abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:50:32 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_82349623
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hebben jullie gemeet??
(of doe ik nu een hele vreemde redenering?? Ik ben niet meer zo goed in logisch denken, baco ftw )
(oftewel, ik snap jullie niet helemaal.... )
Jouw brein is raarrrr
disclaimer
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:51:12 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82349659
quote:

[..]

Hebben jullie gemeet??
(of doe ik nu een hele vreemde redenering?? Ik ben niet meer zo goed in logisch denken, baco ftw )
haha, neem lekker nog een baco
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:53:00 #278
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82349773
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:54:17 #279
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82349851
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jouw brein is raarrrr
Ja, dat weet ik heus wel hoor!!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:55:30 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_82349925
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

helemaal deze prachtig mooie nagels gemist!

Inderdaad Die zijn echt gaaf Holyme!
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heerlijk
Mijn mama wil nog steeds alleen maar melkchocoladekleur
Mama wil alleen d'r pinken een kleurtje hebben (maar die heeft ook best rotnagels, d'r duimen zien er niet uit. )

En tante wil zachtblauw. Dus ik hoop dat ze een van m'n blauwtinten zacht genoeg vindt, anders moet ik noodgedwongen wat nieuws bestellen...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82350005
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben vandaag lid geworden van de sportschool, eerste stap van mijn -33 in 333 dagen project
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:57:06 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_82350016
quote:

[..]

Hebben jullie gemeet??
Neem er nog maar eentje
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82350057
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef milka82 het volgende:
Go SQ!
*moet er zelf ook nog twintig plus af, mijn lichaam denkt dat ie nog zwanger is...*
Da denkt mijn lichaam ook al zo'n 2 jaar
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:07:45 #284
127981 Misstique
11-07-2014
pi_82350561
De correctiestift van de Hema gaat/is uit hun assortiment en daar baal ik van. .
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik vond het heel prettig dat er alleen amandel olie in zat en geen aceton.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_82351001
Ik ben wezen plassen, heb de afwas gedaan en thee ingeschonken, en mijn slaapkleding al aangetrokken, dus volgens mij kan ik wel mijn nagels gaan lakken
pi_82351215
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Da denkt mijn lichaam ook al zo'n 2 jaar
Hou op! Ik heb zo de hoop dat het niet weer vijf jaar gaat duren *ziet de bui al weer hangen* net als bij de vorige...
pi_82351583
Goed van je SQ dat je je hebt ingeschreven bij de sportschool

@ Milka en Vamperotica
Hebben jullie echt zo´n last van die zwangerschaps kilo´s? Wat naar!! Bij mij ging het er gelukkig rete snel weer vanaf en zelfs nog meer dan dat. Na die tijd wel weer iets aangekomen, maar zit nog steeds zo´n 10 kilo onder het gewicht dat ik voor mijn zwangerschap had.

Good luck voor alle ladies die gaan afvallen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:31:08 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_82351656
Over een jaar ben ik een babe, mark my words

En nu slapestein! Truste en tot 167
disclaimer
pi_82352357
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
Over een jaar ben ik een babe, mark my words

En nu slapestein! Truste en tot 167
slaap lekker
pi_82352379
shit dacht ik alles gedaan te hebben ben ik de kattenbak vergeten
nou maar wachten tot alles droog is
pi_82352402
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Misstique het volgende:
De correctiestift van de Hema gaat/is uit hun assortiment en daar baal ik van. .
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik vond het heel prettig dat er alleen amandel olie in zat en geen aceton.
ik gebruik die van essence maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of daar wel aceton in zit, ik heb hem hier nu zo 1 2 3 even niet liggen
pi_82352491
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef mirannie het volgende:
Goed van je SQ dat je je hebt ingeschreven bij de sportschool

@ Milka en Vamperotica
Hebben jullie echt zo´n last van die zwangerschaps kilo´s? Wat naar!! Bij mij ging het er gelukkig rete snel weer vanaf en zelfs nog meer dan dat. Na die tijd wel weer iets aangekomen, maar zit nog steeds zo´n 10 kilo onder het gewicht dat ik voor mijn zwangerschap had.

Good luck voor alle ladies die gaan afvallen
Ik ben zwaarder als op mn zwaarst tijdens de laatste zwangerschap
Ik kom standaard 5 kilo aan de eerste week na de geboorte... Van borstvoeding geven val je af yeah right

Op een gegeven moment had ik er 15 af en toen vond ik t sporten niet meer leuk dus brak ik mn been maar, zodat daar een pin in moest waar ik vervolgens last van bleef houden... Afgelopen februari is die pin er uit gehaald, maar heeft de 15 + kilo die er weer aan waren gekomen niet meegenomen...
pi_82353221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik kom standaard 5 kilo aan de eerste week na de geboorte... Van borstvoeding geven val je af yeah right

Op een gegeven moment had ik er 15 af en toen vond ik t sporten niet meer leuk dus brak ik mn been maar, zodat daar een pin in moest waar ik vervolgens last van bleef houden... Afgelopen februari is die pin er uit gehaald, maar heeft de 15 + kilo die er weer aan waren gekomen niet meegenomen...
Als ik al die verhalen hoor durf ik bijna niet meer zwanger te worden
pi_82353757
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat is dan wel behoorlijk balen zeg!!! Ik sport inmiddels ook al 5 jaar niet meer ofzo. Vond het ook niet leuk meer, maar heb niet mijn been ervoor gebroken, maar ben er gewoon mee gestopt
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als ik al die verhalen hoor durf ik bijna niet meer zwanger te worden
Jawel joh, bij mij is het toch ook goed gekomen. Niet iedereen heeft pech.
pi_82353995
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef mirannie het volgende:

[..]

Dat is dan wel behoorlijk balen zeg!!! Ik sport inmiddels ook al 5 jaar niet meer ofzo. Vond het ook niet leuk meer, maar heb niet mijn been ervoor gebroken, maar ben er gewoon mee gestopt
[..]

Jawel joh, bij mij is het toch ook goed gekomen. Niet iedereen heeft pech.
Ik moet eigenlijk ook weer gaan sporten
pi_82354055
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik gebruik die van essence maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of daar wel aceton in zit, ik heb hem hier nu zo 1 2 3 even niet liggen
Die gebruik ik ook, hij is op basis van jojoba olie en kirschduft (kerseniets?) en acetonvrij
Ik vind em heel fijn, droogt je nagelriemen ook niet uit. Wel vind ik het irritant dat je voor je hem kunt gebruiken een tijdje over je hand moet wrijven voordat ie 'nat' wordt en remover afgeeft, maar dat hebben ze misschien allemaal

Ik ben trouwens niet zo nagellakverslaafd als ik dacht.:P Daarnet moest ik kiezen tussen mijn nieuwe prachtige Ozotic Pro te lakken die vandaag is binnengekomen, of lekker op bed te gaan en Chainmail Charm nog een dagje te laten zitten.
Chainmail Charm is my friend, ik ga lekker op bed! Night ladies
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_82354395
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef princess-a het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook, hij is op basis van jojoba olie en kirschduft (kerseniets?) en acetonvrij
Ik vind em heel fijn, droogt je nagelriemen ook niet uit. Wel vind ik het irritant dat je voor je hem kunt gebruiken een tijdje over je hand moet wrijven voordat ie 'nat' wordt en remover afgeeft, maar dat hebben ze misschien allemaal

Ik ben trouwens niet zo nagellakverslaafd als ik dacht.:P Daarnet moest ik kiezen tussen mijn nieuwe prachtige Ozotic Pro te lakken die vandaag is binnengekomen, of lekker op bed te gaan en Chainmail Charm nog een dagje te laten zitten.
Chainmail Charm is my friend, ik ga lekker op bed! Night ladies
ik vind hem ook wel lekker ruiken trouwens

Slaap lekker! Ik ga ook zo slapen
pi_82354412
Zal ik anders nog maar even een nieuw topic starten voor morgenochtend?
pi_82354418
Diiiiiiicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')