Nee. Ik moet eens wat vaker quoten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll? En dan ga jij het eraf likken?
Het is nog overdag hequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Ik moet eens wat vaker quoten.
En dankje voor de TT want die had vele malen erger kunnen zijn
Hoe bedoelde je hem dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je hem dan?Op wiens tepels?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik onthoud mij van commentaar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver daar wil ik bij zijnNadat ze jaren terug alles afgezegd hebben en ik m'n kaart terug kon brengen.
MUIS!quote:
Jij bent veel te goed in negerenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne ben toch uitgenodigd voor die vaca
Alweer?quote:
Cool!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne ben toch uitgenodigd voor die vaca
Het is al 6 weken geledenquote:
Dat ga ik nu wel doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
hé Muizeldanke!
Hoe is het?
Ook van het lekkere weer aan het genieten?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
hé Muizeldanke!
Hoe is het?
Ook van het lekkere weer aan het genieten?
Doe je goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ga ik nu wel doen
Lekker even het park in
Tot later
Ja hé hier is de sla ook in zijn nopjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik zit lekker buiten! De snijbiet en sperziebonen vinden de zon ook geweldig
zaterdag is ook goed weer voorspeld en dat komt goed uit omdat we weggaan
En bij jou? Hou je je kapsel lekker kort?
Kun je niet buiten lunchen?quote:
Ik laat het groeienquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé hier is de sla ook in zijn nopjes
Denk dat ik de AH straks even van zijn vlees beroofzaterdag BBQ-en
Hou het in de zomer lekker kort ja heerlijk!
Jij?
Oeh golfjes, hoop dat het zo blijftquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het groeiendat korte was ook een beetje noodzaak, maar ik heb het altijd lang gehad en dat mis ik een beetje. Ik moet binnenkort wel de laatste puntjes kapot haar eraf laten halen. Het golft trouwens heel erg
terwijl ik altijd dun, steil haar had.
Ow ja dat is ook zo al moet ik bekennen dat de verleiding soms groot is om een boek mee te nemen en de zon in te gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben maar alleen vandaag, dus dat zou beetje droevig zijn
Thuis kan dat toch prima. Maar ik ga niet hier nu in mn uppie ergens op terrasje zitten lunsjenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja dat is ook zo al moet ik bekennen dat de verleiding soms groot is om een boek mee te nemen en de zon in te gaan
Oh je hebt geen bammetjes bij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thuis kan dat toch prima. Maar ik ga niet hier nu in mn uppie ergens op terrasje zitten lunsjen
quote:
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waar eet je dan?
Of bedrijfsrestaurant?
Da's toch poepieduur als je dat iedere dag doet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjes
Oh ja wat voor model moet je? Want 12V zat maar welke zoek jequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Em El![]()
Ennuuuh...tis donderdag he?
LAMPEN!
Ahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjes
Mwahquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch poepieduur als je dat iedere dag doet?
Die ouderwetse dingen, met 8 van die kleine glaasjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja wat voor model moet je? Want 12V zat maar welke zoek je
Bij mijn Mr in het magazijn ligt veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ouderwetse dingen, met 8 van die kleine glaasjes.
Waar vind je die dan?
7,50 p dag?quote:
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzoquote:
Ah ok die 2 euro ben ik ook wel kwijt per dag jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzo
Maar heb je dan 3x/w geen lunch? Omdat je geen bammetjes meeneemt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mijn Mr in het magazijn ligt veelmaar je moet wel iets duidelijker zijn
Schattig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik smeer iedere ochtend bammetjes en neem een pakje drinken mee
Aansluitend werkoverleg, dus ik ben benieuwd wat ik te eten krijgquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vanavond wat lekkers eten, ik weet alleen nog niet wat
Ja he?quote:
Geef maar gil, dan zal ik eenmalig even autospam doen en er dan over ophoudenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben ook weg LL doe eens een plaatje van je auto en de kleur straks (was het vergetensorry).
KapperT
Woops!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Nadeel van veel ziekenhuisafspraken: je vergeet er wel eens een
Jawel, das wel zonde uiteraard. En wel beetje domquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Mm ja en nee. Het is makkelijk te verzetten maar aan de andere kant maken die mensen natuurlijk ook tijd voor jou.
Ja heel domquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, das wel zonde uiteraard. En wel beetje dom![]()
Maar ze zullen het ook wel begrijpen toch?
Dat jij daar nog geen VIP-room heb![]()
Opgelostquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heel domik ga straks meteen even het lijstje herzien. En ze begrepen het gelukkig
Ml staat boven de regelsquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Muis006 het volgende:
Maar Ml mag dat toch helemaal niet omdat ze K&W-mod is?
Nee dat moest als Ml terug was van de kapper ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef JJH het volgende:
Had je al foto's gepost van je nieuwe ride Ll?
Die kan dat toch wel ff terugzoeken, en anders laat ze Tombo dat doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat moest als Ml terug was van de kapper ofzo
Jezelf of je onderbroeken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag trouwens.
Ik ben me toch een portie goed bezig vandaag. Afgewassen, gezogen gestoft, kattebak gedaan. Straks nog ff wassen.
Plaatjesfail!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef Muis006 het volgende:
Gaaf karretje hoor![]()
Zit je in je waggie, 50cents pumpt uit de speakers.
Leuke auto weer. Lekker hoor, een nieuwe auto. Alles ruikt nieuw, is lekker stil en geen enkel krasje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elektries.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
Gaaf karretje hoor.
Is't een dieseltje of een bezineblokje?
Benzinequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
Gaaf karretje hoor.
Is't een dieseltje of een bezineblokje?
Ja inderdaad. Die geur is vooral zo grappig. En die van mij begreep niet dat 'nieuw' ook echt 'nieuw' was in deze. Aangezien mijn vorige auto niet geheel nieuw was maar al van een collega was geweest en dus 80.000 al op de teller had staan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuke auto weer. Lekker hoor, een nieuwe auto. Alles ruikt nieuw, is lekker stil en geen enkel krasje.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benzine
[..]
Ja inderdaad. Die geur is vooral zo grappig. En die van mij begreep niet dat 'nieuw' ook echt 'nieuw' was in deze. Aangezien mijn vorige auto niet geheel nieuw was maar al van een collega was geweest en dus 80.000 al op de teller had staan.
Dus die stapt gister zo in; 'Hoeveel KM staat er al op.... hmm oh 20 pas'![]()
Vrouwen
LBGquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En een nieuw kenteken.Met een L aan het begin?
Eigenlijk had je 4 maanden eerder moeten zijn. Dan had je KPD op je kenteken kunnen hebben.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
nieuwnieuwnieuw.
Trouwens wel jammer dat er geen ESF kentekens zijn.
Misschien wel het verbruik!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Verder niet veel over te melden. Niet echt een racebakje ofzo, geen imposante feitjes dus
Hij zou gecombineerd (dus stad en buitenweg) 1 op 17,5 moeten rijden. En als je veel snelweg rijdt 1 op 22quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien wel het verbruik!
Daar kun je mij wel mee verslaan. Vorige tank heb ik geeneens de 1 op 10 mee gehaald.
Bij mij gecombineerd geloof ik die 1 op 10. Op de snelweg (en de aankomende vakantie dus) ga ik dat ook wel omhoog trekken, ik rijd er op het moment ook teveel mee in de stad, en daar is die auto niet echt voor gemaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij zou gecombineerd (dus stad en buitenweg) 1 op 17,5 moeten rijden. En als je veel snelweg rijdt 1 op 22
GILLLquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef maar gil, dan zal ik eenmalig even autospam doen en er dan over ophouden
Maar wel heerlijk op de lange afstanden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Nee kan ik me voorstellen, die Volvo is ook niet echt een auto voor die kleine korte ritjes enzo
Nice!!! Mooi wagentje hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuke auto weer. Lekker hoor, een nieuwe auto. Alles ruikt nieuw, is lekker stil en geen enkel krasje.
Ja voor zover dat met 50km op de teller te zeggen is wel jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nice!!! Mooi wagentje hoortevree ermee?
Dat is al achterhaaldquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja voor zover dat met 50km op de teller te zeggen is wel ja![]()
En moet je nou eigenlijk nieuwe wagens nog inrijden? Of is dat echt al achterhaald? dat je de eerste kilometers niet voluit mag of boven x-aantal toeren ofzo?
quote:
Mooi. Vanavond even lekker stukje rijden dan. Die 50km was allemaal in de file of binnen bebouwde komquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mooi. Vanavond even lekker stukje rijden dan. Die 50km was allemaal in de file of binnen bebouwde kom
Danku, wanneer gaan we er een flurry mee halen? Hij ruikt nog te nieuw, niet naar zoete flurry's en ander fastfoodquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Wildplassers houden het ook niet op, for that matter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Nejjeik hou mij niet op met wildplassers.
Dunn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ook nog ff in dit topic mikken:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Ff plus 1 stemmen voor wie dat nog niet had gedaan
Zoals ikquote:
quote:
Niet heel verstandig te noemen neequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals ik![]()
36 Zijn en je gedragen als 14.
Of nee, da's ook niet echt goed he?
Ik neem toch ook nooit zelden eten mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk is anti-zelf eten mee nemen naar het werk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Nejjeik hou mij niet op met wildplassers.
Verstandig. Pluh!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet heel verstandig te noemen nee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem toch ook nooit zelden eten mee.
Bekijk de foto nog maar eens goed... met die post van Muis in gedachten over wildplassersquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer teruglezen denk ik
Dat is niet zelf meenemen. En dan haal ik gewoon van die kant-en-klare sandwiches, zit niet hier op mn werk dan bammetjes te smeren ofzo.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is niet zelf meenemen. En dan haal ik gewoon van die kant-en-klare sandwiches, zit niet hier op mn werk dan bammetjes te smeren ofzo.
Ja en dan zitten we hier 'GOEIESMORGESS, wat heb jij op de bammetjes vandaag'quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan draag je zelf je sandwich naar binnen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekijk de foto nog maar eens goed... met die post van Muis in gedachten over wildplassers
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Dirk is niet anti-eten meenemen naar het werk.
Dirk is anti-werk.
(Anti-eten klonk zo anorectisch).
Daat heb ik op 't moment een vliegje voor inn huis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker wagentje Ll, al ben ik geen fan van Franse auto's.
Ik heb een laserlampje gekocht om de katten te pesten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je al je inentingen en een visum geregeld?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
's avonds pas.
Naar Eindhovuuuuhhh
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij het beter voor elkaar dan ik.
Ik mag zo de weg op.
was da mis mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
's avonds pas.
Naar Eindhovuuuuhhh
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk is anti-alles, bijna dan, behalve anti-ESF
En dinnetjequote:
quote:
013?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
's avonds pas.
Naar Eindhovuuuuhhh
Gelukkig wel.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
013?
[..]
Gelukkig wel.
Maar het raampje open is lekkerder met dit weer.
Hebben we net gemaaktquote:
Ll weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef JJH het volgende:
Maar het raampje open is lekkerder met dit weer.
Rare vriendin. Beetje harig, en die puntige orenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rare vriendin. Beetje harig, en die puntige oren
Nee das in het echt he? Ik heb alleen online zo'n grote mond en lig straks thuis weer in foetushouding te huilenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vriendin nodigt je uit
Mag je commentaar komen geven
Ze lachte er ook wel geniepig bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das in het echt he? Ik heb alleen online zo'n grote mond en lig straks thuis weer in foetushouding te huilen
Misschien toch die snugglecuddleJomandehuggle kopen, kun je lekker doorfoetussen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das in het echt he? Ik heb alleen online zo'n grote mond en lig straks thuis weer in foetushouding te huilen
Stiekem heb ik die natuurlijk al. En lig ik iedere avond met dat ding en mn hittepitje op de bank mezelf in slaap te huilenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien toch die snugglecuddleJomandehuggle kopen, kun je lekker doorfoetussen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die natuurlijk al. En lig ik iedere avond met dat ding en mn hittepitje op de bank mezelf in slaap te huilen
Ja maar ik kom niet. Ik lig in foetushouding een hergeboorte te belevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terwijl Die van Jou zeker zit te wachten in haar stoeipoespak.
Ok.quote:
Ik weet niet wat dat is, maar bij Jomanda en Gewaad kan ik al met zekerheid zeggen: Nee, dat heeft ze niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk heeft Paddo een snugglecuddlegewaad?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG het is net een sekte!
En daar horen Tombo en Muis dus bij
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Dirkh het volgende:
WTF! Er zijn mensen die dat ook daadwerkelijk dragen?
Jij moet een beetje op je woorden letten damequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo en Muis hebben er eentje. Ik dacht dat het een 50+ thingy was![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moet een beetje op je woorden letten dame50???
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, 50, jeweetwel, daar waar jij pas over 20 jaar zit.
Die vond ik toen ik op die Snuggle ging zoeken, zal het een combi setje zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die zijn wel geinig, maar dat is iets kleins, geen 2 meter lap stop over je heen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die vond ik toen ik op die Snuggle ging zoeken, zal het een combi setje zijn?
Neeee wel een fleece dusterquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Greys en Ml-etje hebben jullie zo'n snuggiesnugglecuddleJomandajurk?
Ja, ze kan het dak op. Ze heeft afgelopen week een godsvermogen uitgegeven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Dirkh het is sale bij de winkel die Paddo leuk vindt zag ik
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG het is net een sekte!
En daar horen Tombo en Muis dus bij
quote:
Als man zijnde wil je toch juist vrouwen opwarmen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeee wel een fleece duster
Die mag bij gratie van den Mr, scheelt opwarmen
Aha, vandaar jouw haat tov de snugglequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als man zijnde wil je toch juist vrouwen opwarmen?
Precies, het steelt potentiële opwarmklussen van mequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aha, vandaar jouw haat tov de snuggle
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je uit die opmerking kan concluderen dat mannen niet willen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we hieruit concluderen dat mannen ook wel eens hoofdpijn hebben?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je uit die opmerking kan concluderen dat mannen niet willen?
[..]
Dan snap ik het beter jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, het steelt potentiële opwarmklussen van me
huh???quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we hieruit concluderen dat mannen ook wel eens hoofdpijn hebben?
Nou? HOE bedoelde je dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, HOE dacht je dat ik opwarmen bedoelde?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan snap ik het beter ja
[..]
huh???
Ik wil wel zeggen dat ik ook net aan jou dacht maar dat zou toch een leugen zijnquote:
Hehequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen dat ik ook net aan jou dacht maar dat zou toch een leugen zijn.
Gisterenavond kijkavond, dat liep uit, en toen miste ik de laatste trein naar Eindhovenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisterenavond kijkavond, dat liep uit, en toen miste ik de laatste trein naar Eindhoven. Dus toen moest ik crashen in mijn toekomstige huis, waar het een enorm zuipfestijn werd
. En nu heb ik een vreselijke kater, vanavond college waarbij je een plan de campagne moet hebben voor een essay, maar ik weet nauwelijks waar ik het over ga doen (plan moet ongeveer 2 kantjes
! Ik vind dat lang voor gewoon een plan, wat je maakt zonder dat je nog iets onderzocht hebt ofzo. En dat ben ik dus nu nog aan het maken
.
En waar gaat je plan over?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
1 juli pas. En sinds ik weet dat ik ga verhuizen erger ik me echt groen en geel aan reizen
. Vandaag moest ik op en neer van Utrecht naar Eindhoven en weer naar Utrecht, omdat ik dus mijn trein gisteren gemist had
. 4 uur reizen in totaal voor een artikel wat ik nauwelijks nodig blijk te hebben, maar dat wist ik toen nog niet
...
Ik reis nog elke keer als ik college heb. Kan mijn nieuwe kamer nog niet in omdat er nog iemand anders zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uren voor niks is altijd bagger, maar moet je vaak dit stukje nu reizen of af en toe als je vanuit je nieuwe huis vertrekt, of ben je er nu al bijna altijd?
Oh had je altijd al college in Utrecht, oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reis nog elke keer als ik college heb. Kan mijn nieuwe kamer nog niet in omdat er nog iemand anders zit.
Ja preciesquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh had je altijd al college in Utrecht, oh dat wist ik nietDus nu je voelt dat het straks voorbij is kun je het niet meer opbrengen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik er eenmaal zit zal ik in het weekend wel regelmatig naar Eindhoven gaan.
[..]
Ook niet op de manier die Ll bedoelt?quote:
oh, bier halen hoeft niet meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eventjes, en daarna mogen ze uitdampen / lekken op hun eigen helft
Denk dat dat op Dirkh zijn leeftijd vooral nog een herinnering aan de good old times is. Niet echt de actie zelf meer, zeg maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet op de manier die Ll bedoelt?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoort hem altijd over aftikken, maar ja... zoveel mogelijkhedenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat dat op Dirkh zijn leeftijd vooral nog een herinnering aan de good old times is. Niet echt de actie zelf meer, zeg maar
In ieder geval zonder poespas, gedoe, geknuffel, opwarm gemekker en dat soort dingen. Liggen, knallen en pitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat dat op Dirkh zijn leeftijd vooral nog een herinnering aan de good old times is. Niet echt de actie zelf meer, zeg maar
aw... arme dirk...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast (hihi) dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In ieder geval zonder poespas, gedoe, geknuffel, opwarm gemekker en dat soort dingen. Liggen, knallen en pitten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In ieder geval zonder poespas, gedoe, geknuffel, opwarm gemekker en dat soort dingen. Liggen, knallen en pitten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast (hihi) dus.
[..]
Precies.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Duurt ff, ze moest zeker eerst nog oogsten bij FarmVille
Iedere avond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilde net zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, dat is er na de eerste weken ook wel af
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
Even met auto langs een maat van me en dan ff stukje rijden
Goed heur....en daar?quote:
Ook goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed heur....en daar?
Ik zag een slapend Whooperdje
Ow shit ja, tv vast aan zetquote:
Ik ben aan het kijken.quote:
Hij had dat al gezegd voordat die luie vriendin het programma inschakelde, een man van zijn woord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
"dan kan ze vertrekken, want hier hou ik niet van" *zwaai zwaai pennetje zwaai*
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij had dat al gezegd voordat die luie vriendin het programma inschakelde, een man van zijn woord.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
zoeken we trouwens nog iemand voor volgend jaar??
Net als bij die chocodroom reclame.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
Leuk rollenspel: Verdomme, ik ben in eens een neger.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Waaaaaarom moet nu net iemand bellen? Nu heb ik de helft gemist.
Te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |