Opzich zijn het wel twee nummers, maar het zit als één doorlopend nummer in de film en staat ook zo op de cd.quote:
Dan laat ik het zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Opzich zijn het wel twee nummers, maar het zit als één doorlopend nummer in de film en staat ook zo op de cd.
Het contrast tussen de twee helften maakt het nummer juist, dus ik beschouw het wel gewoon als één geheel.
Lion King 2 mag nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:51 schreef Marissaatje het volgende:
Top dat je het hebt overgenomen!
Ik had in het vorige topic wel al 4 nominaties gedaan (A star is born, A whole new world, Go the distance & You'll be in my heart) dus ik weet niet of ik stiekem nog wat mag nomineren, maar ik mis wel nog:
&
(al weet ik niet of The Lion King 2 ook mee mag doen?)
Jaaaaquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn nominaties:
Sterk begin van de film.
Kippenvel, elke keer weer.. Prachtig, hoort er gewoon bij, ook al is het maar een reprise. Voor mij misschien zelfs de winnaar.
Aladdin sowiesoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn nominaties:
Mooi liedje, past goed bij de sfeer van de film.
Alles tussen Little Mermaid en Mulan was in mijn ogen dik in orde.. maar da's misschien ook omdat ik die films het bewustst meegemaakt heb (en trouw elke keer een half jaar voor de prémière de soundtrack al grijsgedraaid hadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Retarded het volgende:
Little Mermaid, Aladdin en Lion King hebben gewoon de mooiste nummers....vooral Little Mermaid!
Zo te zien zijn er veel mensen die een aantal liedjes van The Lion King 2 willen nomineren, als er geen bezwaren komen wil ik deze dan ook toestaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Young_David het volgende:
Ken lang niet zoveel Disney liedjes ... kga wel een mooi playlistje maken als de nominaties rond zijn
(en ik vind dat er voor The Lion King 2 een uitzondering gemaakt moet worden)
Mwah het is wel zo eerlijk niet te doen, want ken nog meerdere vervolgen die mooie liedjes hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er veel mensen die een aantal liedjes van The Lion King 2 willen nomineren, als er geen bezwaren komen wil ik deze dan ook toestaan.
Dat waren ook geen echte nominaties aangezien ik al op 4 stondquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef arie_bc het volgende:
Tot hier is alles bijgewerkt wat genoemd is, behalve de post van Maartel waar een hoop nummers zonder link in stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |