Het was niet de bedoeling, maar zo is het eigenlijk ook prima toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of het je bedoeling was om de lijst in videovorm te plaatsen, maar zo niet dan moet je even de http:// 's weghalen, dan blijven 't gewoon nette tekstlinkjes!
Ja hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling, maar zo is het eigenlijk ook prima toch?
Het was inderdaad wel totaal onverwachts, plus dat ie van een aantal niet een youtube had gemaakt :Squote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
't was meer voor 't geval je t anders gewild had.. weet van mezelf dat ik in een topic nog wel eens heb zitten stoeien met dat elke link meteen een Youtube-video werd en ik niet wist wat ik er aan kon doen
Eerlijk gezegd ga ik niet moeilijk doen als je er 5 of 6 doet. Maar ik heb geen zin dat mensen lijsten met 30 dingen gaan posten, dus wat dat betreft ben ik het wel met originele opzet van Patch eens.quote:
Ik eigenlijk ook wel, maar het is verdomd lastigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ga ik niet moeilijk doen als je er 5 of 6 doet. Maar ik heb geen zin dat mensen lijsten met 30 dingen gaan posten, dus wat dat betreft ben ik het wel met originele opzet van Patch eens.
Als het duidelijk in de film zit mag dit van mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Robar het volgende:
Moeten het eigenlijk originele Disney songs zijn? Of mag het ook een cover zijn opgenomen in een Disneyfilm.
Bijvoorbeeld Cars - Life is a highway van Rascal Flatts. Origineel is natuurlijk van Tom Cochrane en is zeker niet als Disney nummer bedoeld, maar het is wel de titelsong van de film.
Ik kan die van Patch blijven gebruiken. Voor latere rondes is het misschien leuk om een andere te hebben. Zeker in de Finale, maar dat is nog niet aan de orde voorlopigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Maartel het volgende:
Overigens fijn dat je het hebt voortgezet![]()
Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan hoor ik 't graag.. Een beetje meehelpen (headertje ontwerpen/linkjes zoeken e.d.) doe ik met plezier, ik had alleen echt niet de tijd om de volledige organisatie op me te nemen.
Even voor de duidelijkheid, alles wat in de tweede post staat doet sowieso al mee en nummers hoeven maar 1x genomineerd te worden om mee te mogen doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Robar het volgende:
Mijn selectie, ik ben stout en nomineer er zes
Cars - Life is a highway
Pocahontas - Colors of the wind
Brother Bear - Look through my eyes
Finding Nemo - Beyond the sea
The little mermaid - Under the sea
Lion King - Hakuna Matata
Ik kan helaas vanaf deze pc niet gebruik maken van Youtube. Ik heb de eerder genoemde filmpjes wel geplaatst. Anderen zal ik later nog zelf opzoeken. (tenzij iemand me voor is). Ik had er overigens nog wel meer willen noemen, maar die zullen denk ik wel door anderen genoemd worden.
In dat geval nomineer ik de nummers zonder youtube filmpjequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, alles wat in de tweede post staat doet sowieso al mee en nummers hoeven maar 1x genomineerd te worden om mee te mogen doen.
Die zijn er toch allemaal al zo'n beetje? Of je moet iets als 'Gaston (reprise)' nog héél erg missen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Maartel het volgende:
* Maartel hoopt dat iig alle Howard Ashman/Alan Menken nummers nog opduiken
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die zijn er toch allemaal al zo'n beetje? Of je moet iets als 'Gaston (reprise)' héél erg missen...
Oh, ik dacht eigenlijk dat je Ashman EN Menken bedoelde. In dat geval horen alleen de eerste twee nummers die je noemt daar nog bij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel:
- Prince Ali, Arabian Nights,
- The Virginia Company, Steady As A Beating Drum, Listen With Your Heart
- Topsy Turvy, Court Of Miracles, A Guy Like You & Out There
- The Gospel Truth, Zero To Hero, A Star Is Born
en nog een paar niemendalletjes als Les Poissons waar ik dan wel weer zonder kan
Nee bedoelde hun gezamenlijke collectie nummers, maar dus ook het 'solo' werk van Menken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat je Ashman EN Menken bedoelde. In dat geval tellen alleen de eerste twee nummers die je noemt nog mee.
Oh nee, daar ben ik het mee eens (ik vind het overigens desondanks wel een leuk nummerquote:Ashman had voor Aladdin slechts enkele teksten geschreven toen hij stierf. Waarna Tim Rice het overnam (o.a. A Whole New World).
De teksten van Pocahontas en de Hunchback zijn van Stephen Schwarz, en die van Hercules van ene David Zippel (en nee, ik vind 'hero' laten rijmen op 'zero' nu niet bepaald zinderen van creativiteit).
Opzich zijn het wel twee nummers, maar het zit als één doorlopend nummer in de film en staat ook zo op de cd.quote:
Dan laat ik het zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Opzich zijn het wel twee nummers, maar het zit als één doorlopend nummer in de film en staat ook zo op de cd.
Het contrast tussen de twee helften maakt het nummer juist, dus ik beschouw het wel gewoon als één geheel.
Lion King 2 mag nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:51 schreef Marissaatje het volgende:
Top dat je het hebt overgenomen!
Ik had in het vorige topic wel al 4 nominaties gedaan (A star is born, A whole new world, Go the distance & You'll be in my heart) dus ik weet niet of ik stiekem nog wat mag nomineren, maar ik mis wel nog:
&
(al weet ik niet of The Lion King 2 ook mee mag doen?)
Jaaaaquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn nominaties:
Sterk begin van de film.
Kippenvel, elke keer weer.. Prachtig, hoort er gewoon bij, ook al is het maar een reprise. Voor mij misschien zelfs de winnaar.
Aladdin sowiesoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn nominaties:
Mooi liedje, past goed bij de sfeer van de film.
Alles tussen Little Mermaid en Mulan was in mijn ogen dik in orde.. maar da's misschien ook omdat ik die films het bewustst meegemaakt heb (en trouw elke keer een half jaar voor de prémière de soundtrack al grijsgedraaid hadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Retarded het volgende:
Little Mermaid, Aladdin en Lion King hebben gewoon de mooiste nummers....vooral Little Mermaid!
Zo te zien zijn er veel mensen die een aantal liedjes van The Lion King 2 willen nomineren, als er geen bezwaren komen wil ik deze dan ook toestaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Young_David het volgende:
Ken lang niet zoveel Disney liedjes ... kga wel een mooi playlistje maken als de nominaties rond zijn
(en ik vind dat er voor The Lion King 2 een uitzondering gemaakt moet worden)
Mwah het is wel zo eerlijk niet te doen, want ken nog meerdere vervolgen die mooie liedjes hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er veel mensen die een aantal liedjes van The Lion King 2 willen nomineren, als er geen bezwaren komen wil ik deze dan ook toestaan.
Dat waren ook geen echte nominaties aangezien ik al op 4 stondquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef arie_bc het volgende:
Tot hier is alles bijgewerkt wat genoemd is, behalve de post van Maartel waar een hoop nummers zonder link in stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |