2-2, vriend. Op naar de winnende.quote:
Pics.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
26-jarig superknap halfturks meisje die wel spannend is maar we hebben weinig gemeen, of 25 jarig Nederlands meisje, niet zo knap, maar wel vertrouwd...waar moet ik voor gaan?
Ik heb oprechte twijfels.
Ik haat twijfelen.
quote:
Stoer doen = pics posten. Zo gaat dat in deze SC.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
26-jarig superknap halfturks meisje die wel spannend is maar we hebben weinig gemeen, of 25 jarig Nederlands meisje, niet zo knap, maar wel vertrouwd...waar moet ik voor gaan?
Ik haat twijfelen.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van 6-0 (ballen erin) naar 6-7.
Door Hoogstaande ook wel "unbelievable" genoemd.
En terecht.
Heeft die Turkse van die Dracula hoektanden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
Ik haat twijfelen.
Pics van het half-Turkse meisje heb ik al gepost, itt tot anderen die dit soort problemen opgooien.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef reetveter het volgende:
Hahaha shit gek. Die gast zit nu met huisarrest thuis en moet in september voor komen voor ongeveer 10 jaar ofzo
Altijd weer wijzen naar anderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pics van het half-Turkse meisje heb ik al gepost, itt tot anderen die dit soort problemen opgooien.
Post hier alvast een foto met wie je gaat daten. :)
En dat staat in ONZ, omdat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pics van het half-Turkse meisje heb ik al gepost, itt tot anderen die dit soort problemen opgooien.
Weet ze dat je een foto van haar op fok plaatst?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij dealde drugs in Italie en wordt er van verdacht onderdeel te zijn van een grote organisatiequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]wat heeft ie allemaal gedaan dan jezus
en had je dat verwacht
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Altijd weer wijzen naar anderen.Heb je dan echt zo weinig zelfvertrouwen dat je je zelf enkel kan profileren door anderen erbij te betrekken?
Het valt me op dat als je een actie doet je altijd anderen erbij haalt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pics van het half-Turkse meisje heb ik al gepost, itt tot anderen die dit soort problemen opgooien. :o
Geen idee, boeit het?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ze dat je een foto van haar op fok plaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |