me tooquote:
Nog even en je kan naar het terrasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Ole het volgende:
Goh, 5 collega's ziek en kunnen dus niet surveilleren....
Nu kan ik dus langer blijven
Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.quote:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij het anders zou missenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.
Goeiemorgen.
Tuurlijk altijd leuk zo'n eerste ervaring.Maar in de Vliert konden derigduizend toeschouwers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef borisz het volgende:
Eerste keer naar telstar was ook spannend.
Telstar Dordrecht 90 in 1995.
Ben er wel eens geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Telstar kwamen toen ook +- 1700 mensen. Dat gaat al jaren tussen de 1200 en 4000 bij de nacompetitie/playoff duels.
Oh dat zou kut zijn zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef Cudles het volgende:
Ik lees hier dat Drogba zijn arm heeft gebroken (VI site) Sucks voor ivoorkust
Ja leuke velden daar, vroeger veel gevoetbald als er geen hond wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest.
Ook NIVO-Sparta heeft in dat stadion gespeeld in de jaren 70. We haden de halve finale gehaald in de nationale beker. 9 rondes overleefd en speelden tegen de amateurclub Ijmuiden.We verloren met strafschoppen
Wel de grootste prestatie in onze 55jarige geschiedenis.
Triest ook een mooie voetballer. Duimen dat de Nederlandse vedetten heel blijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef borisz het volgende:
Rio Ferdinand is de volgende die niet meegaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |