quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:
Wat een onzin, alsof hij dat niet leert tijdens zijn opleiding.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:
Ga je tijdens een vliegopleiding landen op het buikje (en behoorlijke schade aan het vliegtuig riskeren)?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:
lijkt mij ook dat dat in de opleiding zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:
Nee, maar er wordt wel verteld HOE die het moet doen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ga je tijdens een vliegopleiding landen op het buikje (en behoorlijke schade aan het vliegtuig riskeren)?
Dat niet, maar je leert wel de procedure voor het leegvliegen van de tank / brandstof dumpen tijdens de vlucht. En ook het aanvliegen voor een buiklanding leer je. Je trekt dan alleen op het laatste moment weer opquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ga je tijdens een vliegopleiding landen op het buikje (en behoorlijke schade aan het vliegtuig riskeren)?
Of niet natuurlijk maar dat zijn de kortere lesjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet, maar je leert wel de procedure voor het leegvliegen van de tank / brandstof dumpen tijdens de vlucht. En ook het aanvliegen voor een buiklanding leer je. Je trekt dan alleen op het laatste moment weer op
Brandstof dumpen, we hebben het hier over een mof in een Cessna.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet, maar je leert wel de procedure voor het leegvliegen van de tank / brandstof dumpen tijdens de vlucht. En ook het aanvliegen voor een buiklanding leer je. Je trekt dan alleen op het laatste moment weer op
Euh, nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet, maar je leert wel de procedure voor het leegvliegen van de tank / brandstof dumpen tijdens de vlucht. En ook het aanvliegen voor een buiklanding leer je.
Goed afvangenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Overigens lijkt mij dat het aanvliegen voor een buiklanding weinig anders is dan het aanvliegen voor een normale landing.
Euh ja. Lees eens wat er staat. 2 opties, afhankelijk van het toestel waarin je vliegt. En het aanvliegen voor een buiklanding is wel degelijk anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Euh, nee.
En brandstof dumpen kan in de meeste kleine vliegtuigen helemaal niet.
Overigens lijkt mij dat het aanvliegen voor een buiklanding weinig anders is dan het aanvliegen voor een normale landing.
Ik heb tijdens mijn vliegopleiding in ieder geval nooit geleerd hoe je je toestel leegvliegt (maar ja: how hard can it be?) of brandstof moet dumpen, of hoe je moet aanvliegen voor een buiklanding.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Euh ja. Lees eens wat er staat. 2 opties, afhankelijk van het toestel waarin je vliegt. En het aanvliegen voor een buiklanding is wel degelijk anders.
Dat lijkt me wel verstandig, ja.quote:
Die man had net genoeg geld voor de cursus "opstijgen en vliegen"... voor "landen in voor- en tegenspoed" had hij geen budget meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |