Nee. Ik moet eens wat vaker quoten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll? En dan ga jij het eraf likken?
Het is nog overdag hequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Ik moet eens wat vaker quoten.
En dankje voor de TT want die had vele malen erger kunnen zijn
Hoe bedoelde je hem dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je hem dan?Op wiens tepels?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik onthoud mij van commentaar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver daar wil ik bij zijnNadat ze jaren terug alles afgezegd hebben en ik m'n kaart terug kon brengen.
MUIS!quote:
Jij bent veel te goed in negerenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne ben toch uitgenodigd voor die vaca
Alweer?quote:
Cool!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne ben toch uitgenodigd voor die vaca
Het is al 6 weken geledenquote:
Dat ga ik nu wel doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
hé Muizeldanke!
Hoe is het?
Ook van het lekkere weer aan het genieten?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
hé Muizeldanke!
Hoe is het?
Ook van het lekkere weer aan het genieten?
Doe je goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ga ik nu wel doen
Lekker even het park in
Tot later
Ja hé hier is de sla ook in zijn nopjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik zit lekker buiten! De snijbiet en sperziebonen vinden de zon ook geweldig
zaterdag is ook goed weer voorspeld en dat komt goed uit omdat we weggaan
En bij jou? Hou je je kapsel lekker kort?
Kun je niet buiten lunchen?quote:
Ik laat het groeienquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé hier is de sla ook in zijn nopjes
Denk dat ik de AH straks even van zijn vlees beroofzaterdag BBQ-en
Hou het in de zomer lekker kort ja heerlijk!
Jij?
Oeh golfjes, hoop dat het zo blijftquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het groeiendat korte was ook een beetje noodzaak, maar ik heb het altijd lang gehad en dat mis ik een beetje. Ik moet binnenkort wel de laatste puntjes kapot haar eraf laten halen. Het golft trouwens heel erg
terwijl ik altijd dun, steil haar had.
Ow ja dat is ook zo al moet ik bekennen dat de verleiding soms groot is om een boek mee te nemen en de zon in te gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben maar alleen vandaag, dus dat zou beetje droevig zijn
Thuis kan dat toch prima. Maar ik ga niet hier nu in mn uppie ergens op terrasje zitten lunsjenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja dat is ook zo al moet ik bekennen dat de verleiding soms groot is om een boek mee te nemen en de zon in te gaan
Oh je hebt geen bammetjes bij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thuis kan dat toch prima. Maar ik ga niet hier nu in mn uppie ergens op terrasje zitten lunsjen
quote:
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waar eet je dan?
Of bedrijfsrestaurant?
Da's toch poepieduur als je dat iedere dag doet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjes
Oh ja wat voor model moet je? Want 12V zat maar welke zoek jequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Em El![]()
Ennuuuh...tis donderdag he?
LAMPEN!
Ahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Alexandrium zit genoeg, broodjeszaken, een AH XL, een Burger King, paar terrasjes
Mwahquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch poepieduur als je dat iedere dag doet?
Die ouderwetse dingen, met 8 van die kleine glaasjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja wat voor model moet je? Want 12V zat maar welke zoek je
Bij mijn Mr in het magazijn ligt veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ouderwetse dingen, met 8 van die kleine glaasjes.
Waar vind je die dan?
7,50 p dag?quote:
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzoquote:
Ah ok die 2 euro ben ik ook wel kwijt per dag jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzo
Maar heb je dan 3x/w geen lunch? Omdat je geen bammetjes meeneemt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, meestal euro of 2 a 3 als ik wat bij de AH haalt. Gaan niet dagelijks ergens echt zitten hoor. Meestal 1 a 2 keer per week ofzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mijn Mr in het magazijn ligt veelmaar je moet wel iets duidelijker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |