Als ik wil liggen die er binnen nu en 10 minutenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
schande dat er nog 1 ligt om de volgende 2 redenen:
- dat hem niet oplikt
- dat er daarna geen nieuwe meer liggen
De gedachte dat je iemand neukt die er al 200 in heeft gehad is alquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar de gedachte dat je met je pik in andermans zaad moet roeren is vies.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die waren vast nog heel maagdelijk strak.
Ja, want dat zaad blijft er lekker in hangen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar de gedachte dat je met je pik in andermans zaad moet roeren is vies.
De gedachte dat je seks hebt met een jongen die zijn pik ook in iemand anders heeft gestoken is ook niet fijn. Hebben jij en Chai geen last van tho.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
De gedachte dat je iemand neukt die er al 200 in heeft gehad is al
Maagdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die waren vast nog heel maagdelijk strak.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De gedachte dat je seks hebt met een jongen die zijn pik ook in iemand anders heeft gestoken is ook niet fijn. Hebben jij en Chai geen last van tho.
ManG als er net iemand is geweest mag de volgende.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want dat zaad blijft er lekker in hangen.
OOOOOH Ja die zijn inderdaad ook heerlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik wil liggen die er binnen nu en 10 minuten.
En ik heb liever die invries ijsjes![]()
![]()
.
Onzin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
MaagdenDie weten niet eens waar ze mee bezig zijn
Beter dat dan dat iemand elke avond in een flesh light ligt te prikken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De gedachte dat je seks hebt met een jongen die zijn pik ook in iemand anders heeft gestoken is ook niet fijn. Hebben jij en Chai geen last van tho.
Mozy?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter dat dan dat iemand elke avond in een flesh light ligt te prikken.
Dat zal je wel verleerd zijn na 1 jaar. Niet dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik net ben volgespoten ga ik trouwen op m'n hoofd staan. Zodat het lekker allemaal diep in mij glijdt.
quote:
Ik heb een strippenkaart op de abortuskliniek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal je wel verleerd zijn na 1 jaar. Niet dan?
Nee, maar dat zou ik toch wel vervelender vinden dan dat iemand voor je nog met iemand anders een relatie had.quote:
Mijn mama koopt altijd die goedkope raketjes, die smaken toch heel ander vind ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
OOOOOH Ja die zijn inderdaad ook heerlijk![]()
peerijs, raketijs, invries ijsjes, italiaans ijslove
Slim. Dan kun je ook geen blaasontsteking krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik net ben volgespoten ga ik trouwens op m'n hoofd staan. Zodat het lekker allemaal diep in mij glijdt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een strippenkaart op de abortuskliniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |