En ik nog laatst zeggen van Bragi, lees jij de Privé, Story of Weekend ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Uit alle subfora die ze hier hebben kies jij SHOWBIZZ?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha echt he en hij zeggen dat je een heel verkeerd beeld van hem hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik nog laatst zeggen van Bragi, lees jij de Privé, Story of Weekend ofzo. Bragi is een 43-jarige huisvrouw die elke vrijdag naar de wachtruimte van de kapper gaat om de Story gratis te lezen
.
SC in zijn hoogtijdagen was anders geniaal hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef toe, deze SC is nu al toffer dan die in SHO.
Ooioioioi... dat waren nog eens tijden in KLB hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC in zijn hoogtijdagen was anders geniaal hoor!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC in zijn hoogtijdagen was anders geniaal hoor!
SHOWBIZZquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier hebben we Emimich, Krentenbol en Noorsbloed gehad.
Nou jij weer.
quote:
Daar hadden we Bupatih, IQM en Zhenarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier hebben we Emimich, Krentenbol en Noorsbloed gehad.
Nou jij weer.
Kijk, om deze genialiteit kun je natuurlijk niet heen, ik geef me gewonnen Bragiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAH, SHO, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA;DSLFKJ;SLDJF;SAODHJFPOSDHFPEWOFHP9EWQHREWQPBVA LKCAB CLLKJVDSNDSjn[owifej[oijhfewF s;hphdsahfALK;DH;ahcjfd lol
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAH, SHO, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA;DSLFKJ;SLDJF;SAODHJFPOSDHFPEWOFHP9EWQHREWQPBVA LKCAB CLLKJVDSNDSjn[owifej[oijhfewF s;hphdsahfALK;DH;ahcjfd lol
Knew it.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kijk, om deze genialiteit kun je natuurlijk niet heen, ik geef me gewonnen Bragi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |