Gossie!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee bij een plantenwinkel in de stad, hij was helemaal verpieterd en kostte 2 euro of zo.
Hmm je woont hier niet in de buurt denk ik he?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gossie!
Ik ben ook op zoek naar zo eentje, maar tot nu toe heb ik ze nog niet gezien.
Nee volgens mij niet. Arnhem, en jij zat dacht ik heel ergens anders.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm je woont hier niet in de buurt denk ik he?
Ik heb m trouwens best al lang, ik moet nog es gaan kijken of ze dr nog hebben want ik vind m erg leuk.
Mss heb ik binnenkort wel zaad voor je
Maastricht ja, en ik heb echt geen idee of ze ze nog hebben daar ook hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Arnhem, en jij zat dacht ik heel ergens anders.
Maar voor zaadjes houd ik me aanbevolen
Ach, ik heb geen haastquote:Op zondag 27 juni 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht ja, en ik heb echt geen idee of ze ze nog hebben daar ook hoor.
Was je nou alweer op vakantie?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef tubacloud het volgende:
mountainbiken in de Ardennen was vet, en om het maar even on topic te houden: geen vleeseters gezien, wel veel veenmos
4 daagjes mountainbiken in de Ardennenquote:
Ruilen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
4 daagjes mountainbiken in de Ardennen
En dan nog naar Spanje
Waar ga je heen?quote:
M'n werkquote:
Hehe, ik denk dat ik het toch bij Spanje houdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
M'n werk
Overigens, even on topic... Ik zei het eerder in het topic al, maar denk dat je dat, ivm vakantie gemist hebt... Maar goed, mijn nephentes is, zonder dat ik dat wist, eigenlijk 2 nephentessen... Staan dus met zn 2en in een onmogelijk klein bakje en verdringen elkaar nogal... is het verstandig om ze te verpotten, of moet ik daar mee wachten tot volgend jaar?
Oh en omdat de sarracenia's bij Ranzijn hier er zo goed bij stonden zit ik er hard over te denken om er morgen een te gaan halen
Waar ga ik levend sphagnum vinden dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ik het toch bij Spanje houd
Nepenthes kan je nu gewoon verpotten, ik zou alleen geen turf gebruiken, maar levend sphagnum als grondmengsel, aangezien de wortels van nepenthes echt heel snel rotten in turf, dan is ie bij mij iig altijd binnen een jaar dood.
Ik zou de verleiding ook nog steeds niet kunnen weerstaan hoor
Tuincentrumquote:
Nouja, als ik morgen dan toch bij Ranzijn ben zal ik 't wel even vragen danquote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Tuincentrum
En andeeeeers, moet ik even nadenken waar je het nog meer kan halen... Je kan trouwens ook droog sphagnum weer levend maken door het in water te leggen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, als ik morgen dan toch bij Ranzijn ben zal ik 't wel even vragen dan
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Inspector Gadget had zich helemaal klem gegroeid
Yups , naja hij stond in een rek omdat ie uit de zon moest, maar dan nogquote:
Hij was rek en strekoefeningen aan het doen aan dat rek?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups , naja hij stond in een rek omdat ie uit de zon moest, maar dan nog
Bloemquote:Op maandag 28 juni 2010 09:10 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnom
[ link | afbeelding ] Deze krijgt een mooie bloem zie k ?
beide klikbaar voor groter. Vooral die laatste is in detail erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |