dit.quote:
zonder "t".quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef wise het volgende:
dit.
Ts is een puber die onder rokjes wilt kijken.
bahbah, of je ziet er 1 met hello kittyquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Phoneutria het volgende:
Het is maar goed dat dat zo is. Maakt het spannender.
Heb een keer gehad dat er een me tegemoet fietst met kort rokje waar ik dus wel onder kon kijke, wit ondergoed met vieze shit erop heulemaal lek, bah.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Phoneutria het volgende:
Het is maar goed dat dat zo is. Maakt het spannender.
Heb een keer gehad dat er een me tegemoet fietst met kort rokje waar ik dus wel onder kon kijke, wit ondergoed met vieze shit erop heulemaal lek, bah.
Mag ik hopenquote:
QFTquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
zonder "t".
Daarnaast is een ieder, die niet onder rokjes wil kijken bij wulpse dames op de fiets, een al dan niet in de kast zittende homo.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef Smaland het volgende:
[..]
bahbah, of je ziet er 1 met hello kitty
Bij sommigen is het nooit goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef longinus het volgende:
ik keek er eens onder en reed bijna de sloot in, gvd, laten die dames eens een slipje gaan dragen
Zal dan wel tegen betaling worden in zijn geval.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Ach TS, vroeg of laat komt er een tijd dat ook jij het rokje van een dame op mag liften (al dan niet tegen betaling).
Open er een topic over!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Torrio het volgende:
Lijkt wel alsof elke gebeurtenis die iemand meemaakt verdraaid wordt tot klacht. Zie maar weinig echte klachten
Dit is de eerste terechte klacht in 5 jaar tijd: Mensen die je T-shirt voorlezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Torrio het volgende:
Lijkt wel alsof elke gebeurtenis die iemand meemaakt verdraaid wordt tot klacht. Zie maar weinig echte klachten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
dit.
Ts is een trieste puber met puisten die onder rokjes wilt kijken.
och, jullie moeten er nog achter komen, maar betaalde liefde is uiteindelijk goedkoper dan echte liefde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Zal dan wel tegen betaling worden in zijn geval.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Torrio het volgende:
JA! Psiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo ik heb vandaag iets leuks meegemaakt.
Klacht: Ik heb vandaag iets leuks meegemaakt, maar het had leuker gekund nou groetjens he.
Je vergeet dat ze nog een foto moet maken van onder der rokje, om de klacht op te lossen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef Smaland het volgende:
[..]
erg knap van je, ben trots op jenu mag je weer naar je wipneus en pim boekjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze nog een foto moet maken van onder der rokje, om de klacht op te lossen.
Open er een topic overquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Torrio het volgende:
Zoals jij de hydaulics van je BX laat zakken, zodat je praktisch onder de rokjes doorrijdt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, al die moraalridders hier die TS affakkelen om het onder rokjes willen kijken.
Alsof jullie niet onder een rokje kijken als het wulps langsfietst.
They see me rollin', they glibberin' on their fietssaddles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef tho_Omas het volgende:
Zoals jij de hydaulics van je BX laat zakken, zodat je praktisch onder de rokjes doorrijdt.
Je antiklachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Smaland het volgende:
zoals de TT al zegt fietsen er vandaag veel dames rond met korte rokjes, maar helaas, ze houden of hun hand er voor, of je kan er niet goed onder kijken
klacht: dames met korte rokjes op de fiets waar je net niet onder kan kijken
antiklact: o.us=mod
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo'n topic openen en dan geen pics erbij
quote:
Yeah baby! Hubba hubba!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Smaland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zooo hoort het:
[ afbeelding ]
hey! mijn topic, grrrrquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef clockcable het volgende:
klacht: Rondborstige dames met heel veel inkijk die dan beledigt zijn als je erin staart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |