quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met Michael?
Trouwens, IARL heet ook zo, toch?
quote:
Bij allebei bekroop mij toch een glimlachquote:
Bizar... Vooral omdat het eigenlijk zo normaal voelt. Thuiskomen en wegrijden van Schiphol deed me wel een traantje wegpinken om dat ik zo definitief niet meer daar ben en me realiseer dat dat toch ook mijn thuis is, misschien wel meer. Ik heb wel mijn vier beste vriendinnetjes vandaag gezien èn elleboog, dus dat was fijn. En iedereen is blij. Ik ben nu wel zo moe dat ik nauwelijks mijn eigen naam nog weet, maar alas hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef MaJo het volgende:
En welkom thuis PShoe is het om weer in nederland te zijn? Wel wennen lijkt me!
Erg last van het tijdverschil?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks for the TT
[..]
Bizar... Vooral omdat het eigenlijk zo normaal voelt. Thuiskomen en wegrijden van Schiphol deed me wel een traantje wegpinken om dat ik zo definitief niet meer daar ben en me realiseer dat dat toch ook mijn thuis is, misschien wel meer. Ik heb wel mijn vier beste vriendinnetjes vandaag gezien èn elleboog, dus dat was fijn. En iedereen is blij. Ik ben nu wel zo moe dat ik nauwelijks mijn eigen naam nog weet, maar alas haha
dat en gewoon het gebrek aan slaap de afgelopen 72 uur...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg last van het tijdverschil?
En je naam is PS
Dat gaat dan lekker slapen worden vannacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat en gewoon het gebrek aan slaap de afgelopen 72 uur...
Oh bedankt. even mijn mama verbeteren dan hahah
Is het al 21.30 uur dan!?quote:
Ach. iarl is een watje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is drie uur 's middags. wat de hel haha
Heh, toevallig gisteren avond nog even zitten klooien met die van mij, maar die gaat echt niet werken onder windows 7quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Net voor 15 Euro een digitale USB TV-/Radio-ontvanger gekocht bij het Office Center, NL 1, 2 en 3 + lokale stations + alle radiostations zijn uitstekend te volgen.![]()
Commerciëlen helaas niet, die staan gelocked. Maar ik hoef geen WK-wedstrijd meer te missen (hoewel ik er veel wil missen)...
Heh, nah, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Deze heb ik aangeschaft...
Koopje en werkt perfect dus.
Je moet wel een Office Center pas hebben om hem daar te kopen, maar eventueel wil ik er wel één voor je aanschaffen en opsturen...
leehehehehekkkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster deint in en haakt mee...
OK, maar ze beweren dat ' ie Vista en W7-compatible is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh, nah, dat hoeft niet.
Ik heb dus zo'n conceptronic ding al. Maar er schijnt een v3 en een v4 versie van te zijn ... (met nog wel het zelfde productnummer & type nummer) en voor die oude zijn geen w7 drivers.
15 euro is overigens een extreem goeie deal, mijn inkoopprijs is al 30.
Ook die drivers werken niet, al geprobeerd - ik zal echt aan een nieuwe moeten, of de vista laptop er bij pakken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar ze beweren dat ' ie Vista en W7-compatible is.
Ik heb zelf Vista en dat werkt dus prima.
Kan je eventueel mijn drivers laten downloaden, alhoewel de laatste drivers op de website van 11 mei jl. zijn.
15 Euro was overigens excl. BTW, maar dat is te verwaarlozen...
Joranquote:Een situatieschets van een Peruaanse gevangenis, afkomstig van de website www.gevangeninperu.nl
van de Stichting Nederlandse Gevangenen in Peru...
Er wordt gestolen, verkracht en geïntimideerd. Er vindt regelmatig (zelf)moord plaats.
De gestraften vrezen dagelijks voor hun leven ... Bewakers zijn corrupt en agressief.
Er is geen enkele privacy. Gevangenen trachten met z'n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer 's nachts nog iets te slapen maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been. Op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen, de uitwerpselen ... overal liggen de gevangenen.
De hitte en stank zijn 's zomers ondraaglijk! Het eten (iedere dag wat grauwe rijst en in water gekookte groente) is te goor om aan te raken en velen hebben ziektes, wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat we gezien hebben. De Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp . . . . Bezoek krijgen ze nooit, hun families hebben hen laten vallen, ze zijn eenzaam.
Hij kan alvast zijn cocktail maken.quote:
Hij ontmoet vast een paar leuke kerels die in hem een nieuwe seksslaaf zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
Joran gaat een leuke tijd tegemoet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij ontmoet vast een paar leuke kerels die in hem een nieuwe seksslaaf zien
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij ontmoet vast een paar leuke kerels die in hem een nieuwe seksslaaf zien
quote:
quote:
Nee ik ben net thuis. En ja, ik ga PS zeker missen tijdens de nachtelijke uren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook weer aan de arbeit, zal nu wel eenzaam worden die nachten nu PS weer hier zit
ah weer eens een avonddienst,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee ik ben net thuis. En ja, ik ga PS zeker missen tijdens de nachtelijke uren.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah weer eens een avonddienst,
ik ben er door de weeks meestal tot 2 uur ofzo, en in het weekend langer
Hoe kan ik jou vergeten.quote:
Ik zie het ook snel gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
Elk hotel na de uitschakeling van NL na de eerste wedstrijden.
Hier schijnt het sinds kort bekend te staan om de doodse stilte die er heerst:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand een hotel waar je naar alle rust het WK kunt vermijden?
dies wel weer lekker fout hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier schijnt het sinds kort bekend te staan om de doodse stilte die er heerst:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier schijnt het sinds kort bekend te staan om de doodse stilte die er heerst:
[ afbeelding ]
In België zullen ze er ook niet al te veel mee bezig zijn me dunktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand een hotel waar je naar alle rust het WK kunt vermijden?
Klopt, met uitzondering van Canvas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In België zullen ze er ook niet al te veel mee bezig zijn me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |