DOE HET VOOR ONSquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
Ik wou niet uitgaan maar ik ga speciaal voor mijn mede-sc'ers naar de stad gewapend met mijn camera pics maken van bt.
Wat snap jij niet aan "ik snap 'm"?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze houden bij hoe vaak ik het over Chai's kont heb.
Ja, vier dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om het er niet over te hebben, je kan er niet omheen.
Pics.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bragi het volgende:
Balkenendes dochter op Nederland 1. Urruhuhuhururhuh.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
Ik wou niet uitgaan maar ik ga speciaal voor mijn mede-sc'ers naar de stad gewapend met mijn camera pics maken van bt.
Vuile overloper.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
Jij hoefde 'm niet meer.quote:
ZEI IK HET NIET.quote:
Ik dronk vanmiddag wijn op een terras.quote:
Volgende keer even een reminder post-it op je beeldscherm plakken.quote:
Nee, je moet dan zeggen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dronk vanmiddag wijn op een terras.
Ja, ik was het even vergeten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgende keer even een reminder post-it op je beeldscherm plakken.
Balkenende was in Woudenberg om zijn dochter aan te moedigen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bragi het volgende:
Balkenendes dochter op Nederland 1. Urruhuhuhururhuh.
Heb niet echt een figure hugging jurkje aan hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |