Seks uiteraard.quote:Denk je nou aan seks, of aan Donald Duck? (als je aan beide denkt, wil ik het niet weten)
Ik sta wel droog jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Kwakkeloos? Staan we droog?
Is het een powder-pufje?
Nee, ook in jullie streek zeggen ze klakkeloosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Joolien het volgende:
Haha ik vind m zelf ook best leuk. Wij zeggen hier ook altijd kwakkeloos, misschien is het een streekwoord
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Bro's before ho's. Zou altijd op moeten gaan.
Het zou niet eens een discussiepunt moeten zijn als die vriendin er moeite mee heeft. Gewoon klaar, next.
Zo heel erg mee eens!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Het zou niet eens een discussiepunt moeten zijn als die vriendin er moeite mee heeft. Gewoon klaar, next.
Je bedoelde klakkeloos, in de context waarin je 'm gebruiktequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Joolien het volgende:
Haha ik vind m zelf ook best leuk. Wij zeggen hier ook altijd kwakkeloos, misschien is het een streekwoord
You are damn right bro!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je nou aan seks, of aan Donald Duck? (als je aan beide denkt, wil ik het niet weten)
Ja maar niet op loopafstand, moet ik teveel moeite doenquote:
Vind ik dus ook, dit is het overwegen niet eens waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Pfff, nou ja zeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef Joolien het volgende:
[..]
Ja maar niet op loopafstand, moet ik teveel moeite doen
Haha ik ga vanmiddag wel mnaar mn strandhuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, nou ja zeg!
(goed, ok, ik pak ook de bus (en de boot), maar dan nog!
Totdat je tot over je oren verliefd word op iemand waar je normaal gesproken ''bro's before ho's'' over zou zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Will never, ever, happenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Totdat je tot over je oren verliefd word op iemand waar je normaal gesproken ''bro's before ho's'' over zou zeggen.
Stel nou dat (ik noem maar wat) de ex van een goede vriend van je ineens jouw ware blijkt te zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |