In de kerstvakantie waren het zo 4 of 5 topics per dagquote:
Ik heb bar weinig gelezen de laatste tijd, door die verdomde tentamens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Rookert het volgende:
Luie meisjes, dát is er gebeurd![]()
Nog toffe boeken gelezen Genus?![]()
quote:'Can you name the two forces underlying all life in world?'
'Uh - wealth and poverty?'
'Not wealth and poverty.'
'Good and evil?'
'No - cause and effect. And before we start I want you to name the two categories of people that inhabit our world. Can you name the two proven categories of people?'
'Causers and effecters?'
'No. Citizens - and liars. Are you with me, Mister Little? Are you here?
Like, duh. I want to say, 'No, I'm at the lake with your fucken daughters,' but I don't. For all I know she doesn't even have daughters. Now I'll spend the whole day thinking what I should've said. It's really fucked.
Beterschap.quote:
Wat is het voor genre?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb bar weinig gelezen de laatste tijd, door die verdomde tentamens.Ik ben nu bezig met Vernon God LIttle van DBC Pierre:
[..]
Black humour / Satire. Best grappig.quote:
Is die vraag serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Beterschap.
(Geestelijk of lichamelijk?)
Natuurlijk niet. Nogmaals beterschap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is die vraag serieus?Heb last van m'n oor, wat me duizelig maakt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
Heb ik al verteld dat ik op kamers ga in Leiden?
Nee, maar je bent er dan ook nooit he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nogmaals beterschap.![]()
Emel...
Pelikaanhof.quote:
Klopt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je bent er dan ook nooit he.
Ik heb je gemist... Ik... Ik hou van je...quote:
Je hebt al een kamer gevonden, of ga je nog op zoek?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
En ik hoefde niet eens te hospiteren, lang leve lobbyen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, met hun dakterrassen enzoChill man
Wat?quote:
Ja, op het Pelikaanhof dus. Per 18 juni.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt al een kamer gevonden, of ga je nog op zoek?
Is dat raar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij gaan alle Marokkanen en Turken bij mij na studie weer naar huis ja, al zijn ze 22
onbegrijpelijk lekker ... die dropquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, heel erg raar. Absurd gewoon. Niet te geleuven. On-be-grijpelijk.
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Het komt toch niet zoveel voor onder de Turken hier?
Eigenlijk best raar, want zijn er niet veel campusuniversiteiten in Turkije, net zoals in het VK en de VS?
Dat ben ik dus niet van plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij gaan alle Marokkanen en Turken bij mij na studie weer naar huis ja, al zijn ze 22
Je hoeft ook niets te zeggen... Ik weet het wel...quote:
Het wordt wel weer beter als je eenmaal op kamers zit, die ruimte hebben jullie wel nodig denk ik danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.
allesweterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen... Ik weet het wel...
Op zich wel goed dat je de stap neemt. Ik ga er vanuit dat je alles zelf moet betalen, maar als je een goede baan ernaast zoekt of nog even lekker van je stufi geniet is het wel te doen, denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders, daar worden de universiteiten vaak geselecteerd vóór de studenten en dan moeten ze er één kiezen. Hier is dat anders. M'n ouders willen overigens ook niet dat ik op kamers ga, maar ik ga toch. Koude oorlog thuis.
wik plagen, kusjes vragenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je wikkkkkk, dat valt toch niet uit te spreken?
maar wel echt oorpijn dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:45 schreef Ayca het volgende:
Ah bilmi is gewoon thuis gebleven, dat kan ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het wordt wel weer beter als je eenmaal op kamers zit, die ruimte hebben jullie wel nodig denk ik dan
MTE. Ik heb met m'n huidige baan enigszins een royaal inkomen (studentgewijs), dus dat zal wel goed komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat je de stap neemt. Ik ga er vanuit dat je alles zelf moet betalen, maar als je een goede baan ernaast zoekt of nog even lekker van je stufi geniet is het wel te doen, denk ik.
Ja...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader is vandaag thuis, dus had mijn moeder ook vrij genomen, maar ze wist niet dat ik ook vrij had, zei ze gisteren 'je gaat gewoon om 8 uur weg hoor, wij hebben al wat dingen gepland'![]()
Dacht het niet![]()
Tamam...quote:
Voor jou, Ayça.quote:Madem ki istiyorsun öyleyse durma git
Beni düsünme rahat ol yalniz kalabilirim
Sende bilirsin hiç bir aci sonsuza dek sürmez
Hatta her an yeniden sevebilirim
Olmazdi bende biliyorum haklisin haydi git
Korkma seninle gerçekten dost olabilirim
Aslinda bende uzun zamandan beridir sana
Ayrilmak istedigimi söylemedim haydi git...
Git... Git... Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Dogru degil ayriliga daha hiç hazir degilim
Aramizda yasanacak yarim kalan bir seyler var
Gitme dur daha simdiden deliler gibi özledim
Ikimiz içinde dogru olan böylesi git
Inan bana sandigin kadar üzgün degilim
Içimde yepyeni bir hayata baglamanin
Sevinci ve heyecani var artik git...
Ik zit nog gewoon in de tuin, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft ze net ontbeten, rent ze gelijk terug naar haar geliefde Internet.
Ik zeg ook gewoon altijd 'ik ga naar de stad'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het woord shoppen zou ik in het echt trouwens nooit gebruiken. " Ik ga shoppen " hahahahah
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het woord shoppen zou ik in het echt trouwens nooit gebruiken. " Ik ga shoppen " hahahahah
Wat schattiggggquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.
Alleen als ik de schijfjes komkommer op m'n ogen achteraf ook mag opeten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wel en dan ga ik springen en van die kleine gilletjes slaken en in m'n handjes klappen.
Volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alleen als ik de schijfjes komkommer op m'n ogen achteraf ook mag opeten.
Neuh dat hou ik dan lekker voor mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca ik ben trouwens wel anders in het echt. Dit op fok is een schijnvertoning. Als je mee naar de SS komt, kun je aan alle turkenfokkers vertellen dat hun beeld niet klopt.
In Turkije hebben ze bij de kapper enzo wel altijd een keuken enzo, weet niet of ze dat hier ook hebbenquote:
Ik zei al dat we het niet konden afkorten, mja bilmi hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, iedere keer dat je SS zegt, moet ik denken aan nazi Duitsland.
Ik denk het niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze bij de kapper enzo wel altijd een keuken enzo, weet niet of ze dat hier ook hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |