In de kerstvakantie waren het zo 4 of 5 topics per dagquote:
Ik heb bar weinig gelezen de laatste tijd, door die verdomde tentamens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Rookert het volgende:
Luie meisjes, dát is er gebeurd![]()
Nog toffe boeken gelezen Genus?![]()
quote:'Can you name the two forces underlying all life in world?'
'Uh - wealth and poverty?'
'Not wealth and poverty.'
'Good and evil?'
'No - cause and effect. And before we start I want you to name the two categories of people that inhabit our world. Can you name the two proven categories of people?'
'Causers and effecters?'
'No. Citizens - and liars. Are you with me, Mister Little? Are you here?
Like, duh. I want to say, 'No, I'm at the lake with your fucken daughters,' but I don't. For all I know she doesn't even have daughters. Now I'll spend the whole day thinking what I should've said. It's really fucked.
Beterschap.quote:
Wat is het voor genre?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb bar weinig gelezen de laatste tijd, door die verdomde tentamens.Ik ben nu bezig met Vernon God LIttle van DBC Pierre:
[..]
Black humour / Satire. Best grappig.quote:
Is die vraag serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Beterschap.
(Geestelijk of lichamelijk?)
Natuurlijk niet. Nogmaals beterschap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is die vraag serieus?Heb last van m'n oor, wat me duizelig maakt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
Heb ik al verteld dat ik op kamers ga in Leiden?
Nee, maar je bent er dan ook nooit he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nogmaals beterschap.![]()
Emel...
Pelikaanhof.quote:
Klopt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je bent er dan ook nooit he.
Ik heb je gemist... Ik... Ik hou van je...quote:
Je hebt al een kamer gevonden, of ga je nog op zoek?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
En ik hoefde niet eens te hospiteren, lang leve lobbyen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, met hun dakterrassen enzoChill man
Wat?quote:
Ja, op het Pelikaanhof dus. Per 18 juni.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt al een kamer gevonden, of ga je nog op zoek?
Is dat raar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij gaan alle Marokkanen en Turken bij mij na studie weer naar huis ja, al zijn ze 22
onbegrijpelijk lekker ... die dropquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, heel erg raar. Absurd gewoon. Niet te geleuven. On-be-grijpelijk.
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Het komt toch niet zoveel voor onder de Turken hier?
Eigenlijk best raar, want zijn er niet veel campusuniversiteiten in Turkije, net zoals in het VK en de VS?
Dat ben ik dus niet van plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij gaan alle Marokkanen en Turken bij mij na studie weer naar huis ja, al zijn ze 22
Je hoeft ook niets te zeggen... Ik weet het wel...quote:
Het wordt wel weer beter als je eenmaal op kamers zit, die ruimte hebben jullie wel nodig denk ik danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.
allesweterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen... Ik weet het wel...
Op zich wel goed dat je de stap neemt. Ik ga er vanuit dat je alles zelf moet betalen, maar als je een goede baan ernaast zoekt of nog even lekker van je stufi geniet is het wel te doen, denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.
wik plagen, kusjes vragenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je wikkkkkk, dat valt toch niet uit te spreken?
maar wel echt oorpijn dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:45 schreef Ayca het volgende:
Ah bilmi is gewoon thuis gebleven, dat kan ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het wordt wel weer beter als je eenmaal op kamers zit, die ruimte hebben jullie wel nodig denk ik dan
MTE. Ik heb met m'n huidige baan enigszins een royaal inkomen (studentgewijs), dus dat zal wel goed komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat je de stap neemt. Ik ga er vanuit dat je alles zelf moet betalen, maar als je een goede baan ernaast zoekt of nog even lekker van je stufi geniet is het wel te doen, denk ik.
Ja...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader is vandaag thuis, dus had mijn moeder ook vrij genomen, maar ze wist niet dat ik ook vrij had, zei ze gisteren 'je gaat gewoon om 8 uur weg hoor, wij hebben al wat dingen gepland'![]()
Dacht het niet![]()
Tamam...quote:
Voor jou, Ayça.quote:Madem ki istiyorsun öyleyse durma git
Beni düsünme rahat ol yalniz kalabilirim
Sende bilirsin hiç bir aci sonsuza dek sürmez
Hatta her an yeniden sevebilirim
Olmazdi bende biliyorum haklisin haydi git
Korkma seninle gerçekten dost olabilirim
Aslinda bende uzun zamandan beridir sana
Ayrilmak istedigimi söylemedim haydi git...
Git... Git... Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Dogru degil ayriliga daha hiç hazir degilim
Aramizda yasanacak yarim kalan bir seyler var
Gitme dur daha simdiden deliler gibi özledim
Ikimiz içinde dogru olan böylesi git
Inan bana sandigin kadar üzgün degilim
Içimde yepyeni bir hayata baglamanin
Sevinci ve heyecani var artik git...
Ik zit nog gewoon in de tuin, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft ze net ontbeten, rent ze gelijk terug naar haar geliefde Internet.
Ik zeg ook gewoon altijd 'ik ga naar de stad'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het woord shoppen zou ik in het echt trouwens nooit gebruiken. " Ik ga shoppen " hahahahah
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het woord shoppen zou ik in het echt trouwens nooit gebruiken. " Ik ga shoppen " hahahahah
Wat schattiggggquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.
Alleen als ik de schijfjes komkommer op m'n ogen achteraf ook mag opeten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.
Volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alleen als ik de schijfjes komkommer op m'n ogen achteraf ook mag opeten.
Neuh dat hou ik dan lekker voor mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca ik ben trouwens wel anders in het echt. Dit op fok is een schijnvertoning. Als je mee naar de SS komt, kun je aan alle turkenfokkers vertellen dat hun beeld niet klopt.
In Turkije hebben ze bij de kapper enzo wel altijd een keuken enzo, weet niet of ze dat hier ook hebbenquote:
Ik zei al dat we het niet konden afkorten, mja bilmi hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, iedere keer dat je SS zegt, moet ik denken aan nazi Duitsland.
Ik denk het niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze bij de kapper enzo wel altijd een keuken enzo, weet niet of ze dat hier ook hebben
Ayca begon met afkorten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, iedere keer dat je SS zegt, moet ik denken aan nazi Duitsland.
Dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat nietwe halen wel een salade voor je
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar Ayca, serieus he.. bij de SS zitten is niets voor mij. Niemand gaat aan m'n gezicht ofzo zitten. Enige waarvoor ik zou gaan is de kapper..dan ga jij voor een behandeling en ik voor de kapper.
Buurtfeestje alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm dan houden we een meet bij jou en maak je het voor ons
Dan zitten we wel op je saladequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet.Ik wil die komkommers eten, want die zijn dan zo lekker lauw geworden door de warmte van je ogen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik hoor het al.. die GB is een moeilijke.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zit thuis terwijl ik school heb en m'n leraar woont tegenover me.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee en ik zei het verkeerd, hij was vorig jaar m'n leraar. Maar volgens mij mag hij me niet zo en dat als buurman. Toen ik bleef zitten zei die: ik vind dat je eigenlijk niet eens het recht hebt om 3 vwo opnieuw te doen.quote:
Geweldige film. Aanrader.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee en ik zei het verkeerd, hij was vorig jaar m'n leraar. Maar volgens mij mag hij me niet zo en dat als buurman. Toen ik bleef zitten zei die: ik vind dat je eigenlijk niet eens het recht hebt om 3 vwo opnieuw te doen.
quote:
Ja, maar dit is zo'n leuke slechte film, weet je.quote:
Ik ben een taalnazi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik. Typo.
Ik haat het trouwens , mensen die corrigeren.
Ja maar jij komt toch niet. En ik moet wekren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:33 schreef Ayca het volgende:
Ff serieus, dit zou toch een prachtige dag zijn voor een meet
Nee, ik heb de zin nu anders geformuleerd kijk maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een taalnazi.Haat je me nu?
nee nee, hij haat het als mensen hem corrigeren, niet mensen die corrigerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een taalnazi.Haat je me nu?
Te fanatiek geweest met sporten.quote:
Als het van mijn ouders mag, zou ik wel komen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar jij komt toch niet. En ik moet wekren.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, ik heb de zin nu anders geformuleerd kijk maar.
Moet je wekren, HhahaHahuaahahahahheeheehhHEHEHEHEhuuuuuuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar jij komt toch niet. En ik moet wekren.
Ik snapte je gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, ik heb de zin nu anders geformuleerd kijk maar.
werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je wekren, HhahaHahuaahahahahheeheehhHEHEHEHEhuuuuuu
OMG JE KENT HEM ZO GOED!!!!!!!!!!1111quote:
quote:
jeweettochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
OMG JE KENT HEM ZO GOED!!!!!!!!!!1111
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb altijd wel spierpijn na het sporten, maar vandaag is het veel heviger dan normaal. Ik vind het wel fijn, hoor. Daar niet van. (Kuch, masochisme.)
Ik geloof dat jij het werk van Markies de Sade dan wel zal waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het werk van Markies de Sade dan wel zal waarderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Rookert het volgende:
Weet niet of ik 1,2,3 mensen kan vinden die om half 8 in Sardinië aan willen komen op dinsdag en om half 2 weer te vertrekken op donderdagHostels zijn wel cheap, vanaf 8 euro heb je al een private in een hostel met rating van 85% gebaseerd op 47 reviews
Dan moet ik eerst nog naar utrechtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor jou is het ook ruim een uur rijden vanaf utrecht hoor
Kleine 50 km dacht ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Weeze is volgens mij vlakbij Nijmegen, waar mijn ouders een huis gaan kopen. Dat wordt dan veel vliegreisjes maken
.
Da's duur johquote:
Ik ga nog wel een keer naar Istanboel. Maar eerst wat vrienden verzamelen die er naartoe willen... Mijn lijstje van landen waar ik nog naartoe moet gaan is veel te lang.quote:
Bij Weeze zal parkeren ook wel niet zo duur zijn. Auto van ouders even meenemen en klaar is wikwakka2.quote:
Geef een boekje Gebarentaal voor Dummies meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:
Ik wil nu eigenlijk voor vaderdag mn ouders een weekendje met ryanair ergens heen sturenlijkt me geweldig
alleen hun engels is niet zo geweldig....
Miljoenen Duitsers, Fransen, Italianen en Russen die geen woord Engels spreken gaan elk jaar op vakantie. Ik denk dat ze zelfs met een beetje Engels zich wel verstaanbaar kunnen maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:
Ik wil nu eigenlijk voor vaderdag mn ouders een weekendje met ryanair ergens heen sturenlijkt me geweldig
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Miljoenen Duitsers, Fransen, Italianen en Russen die geen woord Engels spreken gaan elk jaar op vakantie. Ik denk dat ze zelfs met een beetje Engels zich wel verstaanbaar kunnen maken.
It iz ö buk. No, it iz ö pen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:
Je vergeet dat mensen uit die landen stelselmatig weigeren een andere taal dan hun eigen te sprekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Miljoenen Duitsers, Fransen, Italianen en Russen die geen woord Engels spreken gaan elk jaar op vakantie. Ik denk dat ze zelfs met een beetje Engels zich wel verstaanbaar kunnen maken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vergeet dat mensen uit die landen stelselmatig weigeren een andere taal dan hun eigen te spreken![]()
Hoewel, Turken zijn minstens zo trots en patserig, dus met Turks moet het vast lukken...
Nou in Turkije kunnen de oudjes die wat verkopen op straat best een aardig woordje engels/frans/duits/nederlandsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vergeet dat mensen uit die landen stelselmatig weigeren een andere taal dan hun eigen te spreken![]()
Hoewel, Turken zijn minstens zo trots en patserig, dus met Turks moet het vast lukken...
In Rome werd ik aangesproken door een verkoper die blijkbaar doorhad dat we NL waren, riep ie "Kaike, kaike, nie kopuh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou in Turkije kunnen de oudjes die wat verkopen op straat best een aardig woordje engels/frans/duits/nederlands
Geweldig tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
In Rome werd ik aangesproken door een verkoper die blijkbaar doorhad dat we NL waren, riep ie "Kaike, kaike, nie kopuh!"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef GenusButeo het volgende:
Ik tel al twee posts die je zomaar negeert, Ayça.Waarom doe je zo gemeen?
Kiss and make up?quote:
ik zit binnen omdat mn laptop te warm werdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zit binnen omdat ik niet op een neger wil lijken
Lolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Ayca het volgende:
ik zit binnen want een fokker gaat niet naar buiten!!~~!`111
Ja he.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik blijf deze site hilarisch vinden:
http://www.peopleofwalmart.com/_!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik chill nu heerlijk in de tuin![]()
Zometeen pizza maken ofzo
Oven pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw vakantie is al begonnen eigenlijk. Jaloers.
Pizza. Magnetron pizza
? Ik vind dat soms lekkerder dan zelfgemaakte pizza
.
Ja, dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar het is inderdaad heerlijk om vrij te hebben met dit lekkere weer....
Nederlands Havo examen was moeilijk, hoorde ik van velenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:28 schreef EchoAlpha het volgende:
In het slechtste geval moet ik Nederlands nog herkansen maar die kans is echt heel klein (Moet ik minder dan een 3.0 halen en dan moet je altijd herkansen)
Wie doet zijn pizza in de magnetronquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw vakantie is al begonnen eigenlijk. Jaloers.
Pizza. Magnetron pizza
? Ik vind dat soms lekkerder dan zelfgemaakte pizza
.
Misschien hebben ze de examens verwisseldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Nederlands Havo examen was moeilijk, hoorde ik van velen. Onze docent Nederlands vond de VWO examen Nederlands makkelijker dan die van Havo. Dit is dan wel vreemd
.
Dit klinkt dom. Maar ik bedoelde oven pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie doet zijn pizza in de magnetron? Dat is toch viesss.
Zou dat kunnen ... ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de examens verwisseld_!
Allochtoon, fiets, slotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
Ik ging net naar de jamin (broertje, laatste dag avondvierdaagse blablabla) anywayszz dus ik fiets neerzetten, naar de jamin, snoep halen, ik terug naar mn fiets... ben ik mijn sleutel kwijtoveral gekeken kon hem niet vinden
dus ik moest een half uur met mn fiets in mijn hand naar huis lopen
en iedereen keek me raar aan
Het examen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Nederlands Havo examen was moeilijk, hoorde ik van velen. Onze docent Nederlands vond de VWO examen Nederlands makkelijker dan die van Havo. Dit is dan wel vreemd
.
Maar ik heb nog wel een reservesleutel ergens hier in huis liggen dus dat zou een beetje zonde zijnquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
Ik ging net naar de jamin (broertje, laatste dag avondvierdaagse blablabla) anywayszz dus ik fiets neerzetten, naar de jamin, snoep halen, ik terug naar mn fiets... ben ik mijn sleutel kwijtoveral gekeken kon hem niet vinden
dus ik moest een half uur met mn fiets in mijn hand naar huis lopen
en iedereen keek me raar aan
Ga dan zoeken ipv. FOK!kenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
jaen moet hem in een uurtje vinden, want moet ook mn broertje ophalen natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee echt! en mn hand doet ook pijn![]()
Zeur ik te veel?
Verklaar je nader!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een enorm stuk leer lopen niet normaal
Wat is een leer???quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een enorm stuk leer lopen niet normaal
Wie is de prinses van Perzië?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:02 schreef Rookert het volgende:
Nee, maar serieus, als ik echt oppervlakkig was zou ik zo een antropologisch tripje naar Iran maken
Oh, dus prinses van Perzië is 17<x<26quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel alles tussen 18-25 jaar sowiesois
Nachtbraker schijnt veel voor te komen bij Turken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik had me voorgenomen vandaag vroeg te slapen
*Kijkt op klok*![]()
Typische hollandse vrouw in een mid-life crisis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaartje of 55, duidelijk veulste lang in de zon gelegen, vlot en pittig kapsel
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaartje of 55, duidelijk veulste lang in de zon gelegen, vlot en pittig kapsel
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:20 schreef maartjeh het volgende:
Hallo lieve Turkjes!![]()
Ik ben weer terug. Op Fok!, en A. en ik zijn weer samen. Life's good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 km, dat is 20 minuten fietsenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb pauze en moet zometeen weer terug, dat wordt 8 km fietsen in de hitte.
Oh en welkom terug maartje.Ik ben heel erg blij voor je.
Dat klopt. Ik fiets lekker langs akkers en weilanden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
8 KM fietsen is niks vergeleken met 2 uur in de trein zitten.
Moet je niet met je praatgrage vriendinnen fietsenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik fiets lekker langs akkers en weilanden.![]()
Alleen zijn die kut insecten die steeds tegen je aan kletsen zo irritant.
Ehm, eigen plan getrokken. Hij vond dat moeilijk, maar voor mij was het echt het één of het ander. We vonden beiden dat er echt een knoop doorgehakt moest worden dus dat hebben we toen gedaan. Met als gevolg dat we elkaar van de ene op de andere dag niet meer zagen/sproken etc. Ik heb alle contacten verbroken toen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nice![]()
Problemen uit de weg geholpen of gewoon je eigen plan getrokken?
Enjoy het weekend
Dankjewel Borte!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb pauze en moet zometeen weer terug, dat wordt 8 km fietsen in de hitte.
Oh en welkom terug maartje.Ik ben heel erg blij voor je.
Vooral dat jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehm, eigen plan getrokken. Hij vond dat moeilijk, maar voor mij was het echt het één of het ander. We vonden beiden dat er echt een knoop doorgehakt moest worden dus dat hebben we toen gedaan. Met als gevolg dat we elkaar van de ene op de andere dag niet meer zagen/sproken etc. Ik heb alle contacten verbroken toen.
Nouja we hebben een lang lang gesprek gehad en hij ziet nu wel in dat ik veel voor hem beteken en dat 'ie eigenlijk helemaal niet zonder me wil enzo. Ik heb hem gevraagd hoe we dit dan gaan doen met mijn ouders.. ennn..
hij stelde zelf voor dat hij met m'n vader gaat praten!![]()
Dus wat dat betreft is er veel veranderd, maar ik heb nog wel zoiets van; eerst zien, dan geloven, wat dat praten met mijn ouders betreft.![]()
[..]
Dankjewel Borte!Succes met fietsen!
Dat gebeurt er nou eenmaal op het platteland.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik fiets lekker langs akkers en weilanden.![]()
Alleen zijn die kut insecten die steeds tegen je aan kletsen zo irritant.
Hoezo? Er zijn genoeg Turkse ouders die hun kinderen best 'vrij' opvoeden. Ik ken er genoeg voorbeelden vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:21 schreef Ayca het volgende:
Ik ben blij voor je dat je geen Turkse ouders hebt
Mijn ouders zijn wel heel belangrijk voor mij, ja. En ik vind het belangrijk dat ze achter mijn keuzes staan. Maar ik ben bijna 21 en ik vind wel dat ik mijn eigen keuzes mag maken en dat ik daar de ruimte voor moet krijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben jij zo close met je ouders, maartjeh? Als mijn ouders zich zo gingen bemoeien met mijn zaken zouden ze van mij op mogen donderen.
Maar misschien heb ik mazzel dat ik ruimdenkende ouders heb.
Was ook niet heel serieus bedoeld hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn genoeg Turkse ouders die hun kinderen best 'vrij' opvoeden. Ik ken er genoeg voorbeelden van. Meestal zijn ze of heel streng of heel 'vrij'. Valt mij op.
Zou mijn moeder stiekem zelf een Turk zijn?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was ook niet heel serieus bedoeld hoor![]()
Maar meestal zijn Turkse ouders toch wel wat bemoeierig
Hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zou mijn moeder stiekem zelf een Turk zijn?Als ze DIT zou lezen ahahah.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was ook niet heel serieus bedoeld hoor![]()
Maar meestal zijn Turkse ouders toch wel wat bemoeierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |