mja precies niet iedereen houd van voetbalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
ja of wel van voetbal maar niet van die rotzooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
met beesiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)
Mijn buren luisteren alleen naar mooi wark en dat soort muziek en als ik U2 of metallica opzet gaan ze al bitchen.
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetjequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar als het niet anders is dan hang je daar bijvoorbeeld niet recht langs het huis je vlaggetjes. Of geen vlaggetjes, zijn ook nog wel andere manieren om je huis te versieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomen
maar ik moet wel zeggen heb ook geen last van hun
gewoon een beetje normaal doen dan werkt het wel
ik zat gisteren bnn te kijken
patriek in de bijlmer dat is echt een heel ander wereldje dan dit
het fascineert me enorm
Mn hond eraan hangen?quote:
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenGeniale burenruzies.
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzo
whahaha jaa dat is inderdaad een goed voorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.
nee de ah beesies!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hond eraan hangen?
Maar we hebben net nog een slinger gevonden dus uhm brb
Ja joh, maar het duurt ook altijd maar een weekje ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
Knijpersquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetje
Wat is er? Waar wil je het over hebben? Gooi je frustraties in de groep.quote:
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.quote:
Rood wit blauw rood?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.
oranje rood wit blauw oranje rood wit blauw enzquote:
Succes wijffiequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en dan naar het UW
V
Dag snuitjes, geniet van het weer en tot later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |