Verwachte reacties:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Het is allejezus heet in de bus, waarom hebben die dingen nog steeds geen airco aan boord...?
TM +1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat kan wel, maar het kost.
En voor een onbegrijpelijk antwoord op uw OV-vragen---> Ofyles
GVB zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Het is allejezus heet in de bus, waarom hebben die dingen nog steeds geen airco aan boord...?
Klopt, en ze hebben geïnvesteerd in kwaliteitsbussen.quote:
Alleen voor de periode dat je in NL bent?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t-Mobiletop klantenservice. heb net een prepaid telefoontje plus nummer gekocht
De Veolia bussen hier hebben allemaal airco hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verwachte reacties:
TS reist met het openbaar vervoer
Maar je hebt wel gelijk: waarom kan dat niet?
Het gaat wel degelijk om GVB Amsterdam, waar een groot deel van de bussen zonder airco rondrijdt, maar met ouderwetse dakluiken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verwachte reacties:
TS reist met het openbaar vervoer
Maar je hebt wel gelijk: waarom kan dat niet?
yup. Moet toch bereikbaar zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen voor de periode dat je in NL bent?
Da's wel makkelijk ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. Moet toch bereikbaar zijn?
Ik ben alvast op de feiten vooruit gelopen, zie mijn voorgaande bericht voor mijn gedachten over GVB.quote:
zeker niets meegekregen van de problemen bij T-mobile?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t-Mobiletop klantenservice. heb net een prepaid telefoontje plus nummer gekocht
Deze week heeft T-Mobile zijn klanten vergoedingen in het vooruitzicht gesteld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeker niets meegekregen van de problemen bij T-mobile?
Ik ben echt heel slecht bereikbaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |