quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat heb ik al gedaan.... KIJK!!! En nu doe ik ze onder de koude kraan, KIJK!!! En nu wordt het weer roze! En nu weer paars, KIJK!!!!
Ze is naar bed gegaan....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat heb ik al gedaan.... KIJK!!! En nu doe ik ze onder de koude kraan, KIJK!!! En nu wordt het weer roze! En nu weer paars, KIJK!!!!
Ze is naar bed gegaan....
Slaap lekker en morgen is dit weer gewoon show je nagels en geen slankhulpdingesnogwatquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, met Dan BrownTruste dames
Trusten!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, met Dan BrownTruste dames
dat staat er nog... we moeten eerst ons eigen huis verkopen hebben we besloten. En voordat dat kan moet er veeeeeeeeeeel geverfd/geklust worden en we schieten niet echt heel hard op...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Hoest eik met dat schattige huisje afgelopen?
Blue Sparrowquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*Pakt nog een dropje*
Blue Sparrow of Magenta Divine?
How come??quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kotsen is mijn specialiteitje valt er wel van af
Morgen naar de dietiste en dan moet ik meer eten *zucht*
Nu slapen en bedenken wat ik morgen ga lakken
was niet echt als groepsbestelling bedoeld geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme heb ik weer de groepsbestelling van de Bundeltjes gemistAls iemand ze binnenkort gaat bestellen, geef ff een gil
Ik ga nu slapen, moet over 6 uur en 45 minuten alweer werken
Trusten!! Ik duik ook zo mijn mandje in...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
was niet echt als groepsbestelling bedoeld geloof ikmeer zo van goh wil er nog iemand? en toen iedereen jaaaaaaaa
nouja voor die prijs
Good night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |