abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82318247
Volgens mij moet er in een rechtzaak nog maar bewezen worden dat Joran de dader is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82318301
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:17 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij moet er in een rechtzaak nog maar bewezen worden dat Joran de dader is .
Ik denk dat dat in deze niet zoveel uit maakt. Die vader is erg invloedrijk, dus mocht hij niet veroordeeld worden, dan moet hij heel snel het land uit komen om niet door anderen gepakt te worden dan de politie heb ik zo het vermoeden.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:20:56 #228
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82318368
Hoe kan het dat hij gewoon zonder handboeien loopt en de politie hem niet eens vasthoud?
pi_82318403
Nou invloed rijk dat weet ik niet .
Ze noemen hem overal "de autocoureur " van het land maar hij heeft ooit maar 1 rally race gewonnen en dat was in 1991.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82318430
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan het dat hij gewoon zonder handboeien loopt en de politie hem niet eens vasthoud?
Misschien omdat hij al op het terrein de politie is en er 10 man om heen lopen?

Denk dat ze daar sneller schieten dan hier
pi_82318444
quote:
Als hij daar vlucht knallen ze m gewoon, denk ik.
Lambo of Rekt
pi_82318459
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:21 schreef johan555 het volgende:
Nou invloed rijk dat weet ik niet .
Ze noemen hem overal "de autocoureur " van het land maar hij heeft ooit maar 1 rally race gewonnen en dat was in 1991.
Dikke zakenman, veel geld == invloedrijk.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 10:24:29 #233
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82318483
quote:
In kader onderzoek naar contact met Joran van der SlootInval politie in woning Terror Jaap Door Bart Mos
HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.

Dit melden ingewijden. Ook Terror Jaap zelf maakt op zijn webblog www.terrorjaap.nl melding van de politie-inval.

De nachtelijke doorzoeking op bungalowpark De Hoefslag in het Gelderse Hulshorst door tien rechercheurs van de Nationale Recherche zou op verzoek van de Amerikaanse justitie hebben plaatsgevonden.

Aanleiding vormde hoogstwaarschijnlijk de bewering van Jaap Amesz in De Telegraaf dat hij de afgelopen dagen belastende informatie heeft ontvangen over Joran. Tegen een pokervriend zou de op dat moment nog voortvluchtige Van der Sloot hebben verteld 'iets ergs' te hebben gedaan in Peru. Amesz was vanmorgen niet bereikbaar voor commentaar. Een woordvoerder van het Landelijk Parket kon de inval nog niet bevestigen.
pi_82318501
quote:
Ze hebben hem in bewaring en in Chili is er geen enkele aanklacht tegen hem .
Zodra hij in Peru aankomt gaat ie wel in de boeien .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:26:49 #235
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82318561
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor Joran
Hij krijgt veel nieuwe vrienden hoor
Die weten dan dat hij een landgenoot van ze heeft vermoord
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82318599
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Hij krijgt veel nieuwe vrienden hoor
Die weten dan dat hij een landgenoot van ze heeft vermoord
[ afbeelding ]
Niet alleen een landgenoot, ook een vrouw... dat vinden ze meestal niet erg leuk in gevangenissen. Vrouwen en kinderen = no-go.
Lambo of Rekt
pi_82318794
Zijn Nederlandse advocaat bij RTLZ
pi_82318803
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]
waar stond dat loedertje ?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:35:06 #239
3542 Gia
User under construction
pi_82318876
quote:
Omdat hij nog niet gearresteerd was, maar alleen aangehouden. Dan hoeft er niet om uitlevering gevraagd te worden en kunnen ze met de politie van Peru een afspraak maken waar ze hem over de grens gaan zetten. Dan wordt hij daar meteen gearresteerd.
pi_82318910
Ik ben benieuwd waar hij terechtkomt. Het is (waarschijnlijk) een moordenaar maar wel een met een redelijke bekendheid.
Al die Nederlanders die daar in Peru in de cel zitten zijn voorhet grote publiek onbekend en afgaande op reportages over drugssmokkel die ik weleens gezien heb niet echt vrij helder van geest.
Joran is als bekender figuur wat meer in de spotlights en ik vraag me af of ze die ook zo tussen de anderen zetten omdat de media aandacht voor de belabberde omstandigheden in de gevangenissen hierdoor groeit.
man van weinig woorden
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:37:45 #241
3542 Gia
User under construction
pi_82318963
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef DRAX het volgende:
Ik ben benieuwd waar hij terechtkomt. Het is (waarschijnlijk) een moordenaar maar wel een met een redelijke bekendheid.
Al die Nederlanders die daar in Peru in de cel zitten zijn voorhet grote publiek onbekend en afgaande op reportages over drugssmokkel die ik weleens gezien heb niet echt vrij helder van geest.
Joran is als bekender figuur wat meer in de spotlights en ik vraag me af of ze die ook zo tussen de anderen zetten omdat de media aandacht voor de bleabberde omstandigheden in de gevangenissen hierdoor groeit.
je denkt toch niet serieus dat ze zich hier in Nederland ook maar een greintje druk zullen maken over Joran's welzijn!!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 10:40:56 #242
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82319094
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef johan555 het volgende:

[..]

waar stond dat loedertje ?
Hier
pi_82319095
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Gia het volgende:

[..]

je denkt toch niet serieus dat ze zich hier in Nederland ook maar een greintje druk zullen maken over Joran's welzijn!!
Hooguit Maxime Verhagen, maar dan voor alle Nederlanders.
pi_82319114
Wel netjes trouwens dat Chili en Peru zo meewerken met elkaar... daar kunnen ze in veel landen nog wat van leren.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:41:38 #245
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82319124
quote:
Het slachtoffer, dochter van een machtige zakenman
Iets zegt me dat hij geen fijne tijd krijgt daar in de Peruaanse cel
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82319125
Ik denk van wel. De jongen is nog geen bewezen moordenaar hoewel er vele aanwijzingen zijn in zowel dit geval als het geval van Nathalee.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Gia het volgende:

[..]

man van weinig woorden
pi_82319164
Die gast met die stichting
WTF denkt die, Oei wat een erbarmelijke omstandigheden ze hebben nauwelijks fatsoenlijke maaltijden laat ik ze maar 20 kg drop brengen. !
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:43:20 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82319200
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef DRAX het volgende:
Joran is als bekender figuur wat meer in de spotlights en ik vraag me af of ze die ook zo tussen de anderen zetten omdat de media aandacht voor de belabberde omstandigheden in de gevangenissen hierdoor groeit.
Dat is wel een goed punt. Reporters zullen hem gaan opzoeken en interviewen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:43:43 #249
3542 Gia
User under construction
pi_82319219
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef SeLang het volgende:

[..]

Iets zegt me dat hij geen fijne tijd krijgt daar in de Peruaanse cel
Ik blijf het vermoeden houden dat hij gewoon vermoord wordt zodra hij op Peruaans grondgebied is.
De Chilenen zeggen niets, de Peruanen zeggen dat hij zich verzette.

Hoewel ik ook hoop dat hij een lange zeer ongelukkige tijd krijgt in de gevangenis van Lima.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:44:20 #250
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82319253
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt. Reporters zullen hem gaan opzoeken en interviewen.
Maar na zes maanden is Joran geen hot nieuws meer
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')