SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedrijf waar ik stage loopquote:
Zelf ophalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Salatrel het volgende:
en dan word het bezorgt en blijkt dat ze bovenop je bestelling hebben gezeten
...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Salatrel het volgende:
en dan word het bezorgt en blijkt dat ze bovenop je bestelling hebben gezeten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Rensjebree het volgende:
Hier heb je een vette hap!
[ afbeelding ]
Hij denkt via Just Eatquote:
Die ken ik wel, maar zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:05 schreef F2tB het volgende:
[..]
Hij denkt via Just Eat
Mensen die op mijn friet zitten....
Maar dit is gewoon bij een cafetaria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zijn eetstokjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef jpg97 het volgende:
Je hebt wel keu's WHOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Rensjebree het volgende:
Hier heb je een vette hap!
[ afbeelding ]
leuke initiatieven altijd ja, heb je geen geld maar moet je toch meedoen want het is sociaalverantwoord en die kklijers gaven mij geen cent op stagequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef F2tB het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik stage loop
Elke donderdag broodjesdag, en vrijdag vette hap. Wel zelf betalen, en rond 4 uur stoppen we dr mee, en dan pilsen op kosten van het bedrijf
Je hoeft de rest van de dag niemand meer te spreken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef F2tB het volgende:
Ik ben gegaan voor de Trio pindasaus, Pikanto met pindasaus, en een patat speciaal
Marietje Grolsch nog..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft de rest van de dag niemand meer te spreken?
Uitstekende keus!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef F2tB het volgende:
Ik ben gegaan voor de Trio pindasaus, Pikanto met pindasaus, en een patat speciaal
Spannende dag op je stage man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef F2tB het volgende:
Zometeen nog ff naar de cafetaria knall'n om voor zo ongeveer 50 man eten op te halen
En dan hopelijk lekker eten
Elke week weer jonge, elke week weer..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Spannende dag op je stage man.
"we mogen vette hap bestellen"
Heel dat pauperbedrijf al vanaf woensdag in rep en roer of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |