lopen
Ik momenteel ook niet.quote:
Mietjequote:
Hier was hij 13,50....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Als je groot genoeg bent om seks te hebben moet je ook maar stoer genoeg zijn om even een pil te halen hoor.
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.quote:
mijn ex wou niet dat ik mee gingquote:
Hoop ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit nodig gehad. Hoop ik.Maar ik las 18 euro toen ik er wat over opzocht.
zij vertelde het me pas achterafquote:
Als ik over een aantal maanden mijn veters niet meer kan strikken omdat mijn buik in de weg zit weet ik dat ik toch beter een morningafter had kunnen nemen.quote:
KLB?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
een ex van me die dacht zwanger van me te zijn ze verzweeg het van me ik kwam er achter via haar internetdagboek
In het 1e geval: Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik over een aantal maanden mijn veters niet meer kan strikken omdat mijn buik in de weg zit weet ik dat ik toch beter een morningafter had kunnen nemen.Of op een dieet moet.
quote:
durfde ze nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Wel een lullige manier om erachter te komen. Waarom had ze het niet gewoon verteld?
3x per dag kan makkelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.
5 keer ook welquote:
Dat is mooiquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
durfde ze niet
terwijl ik haar verteld heb dat als het zo is dat ik dan heus niet er voor weg loop
En anders zijn er genoeg zalfjes, pilletjes en speeltjes om de boel hard en nat te houdenquote:
Ik heb jou heul niet op msnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mooi
Volgens mij mogen we dat alleen niet aan elkaar vragen. MSN en twitter enzo.
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.
vond ik ook was ook niet echt amused toendertijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zoiets niet durft te vertellen. Lijkt me juist belangrijk om samen te bespreken.
Oh ja, dat is waar.quote:
TRAP NIET IN DIE VAL MAANTJE!!quote:
mja okee zit wel wat in want het was in de eerste week alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.
Als je allebei nog thuis/apart woont en nog niet echt overdreven serieus bezig bent.
die heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En anders zijn er genoeg zalfjes, pilletjes en speeltjes om de boel hard en nat te houden
Mwa zal best eng zijn maar ik vind het onzin. Het is toch iets wat je samen klaargespeeld hebt en dus ook samen verantwoordelijk voor bent. Ik zou er wel van balen als m'n vriendin zoiets geheim zou houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is eng hoor. Zeker als je "alleen nog maar" en relatie hebt.
Als je allebei nog thuis/apart woont en nog niet echt overdreven serieus bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |