Vertel ons meer, S_a!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga m'n broeken voortaan ophangen. Denk ik. Mmm best moeilijk hoe ik m'n kledingkast nou het handigst in kan delen.![]()
Laat me niet langer in spanning en doe je hele plan uit de doeken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga m'n broeken voortaan ophangen. Denk ik. Mmm best moeilijk hoe ik m'n kledingkast nou het handigst in kan delen.![]()
Misschien dat jullie daar ideeën over hebben? Jullie ervaringen met me kunnen delen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Bragi het volgende:
No offence, maar wat denk je als je zoiets typt?Denk je dan echt van 'ja, dit is iets wat ik wil delen met m'n e-kornuiten'?
Vraag dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien dat jullie daar ideeën over hebben? Jullie ervaringen met me kunnen delen.
Wat ga je haten dan. Zij wil dat gewoon vertellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Bragi het volgende:
No offence, maar wat denk je als je zoiets typt?Denk je dan echt van 'ja, dit is iets wat ik wil delen met m'n e-kornuiten'?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat ga je haten dan. Zij wil dat gewoon vertellen.
Sinds wanneer moet je iets leuk/zinnig/wat dan ook brengen hier in de sc? Dan kunnen we driekwart van alle posts wel gewoon schrappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon.Je brengt het nu als een slaapverwekkende dagboekpassage.
Mijn dagboek viel in slaap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon.Je brengt het nu als een slaapverwekkende dagboekpassage.
wacht wat, jij zat in SHO slowchat? Showbizz? Zonder grappen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef toe, deze SC is nu al toffer dan die in SHO.
Geslacht: Man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wacht wat, jij zat in SHO slowchat? Showbizz? Zonder grappen?![]()
![]()
Dude, dat had ik al 's verteld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wacht wat, jij zat in SHO slowchat? Showbizz? Zonder grappen?![]()
![]()
Kssst, ga je nagels vijlen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |