quote:De plaatselijke politiechef Douglas Rodríguez zegt op een aanhoudingsverzoek te rekenen. Voorlopig kan Joran volgens hem echter nog niet worden opgepakt, omdat daarvoor nog geen internationaal of nationaal rechterlijk bevel zou bestaan. "We zullen zijn verblijfplaats vaststellen en zijn bewegingen controleren in afwachting van een beslissing van de Peruaanse autoriteiten," zegt hij tegen Peruaanse media.

Peter weet ook alles hequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef Mestras het volgende:
Donderdagmorgen gingen er geruchten rond, met name via Twitter, dat Joran zelfmoord zou hebben gepleegd. Er is echter geen enkele officiële bron die dat kan bevestigen. Ook misdaadverslaggever Peter R. de Vries zegt op zijn website dat de geruchten rondom de zelfmoord 'elke grond missen'.

quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
van nu.nl:
[quote]
De plaatselijke politiechef Douglas Rodríguez zegt op een aanhoudingsverzoek te rekenen. Voorlopig kan Joran volgens hem echter nog niet worden opgepakt, omdat daarvoor nog geen internationaal of nationaal rechterlijk bevel zou bestaan. "We zullen zijn verblijfplaats vaststellen en zijn bewegingen controleren in afwachting van een beslissing van de Peruaanse autoriteiten," zegt hij tegen Peruaanse media.
Als bovenstaand juist is, zou dat niet uit moeten maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef Mylene het volgende:
Ik neem toch wel aan dat de Chileense politie de Nederlandse ambassade inmiddels ook onsingeld heeft.

quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert: half vrouwelijk Nederland glijdt van haar stoel af door onze VanderSlut...
Waar zijn de vrouwen in dit topic eigenlijk? Ik lees alleen maar jaloerse kerels...

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_pokervriend__.htmlquote:Joran bekende moord aan pokervriend
door Bart Mos
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft eerder deze week telefonisch erkend dat hij schuldig is aan de moord op de 21-jarige Stephany Tatiana Flores Ramirez, afgelopen zondag in een hotelkamer in Peru.

Hij is viessssss, thanx to Patrick.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Maar ik glij niet van mijn stoel af van hem hoor. Hij is te jong/lelijk/psychopatisch (willekeurige volgorde).

welkom dametjequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Maar ik glij niet van mijn stoel af van hem hoor. Hij is te jong/lelijk/psychopatisch (willekeurige volgorde).

Hoi Bettyquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is viessssss, thanx to Patrick.

Hij is op de vlucht naar de Nederlandse ambassade 300 kilometer ten zuiden van Arica.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef DS4 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij hier uit gaat komen. Als hij slim is probeert hij naar NL te komen. NL heeft geen uitleveringsverdrag met Peru.
Het zal alleen niet heel erg simpel zijn.
Aldus Gullit: Joran is niet te benijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |