je kon er gewoon op klikken, dan ging hij naar het berichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Merkie het volgende:
Ik kreeg een push notification op mijn iPhone, moest nog zoeken waar het bericht stond op nu.nl, zo snel was ik erbij.
Hoop dat er een beetje goeie NL publiciteit voor de rechtszaak komt...ik ben namelijk heel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef 3keernix het volgende:
Hij zal wel gepakt zijn, daar gaat ie dan
Zijn arrestatie met betrouwbare bron. Betrouwbaarder dan al dat Twitter-geneuzel. Ook als je geen Spaans kunt is het prima te begrijpen. Veel woorden kun je wel herleiden en dan kun je er wel een verhaal van brouwen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat wil je met dit soort teksten nou bereiken
Volgens mij ook jahquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef ReWout het volgende:
Hij is gepakt http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
Reken maar dat men dit scherp gaat volgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoop dat er een beetje goeie NL publiciteit voor de rechtszaak komt...ik ben namelijk heel nieuwsgierig.
Op mijn iPhone ja, maar dan weet ik de URL nog niet om het met mijn Fok-vriendjes te delen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kon er gewoon op klikken, dan ging hij naar het bericht
idd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef alors het volgende:
Santiago daar zit de ambassade, net niet gered dus.
Als hij geld heeft, dan kan hij het nog best goed hebben in een Peruaanse cel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoals gezegd: hij zal eindigen in een vieze Peruaanse cel.
Als hij haar vermoord heeft: wat ontzettend dom om dat juist daar te doen.
Maar denk sowieso dat er een steekje loszit bij hem.
http://www.volkskrant.nl/(...)er_Sloot_aangehoudenquote:AMSTERDAM - Joran van der Sloot is gearresteerd. Dat meldt de Chileense politie. Hij was maandag vanuit Peru naar Chili gereisd. Van der Sloot wordt verdacht van de moord op een 21-jarige Peruaanse vrouw, die afgelopen zaterdag in zijn hotelkamer plaatsvond.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook als je geen Spaans kunt is het prima te begrijpen. Veel woorden kun je wel herleiden en dan kun je er wel een verhaal van brouwen.
quote:Peter R. De Vries
Volgens Peter R. De Vries is het logisch dat Van der Sloot vrij snel opgepakt is. "Joran was in Nederland tijdens de zaak rond Natalee Holloway en had hier vrienden en kenissen waar hij aan kon kloppen", aldus De Vries in RTL Boulevard. "Nu was hij een opvallende Europeaan in een Zuid-Amerikaans land."
Volgens z'n vrienden was dat nu net het probleem....quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij geld heeft, dan kan hij het nog best goed hebben in een Peruaanse cel...
Wat begrijp jij er niet aan dat Spaans voor een leek niet zo makkelijk te volgen is als jij beweert?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begrijp je de hoofdlijnen van zo'n artikel dan echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |