Werke, en tot straksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
Maar goed, 1 kind afzetten bij oma (die is vrij), ander kind op school en dan werken
Dit dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag weer even bikkelen
Wil hetgeen iki mee beizg ben afkrijgen vandaag.
Nee tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan jullie hier de vlaggetjes ophangen enzo? Straks is de ESF-intocht hier.
Tis nu nog een beetje aan de kale kant hier
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan jullie hier de vlaggetjes ophangen enzo? Straks is de ESF-intocht hier.
Tis nu nog een beetje aan de kale kant hier
Gezien de crisis en komende bezuinigingen een heel goed planquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikant
Aangezien we VKZ hier straks ook nog krijgen kopen we alle vlaggetjes in 1 keer in
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikant
Aangezien we VKZ hier straks ook nog krijgen kopen we alle vlaggetjes in 1 keer in
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik de voor de hand liggende grappen over dat er pas na een beurt gepost mag worden gewoon niet maken?
Er is een regeling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'
Ook geen probleem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik de voor de hand liggende grappen over dat er pas na een beurt gepost mag worden gewoon niet maken?
Volgens mij is het gewoon posten. Ik ben ex KSC'er overigens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een soort omgangsregeling? Gedeelde voogdij over de V&A SC zeg maar? een co-ouderschap tussen 4 partijen?
-V&A mensen
-XFA mensen
-ESF mensen
-VKZ mensen
??
Ja precies! De rest heeft de memo gewoon weer niet gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een soort omgangsregeling? Gedeelde voogdij over de V&A SC zeg maar? een co-ouderschap tussen 4 partijen?
-V&A mensen
-XFA mensen
-ESF mensen
-VKZ mensen
??
Die posten nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de mensen die nooit een beurt krijgen?
Kunnen we hieruit concluderen...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen...![]()
Maar inderdaad, als alle seksloze mensen niet mochten posten op FOK! dan werd het erg stil. Met name in ONZ en KLB denk ik
Die moeten niet op fok posten, die moeten eens naar buiten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de mensen die nooit een beurt krijgen?
Ah, buitenseksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten niet op fok posten, die moeten eens naar buiten.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten niet op fok posten, die moeten eens naar buiten.
Prima weertje, en las laatst dat onze opper-FA Remlof het al aan het plannen was voor de zomer.quote:
Dat is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima weertje, en las laatst dat onze opper-FA Remlof het al aan het plannen was voor de zomer.
Een beetje een 'what has been seen....' momentje was dat
En niet eens modquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon posten. Ik ben ex KSC'er overigens.
Nee, daar zorgde de mods aldaar wel voorquote:
Is de KSC opgedoekt dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar zorgde de mods aldaar wel voorHooivorken en fakkels.
Neuh, dat niet.quote:
He, op het werk zeggen ze ook al dat ik op Joran lijk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah. De KSC is zeg maar het Peru van FOK! en nu zitten we in Chili?
Dan moeten wij hem uitzetten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah. De KSC is zeg maar het Peru van FOK! en nu zitten we in Chili?
hoeveel vrouwelijke collega's heb je al doen verdwijnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, op het werk zeggen ze ook al dat ik op Joran lijk!
Geniale paintquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:19 schreef D. het volgende:
De nieuwste ontwikkelingen over Joran
[Paint] Joran: alles voor de kijkcijfers
Dus dit wordt/is zeg maar de opV&Ang-SCquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
-V&A mensen
-XFA mensen
-ESF mensen
-VKZ mensen
??
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dit wordt/is zeg maar de opV&Ang-SC?
[..]
Istubiaaah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hoe waar?????quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer...
Ik was ff zo'n groot Beesie aan het ophalen
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Istubiaaah! [ afbeelding ]*start dansje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iBenny
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Er zijn er geen meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
hoeveel vrouwelijke collega's heb je al doen verdwijnen?
Ik wil niet bij Bubba in d ecel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten wij hem uitzetten?
Ik dacht meer aan een neutraal Zwitserland
Maar Symp is de mod hier, dus laat hem het maar zeggen
Gister hadden mensen ze alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de cassiere?
Maar delen ze al uit? Want dan ga ik morgen boodschappen doen bij de ah
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de cassiere?
Maar delen ze al uit? Want dan ga ik morgen boodschappen doen bij de ah
iPhone duur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
wat voor telefoon had jij nou? Mijn broertje wil een nieuwe, maar hij wil geen iPhone omdat ze duur zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
wat voor telefoon had jij nou? Mijn broertje wil een nieuwe, maar hij wil geen iPhone omdat ze duur zijn
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb een GW620. Ik heb em een paar weken en tot nu toe is ie echt super.
Elke fabrikant heeft nu toch wel een market? Nokia, Android?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hij wil een telefoon waar je ook applicaties voor kan downloaden, vergelijkbaar met de iPhone dus
Androidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
Programma's kun je downloaden en installeren vanuit de Market.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hij wil een telefoon waar je ook applicaties voor kan downloaden, vergelijkbaar met de iPhone dus
Androidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Android
[..]
Volgens mij heb je nu in Nederland ook de Nexus one, dat is een originele telefoon van Google. Dus dan past het toestel een op een bij het besturingssyteem.
Genoeg info?
Ohja, omdat het van Google is zijn de google sites/applicaties heel goed geintegreerd. (bijv. Gmail en Youtube)
Is zeker niet aan te raden, gezien alle gebruikers die ik gesproken hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Windows Mobile
ik zag deze site:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Android
Nexus One is nog niet in Nederland
Ik heb 6.5, die draait prima. 6.0 / 6.1 was troep ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is zeker niet aan te raden, gezien alle gebruikers die ik gesproken heb
oh verrek je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik zag deze site:
http://www.nexusonegoogle.nl/
Thx! En hoe duur zijn de abbo's? Hij wil 500 belminutenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Android
Dat is het besturingssyteem voor telefoons van Google. Werkt top!
Ik heb zelf een goedkope telefoon erbij, namelijk een LG GW620 met een aantrekkelijk abonnement van KPN.
Er zijn ook state-of-the-art telefoons met android te krijgen, zoals HTC Legend.
Volgens mij heb je nu in Nederland ook de Nexus one, dat is een originele telefoon van Google. Dus dan past het toestel een op een bij het besturingssyteem.
Genoeg info?
Ohja, omdat het van Google is zijn de google sites/applicaties heel goed geintegreerd. (bijv. Gmail en Youtube)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |