'in geen tijd' --> '...in een mum van tijd'quote:
Lol das belgisch denk ik, vertaalt: makkelijk/ in een mum van tijdquote:
Tenzij de heli hovert is het extreem lastig om 'm te rakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Nemephis het volgende:
[..]
'in geen tijd' --> '...in een mum van tijd'
OT: En dan denken helicopterpiloten dat laserpennen gevaarlijk zijn...
quote:De M72-LAW (Light Anti-tank Weapon)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Andyy het volgende:
Ik hoop dat de daders, mochten ze de LAW gebruiken ze het vanuit een kleine kamer afvuren. Of ze mogen ook voor een muur staan
Op geldtransporten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe ja. Dat geeft het echte axe-effect![]()
Heb btw nog met de LAW geschoten lang geleden.
Ik zou er Allah Akbar bij uitroepen net zoals in de filmsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef DeRemyNL het volgende:
ik zou ook echt idd met een anti tank wapen op een geldwagen schieten . kun je ook doei naar je geld zeggen . maar goed het geeft wel een kick dnek ik
heh neequote:
hehehe ja. Dit is een zwaar anti-tank wapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Athlon64x het volgende:
M72-LAW een zwaar anti tank wapen noemendie heeft al moeite met klein pantser voertuig laat staan een moderne tank
Tow toch? Law op een Leopard 2 schietenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja. Dit is een zwaar anti-tank wapen.
[ afbeelding ]
TOW iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Tow toch? Law op een Leopard 2 schietenMisschien heb je klein kansje als je op achterkant mikt of bovenkant maar dan nog
als je lef hebt kun je voor een mobility kill gaan, genoeg Irakezen die het gedaan en gelukt zijn. Met rpg´s.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Tow toch? Law op een Leopard 2 schietenMisschien heb je klein kansje als je op achterkant mikt of bovenkant maar dan nog
Een RPG is geen LAW.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als je lef hebt kun je voor een mobility kill gaan, genoeg Irakezen die het gedaan en gelukt zijn. Met rpg´s.
Als je mijn post had gelezen zei ik iets van achter schieten of de bovenkant aangezien men geleerd heeft van hun fouten hebben ze tegenwoordig een kooi(slat armour) bij de motor hangen voor bescherming van de motorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als je lef hebt kun je voor een mobility kill gaan, genoeg Irakezen die het gedaan en gelukt zijn. Met rpg´s.
Pak een gemiddeld geldtransport en dan zijn ze niet outdated. België kent nog redelijk wat zware criminaliteit, maar zo heel ver liggen Frankrijk en Nederland ook niet hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Andyy het volgende:
Allemaal outdated.
gewoon de GILL, LAHAT, SRAW etc etc gebruiken.
je moet wel stelen he ... van Belgiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Andyy het volgende:
Allemaal outdated.
gewoon de GILL, LAHAT, SRAW etc etc gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |