Dat valt op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik dacht dat iedereen altijd een rol wc papier had ofzo.
Omschrijven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de namen van alles wat ik gedaan heb.
Ik ook niet hoe jij er uit zietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe luur er uit ziet.
quote:
Bakkebaarden, sikje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe luur er uit ziet.
Ik heb dat al sinds ik klein ben, want ik heb heel snel een bloedneus. En als je dan 's nachts wakker wordt bloedt je iig niet alles onder op weg naar het toilet.quote:
Die stop je gewoon onder je laken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, voor wie?
En een handdoek toch ook..
Same herequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer een foto sturen, maar je mist weinig hoor.
Ik werd een keer wakker in het bloed en ik dacht echt wtf, dus ik naar de badkamer, heel m;n gezicht onder het bloed en het kwam uit mn neus stromen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dat al sinds ik klein ben, want ik heb heel snel een bloedneus. En als je dan 's nachts wakker wordt bloedt je iig niet alles onder op weg naar het toilet.
Maar wc papier is toch veel makkelijker? Kun je meteen wegggooien alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die stop je gewoon onder je laken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet eten. Sorry WD, andere keertje.
Handdoekje heeft twee kanten die je vol kan spuiten en vervolgens wast je ma hem zonder te weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wc papier is toch veel makkelijker? Kun je meteen wegggooien alles.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Handdoekje heeft twee kanten die je vol kan spuiten en vervolgens wast je ma hem zonder te weten.
Het is stoer hoorde ik netquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
Gaat het nu weer over seks? Zóóó kinderachtig.
Jullie zijn zóóóó dom.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
Gaat het nu weer over seks? Zóóó kinderachtig.
Bragi zei dat het stoer was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als Bragi het zegt is het stoer. Anders niet.
He said it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als Bragi het zegt is het stoer. Anders niet.
Valt reuze meequote:
wat¿quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh look it's the happy bird again..
[ afbeelding ]
ikquote:
Wd heeft die andere 2quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, je lijkt net een Portugees. Heb je ook duidelijkere foto's?
Dus je bent 20?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
Die Kurk, wat een schatje. En ik ben maar 1 jaar en 1 dag ouder. Het gaat de goede kant op!
Die zijn verwijderd van tinypic, ik was al aan het kijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
Wd heeft die andere 2
[ afbeelding ]
dit is er 1 van
watquote:
Die sikquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
Wd heeft die andere 2
[ afbeelding ]
dit is er 1 van
ya, heb ip ban daarquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn verwijderd van tinypic, ik was al aan het kijken.
mooi hequote:
ALLIE IS TWINTIGquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik maak zelf ook een faal, want het is 364 dagen ouder. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |