quote:
Rauzerquote:
quote:
Da's vast leuk jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het leuke is, die manager is echt een mooie man
Nou grijp je kansquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het leuke is, die manager is echt een mooie man
quote:
Ik val er niet opquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's vast leuk ja
Mooie vrouwen zijn ook leuk
Dat denkt ie misschien van jou ook welquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou nee dank je, hij is weer iets te netjes
quote:
O voor julliequote:
En dat is iets waar ik blij om moet zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar jij mag het dan weer met ons doen
En nee, niet doordenken
Kusje erop?quote:
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is iets waar ik blij om moet zijn?
Schouder , trekt naar nek en tot aan mijn pink. Ik voel me half verlamdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens vragen waar ie pijn heeft?
Oke ik dacht ik doe het even checkenquote:
Het was een virtuele kus hequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens vragen waar ie pijn heeft?
Wat heb je dan, beknelde zenuw ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schouder , trekt naar nek en tot aan mijn pink. Ik voel me half verlamd
Geen idee, ik moet nu eerst met een fysio een afspraak gaan maken, dat kan ik morgenvroeg pas, in de middag zit daar geen receptie die ik kan bellen. Dus met wat mazzel kan ik volgende week terecht.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet nu eerst met een fysio een afspraak gaan maken, dat kan ik morgenvroeg pas, in de middag zit daar geen receptie die ik kan bellen. Dus met wat mazzel kan ik volgende week terecht.
Ik mag straks nog een uur naar huis rijdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat de pijn wel wat minder wordt dan voor die tijd
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag straks nog een uur naar huis rijden
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stotenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
*Klaagmodus*
Stelletje gekken hierzoHet is megadruk en ik zit in me eentje
En ik moet nog 5 uur weg ook
Omdat we personeelsbijeenkomst hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stoten![]()
Ik heb maar gevraagd of hij van een glas water ook al geil werd![]()
Alleen werken is zo gek nog niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stoten![]()
Ik heb maar gevraagd of hij van een glas water ook al geil werd![]()
Alleen werken is zo gek nog niet
Niet opnemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik zit met alleen maar vrouwen hier
Maar nooit is het druk en nu zit je alleen en is het megadruk.... gek wordt ik er van! En heel veel telefoon
Had nou maar je mond gehoudenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
Nee, waarom zouden we storen als je in een monoloog zit?
Ikke ikke ikkequote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tel;efoon staat nu op no calls
Nu eerst een stokbroodje zalm
Overjarig? Nee niet zo lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lekker![]()
heb net een broodje met overjarige kaas naar binnen gewerkt
Dat is mijn favorietquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
Doe de Marlalala dans [ afbeelding ]
Kom maar op m'n bord dan, ik had net berehongerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh jongens, ik ben gaar!
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Vanavond bijeenkomst tot half 10
Daar heb ik dus echt geen zin in
hoe wil je me hebben? Blaadje sla er op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kom maar op m'n bord dan, ik had net berehonger
hehe maak ze gek!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
gelukkig maar want ik werd gek!
Nu alles afronden en richting huis, omkleden en dan naar die bijeenkomst
saai luisteren naar de directeurtjes denk ikquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hehe maak ze gek!![]()
Fijne avond c_a!
spannendquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
saai luisteren naar de directeurtjes denk ik
En dan om half 9 in groepjes verder praten en daarna mogen we naar huis
Ik ben Rauzer he, Vaduz was het konijn! Haal je ons weer door elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hoe wil je me hebben? Blaadje sla er op?
haha twintig minuten wachten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een groot stokbrood van de delifrance op met Zalm.... EN NOG heb ik honger ;')
Hé we zitten in v&a! je kunt mijn aanbod altijd afslaan maar dan moet je zelf maar iets nieuws vragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben Rauzer he, Vaduz was het konijn! Haal je ons weer door elkaar
Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
GVDBen ik nog aan de diarree ook
Ik hoop dat ik het red... een half uur naar huis rijden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet hoeven persen... het spoot eruit
Hahaahaha jeetje c_a!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
GVDBen ik nog aan de diarree ook
Ik hoop dat ik het red... een half uur naar huis rijden
Oeh dat is wel lekker jaquote:
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet hoeven persen... het spoot eruit
Ja hoorquote:
oh ok, maar ik hoef er verder eigenlijk niks bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé we zitten in v&a! je kunt mijn aanbod altijd afslaan maar dan moet je zelf maar iets nieuws vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |