Nee, dat zijn eetstokjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef jpg97 het volgende:
Je hebt wel keu's WHOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Rensjebree het volgende:
Hier heb je een vette hap!
[ afbeelding ]
leuke initiatieven altijd ja, heb je geen geld maar moet je toch meedoen want het is sociaalverantwoord en die kklijers gaven mij geen cent op stagequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef F2tB het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik stage loop
Elke donderdag broodjesdag, en vrijdag vette hap. Wel zelf betalen, en rond 4 uur stoppen we dr mee, en dan pilsen op kosten van het bedrijf
Je hoeft de rest van de dag niemand meer te spreken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef F2tB het volgende:
Ik ben gegaan voor de Trio pindasaus, Pikanto met pindasaus, en een patat speciaal
Marietje Grolsch nog..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft de rest van de dag niemand meer te spreken?
Uitstekende keus!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef F2tB het volgende:
Ik ben gegaan voor de Trio pindasaus, Pikanto met pindasaus, en een patat speciaal
Spannende dag op je stage man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef F2tB het volgende:
Zometeen nog ff naar de cafetaria knall'n om voor zo ongeveer 50 man eten op te halen
En dan hopelijk lekker eten
Elke week weer jonge, elke week weer..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Spannende dag op je stage man.
"we mogen vette hap bestellen"
Heel dat pauperbedrijf al vanaf woensdag in rep en roer of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |