abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82838194
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:30 schreef Tijnoo het volgende:

[..]

Dat is afwachten. Als jullie trein al helemaal vol zit, is het niet mogelijk, maar als er extra plekken beschikbaar komen, is er misschien toch wel wat mogelijk. Daar valt nu helaas nog weinig over te zeggen...

Ook op je andere vraag heb ik wel een antwoord. Er zijn veel verschillende redenen waarom ik Sziget geweldig vind (denk in de richting van de muziek, de vele andere activiteiten, het goedkope maar goede eten en drinken, de mensen die er komen en de nabijheid van het centrum van Boedapest), maar wat voor mij het meest speciaal is aan Sziget, is dat er 24 uur per dag van alles om je heen gebeurt. Of je nu 's middags ergens chillt of eind van de nacht vanuit de Mokka Cuka naar je tent strompelt, constant kan je de meest vreemde dingen tegenkomen. Van die typische Sziget-momentjes noem ik die.

Voorbeeldje: bij de World Stage wordt veel gefrisbeed, gejongleerd en gediabolood. Afgelopen jaar probeerde een gast een paar keer zijn diabolo zo hoog mogelijk te gooien en natuurlijk weer op te vangen. Enkele meters naast hem was een bar, waarvan het terras op ongeveer 8 meter hoogte was overspannen met zeil. En het onvermijdelijke gebeurde: de diabolo kwam er precies bovenop te liggen. Dus die jongen gooide zijn stokken een paar keer tegen de onderkant van het zeil, om zo de diabolo naar de rand van het zeil te sturen. Maar dit had geen effect... Toen kwam er ineens uit het niets iemand met een gigantische Pikachu knuffel aanzetten, je weet wel zo'n grote knuffel die je meestal op de kermis kunt winnen. Ook deze werd tegen de onderkant van het zeil aangegooid en dat had wel effect. Na een paar keer raak te hebben gegooid, lag de diabolo vlak bij de rand. Ondertussen keek ongeveer iedereen op het veld bij de World Stage gespannen toe of het zou lukken. En toen uiteindelijk het laatste tikkie werd gegeven en de diabolo over de rand naar beneden kwam vallen, begon iedereen te applaudiseren, gevolgd door een luid gezongen "Pikachu! Pikachu! Pikachu!". En zo werd Pikachu voor vele mensen de held van die middag.

Dit soort momenten vind ik geweldig. Ik kan er zo nog veel meer posten. Van een gast die een gigantische cirkel van afval bij elkaar had gebezemd tot een klef dronken stelletje dat een herhaaldelijk hard van een bankje afviel. En van een danstentje waar allemaal mensen stonden te dansen op de muziek van Super Mario tot een groep bekenden die uren heeft lopen zoeken naar een rolschaatsbaan en 'm uiteindelijk niet heeft gevonden (terwijl ik één van die bekenden de dag ervoor juist bij die rolschaatsbaan had getroffen...)

Zijn er hier nog mensen die andere leuke, aparte dingen hebben meegemaakt op Sziget?
Ssssst! ik krijg er veel te veel zin in!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:28:38 #52
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82850717
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon de rest van het festival daar blijven? Dat doen genoeg mensen op Sziget. En dan kun je btw beter in een hostel gaan.

We blijven ook daar. We gaan alleen een nachtje ergens in het midden een motelletje huren om ons gewoon even fatsoenlijk te douchen en in een fatsoenlijk te slapen. Erna storten we ons gewoon weer in het campingleven.
pi_82851612
ben vorig jaar halverwege de week naar het grote buitenzwembad op het andere eiland geweest. Kostte wel 4000 forint (ongeveer 16 euro), maar daarna ook goed schoon en ze hebben een bad met water uit een zwavelbron, echt superlekker!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_82871282
Op de officiele Szigetsite zijn de programma's van alle stages op de main stage na bekend. Op het oog zitten er al een paar hele moeilijke keuzes tussen...
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:39:33 #55
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_82892745
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:31 schreef Thijsssss het volgende:
Op de officiele Szigetsite zijn de programma's van alle stages op de main stage na bekend. Op het oog zitten er al een paar hele moeilijke keuzes tussen...
Enter Shikari en Gotan Project, Ill Niño en DJ Shadow voor zover ik nu kan zien. We gaan het wel weer zien allemaal .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_82912411
Weet iemand of die Sziget partytrein ook in Venlo stopt? aangezien die slaapcabine en budget dat wel doen?

Bij voorbaat dank
pi_82984212
Ja, die gaat ook in Venlo stoppen
Van Szigetfestival.nl en Exitfest.nl
pi_82988912
Hmm WizzAir heeft m'n vlucht aangepast, daardoor zou ik een festival dag missen en NOG een dag eerder daar zijn Gelijk maar even gebeld voor een wijziging dus, en nu komt het eigenlijk nog beter uit! Vanaf Eindhoven ipv Weeze voor dezelfde prijs, en pas de 16e terug

Ik kom nu trouwens wel de 8e augustus aan, is er dan uberhaupt al wat te doen..?
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_82989675
volgens mij is er zondag nog niks te doen, maar kan je al wel de camping op (voor ¤10).
pi_82990917
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef wormtrein het volgende:
Hmm WizzAir heeft m'n vlucht aangepast, daardoor zou ik een festival dag missen en NOG een dag eerder daar zijn Gelijk maar even gebeld voor een wijziging dus, en nu komt het eigenlijk nog beter uit! Vanaf Eindhoven ipv Weeze voor dezelfde prijs, en pas de 16e terug

Ik kom nu trouwens wel de 8e augustus aan, is er dan uberhaupt al wat te doen..?
Welke vluchten hebben ze dan aangepast?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_82991818
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij is er zondag nog niks te doen, maar kan je al wel de camping op (voor ¤10).
Hmm ok, zelf een feestje bouwen dus
quote:
Welke vluchten hebben ze dan aangepast?
Zondag 8 augustus Weeze - Budapest
Zondag 15 augustus Budapest - Weeze
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_83387166
Laatste mainstage act hier nog niet eens gemeld?

Mika
pi_83387843
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:31 schreef Thijsssss het volgende:

Mika
Mika
  maandag 28 juni 2010 @ 10:43:25 #64
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_83390744
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:10 schreef leonie-89 het volgende:

[..]

Mika
Mika
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:44:30 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83390790
Ik zit nog te twijfelen om te gaan
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 28 juni 2010 @ 11:21:11 #66
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83392189
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:31 schreef Thijsssss het volgende:

Mika
Naadje, maar voor de artiesten ga ik toch niet.
pi_83437495
Dus! Ik heb begrepen dat mensen ( zoals ik ) met een Sziget Express Rotterdam ticket nu in een Kink FM trein gekoppeld met de Party train zitten? Hoe gaaf !
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
pi_83441301
Er zal wel een duidelijke scheiding zijn tussen de Kink FM trein en het Party gedeelte. Aangezien mensen daar veel meer voor betaald hebben.
De trein rijdt nu trouwens ook via Venlo, vet relaxed! Is maar een uurtje hiervandaan, en een stuk beter te doen aangezien er dan geen treinen rijden rond Arnhem.
pi_83479997
mijn vrienden en ik hadden een kaartje gehaald voor de trein voor 158 euro. en nu heb ik gehoord dat er treinen vervallen. onze trein zou over venlo gaan. is die van ons nou gecanceled of wat?
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_83482243
mail ff naar info@szigetfestival.nl zou ik zeggen
  maandag 5 juli 2010 @ 18:11:41 #71
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83690119
Hoe zit het eigenlijk met de telefoon oplaad mogelijkheden?
pi_83690325
er is een tentje op het terrein waar je dat kan doen, maar vorig jaar was het altijd fucking druk daar. Enorme rijen, alle stopcontacten waren constant bezet.

Wat ik vorig jaar gedaan heb, is even met m'n mobiel naar één van de toiletblokken gaan en daar je oplader in het stopcontact steken. Moet je er wel bij blijven staan, maar das niet zo erg.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:34:43 #73
240618 Micson
The lonely stoner
pi_83690855
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:18 schreef Brammie1 het volgende:
er is een tentje op het terrein waar je dat kan doen, maar vorig jaar was het altijd fucking druk daar. Enorme rijen, alle stopcontacten waren constant bezet.

Wat ik vorig jaar gedaan heb, is even met m'n mobiel naar één van de toiletblokken gaan en daar je oplader in het stopcontact steken. Moet je er wel bij blijven staan, maar das niet zo erg.
Dan sta je daar 3 uur (bij mijn telefoon tenminste)
pi_83694057
ik neem een supersimpele mobiel mee. Half uurtje opladen, doet 'ie het een paar dagen. En als 'ie gejat wordt, hij kostte toch maar ¤15.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:00:48 #75
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83694255
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Dan sta je daar 3 uur (bij mijn telefoon tenminste)
En wat als je het nu gewoon om 6 uur 's morgens doet na het feesten? Zo druk zal het dan toch niet zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')