Ze willen zo laten zien dat ze het doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
Kankerranzig man, ga ergens anders praten over je zaad.
quote:
Nee gewoon piemel er uit en dan op zn buik gaan zitten en dan lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je de slappe lach krijgt op de plee, dan persen je buikspieren het wat meer omlaag.
Ik ben maagd man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze willen zo laten zien dat ze het doen.
Wat onschuldigquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze willen zo laten zien dat ze het doen.
Stoer juist.quote:
Dude, er hebben meer pikken in jou gehangen dan in de gemiddelde plee na een avondje uitgaan.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je de slappe lach krijgt op de plee, dan persen je buikspieren het wat meer omlaag.
En dan als je gaat douchen grondig wassenquote:
Waar ga jij uit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude, er hebben meer pikken in jou gehangen dan in de gemiddelde plee na een avondje uitgaan.
Je hebt nog nooit onderop gelegen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon piemel er uit en dan op zn buik gaan zitten en dan lachen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude, er hebben meer pikken in jou gehangen dan in de gemiddelde plee na een avondje uitgaan.
goed opgelet bij bio zie ikquote:
Ik vind 'm ookquote:
Geen idee, jij zegt toch dat je foto's hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar moet ik zo snel een foto vandaan toveren die in pm kan?
Ik mag niks meer zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit onderop gelegen?
Ja, ik ben nu aan het twijfelen om het te proberen. Met een joint naar het toilet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Mozy het volgende:
Dat van die slappe lach kan je trouwens ook op andere moment gebruiken.
Like all the time.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit onderop gelegen?
Je sekshanddoek? Ik had vroeger altijd een trekhandoek langs mijn bed liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eigenlijk eerst op een handdoekje zitten en dan pas naar het toilet.
ik zie een knappe WD erinquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Ik vind haar trouwens op de bovenste foto wel iets weghebben van Allure.Of in ieder geval hoe Allure is opgeslagen in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je sekshanddoek? Ik had vroeger altijd een trekhandoek langs mijn bed liggen.
Als ik uit ben en hij thuis, jongens hebben altijd een handdoekje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je sekshanddoek? Ik had vroeger altijd een trekhandoek langs mijn bed liggen.
Doe eens niet zo sneu.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie een knappe WD erin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb mocht ik bij mijn ex bijna nooit, dan was ik te grof.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Ik vind haar trouwens op de bovenste foto wel iets weghebben van Allure.Of in ieder geval hoe Allure is opgeslagen in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
Nuchter zijnde vind ik het ideaal om op mijn rug te gaan liggen.
Hij heeft een sok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij het niet had, minstens een washandje.
NEE, JE HEBT EEN FAVOURITE. MOET WEL. IEDEREEN HEEFT DIE. ZEG.quote:
Wat zeg je, Wise?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie een knappe WD erin
[ afbeelding ]
Het klinkt gewoon grappig. Trek(hand)doek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij het niet had, minstens een washandje.
Ja, heb ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, jij zegt toch dat je foto's hebt?
Ik weet niet eens de namen van alles wat ik gedaan heb.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE, JE HEBT EEN FAVOURITE. MOET WEL. IEDEREEN HEEFT DIE. ZEG.
Ik zou niet weten hoe luur er uit ziet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |