Waarom sla je niet een jaartje over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:22 schreef Ziewoarut het volgende:
Van Amsterdam naar Budapest vliegen er gemiddeld 4 per dag en andersom ook.
Ik ga denk ik dan alleen na de begrafenis hoe hard dit ook klinkt dan zou ik in principe binnen 24 uur weer terug kunnen zijn.
Huh? Ik bedoelde dat wanneer mijn oma komt te overlijden en haar begrafenis tijdens Sziget valt dat ik dan terugkom en na de begrafenis weer meteen op het vliegtuig stap. Dan mis ik 1 dag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom sla je niet een jaartje over.Sziget daar moet je het hele festival bij zijn, niet een dagje ofzo.
http://www.szigetfestival.nl/info/overSzigetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef ChrisVanart het volgende:
Hoe zit het precies met aankomst op het festival voor 9 augustus? Ik had gehoord dat het mogelijk is om op 8 augustus al de camping op te komen voor 10 euro extra, maar ik kon hier niks over vinden op szigetfestival.nl. Moet ik hier van te voren nog dingen voor regelen of kan ik gewoon bij de ingang betalen en direct het terrein op?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef wormtrein het volgende:
Whoei zondag al!1l1!1!!Er schijnt toch ook een grote soort van supermarkt te zijn vlakbij het terrein he? Verkopen die ook campingspulletjes zoals matjes/slaapzakken e.d.?
De Auchan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef wormtrein het volgende:
Whoei zondag al!1l1!1!!Er schijnt toch ook een grote soort van supermarkt te zijn vlakbij het terrein he? Verkopen die ook campingspulletjes zoals matjes/slaapzakken e.d.?
Je mag alles het terrein opnemen toch. Behalve alcohol.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
De Auchan jagoeie winkel! Alleen jammer dat je geen flessen drinken het terrein op mag nemen. En ja, je wordt gecontroleerd
Of was dat het ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je mag alles het terrein opnemen toch. Behalve alcohol.
From the airport: Take the bus 200 to Köbánya-Kispest. Take metro3. Change to metro 2 in the direction of Deli PU. Get out at Batthyányi Ter and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
De begrafenis van mijn oma is maandagochtend. De treinreis zal ik dus moeten overslaan en maandag ben ik van plan om 17:45 met Brussel airport te vliegen. Ik kom 19:45 aan. Iemand een suggestie hoe ik vervolgens het beste in Sziget terecht kan komen?
Taxi, cheap, snel en direct op het eilandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
De begrafenis van mijn oma is maandagochtend. De treinreis zal ik dus moeten overslaan en maandag ben ik van plan om 17:45 met Brussel airport te vliegen. Ik kom 19:45 aan. Iemand een suggestie hoe ik vervolgens het beste in Sziget terecht kan komen?
Heb je dit al eens gedaan voor Sziget? Zo ja kun je ongeveer een indicatie geven hoe duur dat is? En kan je in euro's betalen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Taxi, cheap, snel en direct op het eiland
Meestal wel in taxi'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heb je dit al eens gedaan voor Sziget? Zo ja kun je ongeveer een indicatie geven hoe duur dat is? En kan je in euro's betalen?
Oh dat is erg goed te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meestal wel in taxi's
En misschien ben je een euro of 20 kwijt met de taxi.
D'r zit volgens mij voor de luchthaven een vrouwtje die dat regelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Oh dat is erg goed te doen. En hoe kan ik met zo een taxi in aanraking komen? Sorry ik ben niet lui maar heb door omstandigheden iets minder tijd om het op te zoeken.
Zoiets, en ik zou met Forinten betalen, de koers staat namelijk behoorlijk gunstig. Die kun je gewoon op het vliegveld pinnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meestal wel in taxi's
En misschien ben je een euro of 20 kwijt met de taxi.
Daar heb ik ook echt een onwijs goede tent gekocht: 4 persoons, staat binnen 2 seconden recht op en oogt van zeer goede kwaliteit te zijn.quote:
moet je maar net weten dat dat station onder de brug is. staat niet aangegeven namelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Brammie1 het volgende:
Take tram 4-6 in the direction of Moszkva Ter. Get out at the first stop at the Buda side of the bridge (Budai Hidfö), and change to the HEV metro.
Thanks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
From the airport: Take the bus 200 to Köbánya-Kispest. Take metro3. Change to metro 2 in the direction of Deli PU. Get out at Batthyányi Ter and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.
Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik moet nog even snel een tent zien te fixen. Heeft iemand tips waar ik een redelijk geprijsde tent in de buurt van Utrecht kan kopen?
je kan misschien halfords proberen ik werk daar en zijn tentjes voor onder de 20 eurie , ik kan helaas niet in de voorraad van NL kijken voor ben al op vakantie dusja maar zeker de moeite waard prima tent voor weinig geldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.
Toen ik met de trein ging had ik heen 3 uur vertraging en terug nog meer (na een bommeldingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef ArtSailor. het volgende:
Ik ga ook naar Sziget toe!![]()
Ik denk dat ik echt 1,5 uur van tevoren op Amsterdam CS moet staan. De NS wil absoluut niet dat de trein met vertraging vertrekt, dus stipt op tijd zijn is wel belangrijk. Ik/we kom(en) voor het eerst op Sziget, dus dat maakt het allemaal wel erg spannend. Ben wel bang dat ik iets vergeet..
Haha ja zoiets dacht ik ook. Hoe laat kom je aan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken
Haha dat ben ik ook van plan. Of een taxi, we zijn met z'n drieen dus dat moet te doen zijn qua geld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken
Kut, dat wordt dus kiezen tussen Kasabian en Monster Magnet..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:16 schreef Bronvu het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb een duits blokkenschema gevonden voor Sziget 2010:
http://www.2shared.com/do(...)etable_nach_Tag.html
Het is niet ideaal, maar wel printvriendelijk en het doet z'n werk...
Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Ziewoarut het volgende:
Gezocht: mensen die net als mij maandag rond 19:45 aankomen om een taxi mee te delen. Ben geen vriendloos non-sociaal persoon maar mijn vrienden gaan met de trein.
Gelukkig. Met het OV duurt het dus ongeveer een uurtje naar Sziget zelf. Iemand die mij kan vertellen hoe lang dit met de taxi duurt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:34 schreef Shenky het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.
Wij waren vorig jaar ook met z'n zessen, toen hebben we er ook twee mensen bij gezocht zodat we twee taxi's vol hadden.
Hell yes!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:49 schreef Thijsssss het volgende:
Timo Maas vervangt Deadmau5. Iemand bekend met zijn act? Is het was?
Ik neem ook een luchtbed mee, en ik zoek daar wel naar een pomp. Als ik er geen kan vinden dan koop ik daar wel een pomp, of ik blaas m op de ouderwetse manier op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een beetje makkelijk om iemand te vinden met een luchtpomp zodat je een dik luchtbed kan meenemen in plaats van zo'n klote matje? Ik ga zelf met het vliegtuig dus niet echt handig om allemaal mee te nemen.
Voor de hele week of een dag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef thettes het volgende:
Heb nog een non-campingticket over, iemand interesse? tegen elk aannemelijk bod!
Er zijn een hoop badhuizen inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Van wat ik hoorde zijn er genoeg badhuizen te vinden in de stad. Lijkt me ook wel wat ja
Ik kwam vandaag een Wat & Hoe taalgids Hongaars tegen in de Ramsj van Selexyz, afgeprijsd van 5.95 naar 1,75, best leuk!
Daar was ik ook geweest, maar daar was toen zwemles en konden we maar in een klein badje ergens achteraan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:15 schreef Brammie1 het volgende:
ben zelf alleen in dat grote zwembad op het andere eiland geweest. Vet duur (4000 forint), maar wel leuk!
Ja ik ook. Alleen volgens mij tegen extra betaling.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:
[..]
Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen
32 kilo als je er voor betaalt wel hè, standaard is het 15 kilo bij Wizz.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:
[..]
Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen
WC-papier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef Kickanass het volgende:
Belangrijke dingen mee te nemen:
- tent
- matras
- slaapzak
- boxer, shirts, 1 jeans, 1 paar schoenen, shorts, zwembroek, slippers?
- tandenbortel + pasta
- oplader telefoon
- scheermes
- NL paspoort ( hoef niks te regelen toch?)
Nog iets vergeten?
Kan iemand hier over nog iets zeggen? Tips of zo?quote:Ik vertrek waarschijnlijk ook maandag. Ga vanavond boeken. Vrienden gaan met de auto. Is een 5-personen auto, maar is maar voor 4 personen verzekerd of zo. Hierdoor kan ik niet mee. Vetrekken er meer mensen maandag of dinsdag vanuit Eindhoven?
Aangezien ik met de vliegtuig ga, is het niet handiger om tent en luchtmatras daar te kopen? Wat doen jullie? Ik zat te denken om vandaag of morgen even langs de Action te gaan. Daar kun je voor 10 euro een tentje kopen en voor 10 euro een 2-persoons matras.
En wat betreft bagage. Heb thuis geen back pack. Dus zat te denken om een koffer op wieltjes te nemen + Eastpack rugtas. Wat denken jullie daarvan?
Zolang je Forinten hebt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
Nee. Was vorig jaar zelf 17 (zie er wel wat ouder uit) maar nooit naar ID oid gevraagd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
Vragen ze soms om.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Dribbel, ik heb een non-camping ticket tegen elk aannemelijk bod over. Anders gebruikt niemand hem :Squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien dat ik ook nog een dagje ga, zit 3 dagen in Budapest, dus als er nog dagtickets daar te krijgen zijn ga ik er wel nog ff heen
Maar dat is zeker voor alle dagen ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Dribbel, ik heb een non-camping ticket tegen elk aannemelijk bod over. Anders gebruikt niemand hem :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |