SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Outlined op 03-06-2010 11:32:09 ]Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
zeker, behoort samen met Tsonga toch wel tot de echte hard-hittersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Zeroku het volgende:
Speelde echt een geweldige pot tegen Federer.
maak van Tsonga maar Del-Potroquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Outlined het volgende:
[..]
zeker, behoort samen met Tsonga toch wel tot de echte hard-hitters
boven aan de voedselketen staat natuurlijk Martin Verkerk maar dat is zo'n multi-talent dat die vandaag even niet meedoet.quote:
Verkerk schrappen we voor de makkelijkheid maar van alle lijsten he, anders is het competitieve wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Outlined het volgende:
[..]
boven aan de voedselketen staat natuurlijk Martin Verkerk maar dat is zo'n multi-talent dat die vandaag even niet meedoet.
Zoals de Amerikanen al zeiden in de slag om Ardennen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Ja, gun het Söderling ook wel, lijkt me wel een sympathieke kerel. Bij afwezigheid van Del Potro mijn favoriet dan maar
Iedereen weet dat Verkerk gewoon blessures faket omdat hij Federer 16 GS gunde. Anders vond hij het zo sneu als hij elke keer van hem moest winnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verkerk schrappen we voor de makkelijkheid maar van alle lijsten he, anders is het competitieve weg
Met zijn 25 jaar oud denk ik dat hij daar idd net te oud voor is maar zeg nooit nooit. Deze jongen maakt bijna altijd zijn plaatsing waar en soms beter. Als hij dat kan blijven volhouden . . .quote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nummer 1 wordt hij natuurlijk nooit.
wordt ie ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
het is te hopen dat je met alleen hard slaan en een goede service geen nummer 1 word
Eens, maar ach, wel leuk om hem te volgen, beetje een laatbloeier. Laten we wel wezen, er zit al jaren lang een stijgende lijn in en waarom zou het stoppen bij #5.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef magik7777 het volgende:
Gozer is 26, en komt te kort ten op zichte van mannen als Federer, Nadal, Djokovic, Murray, Del Potro. Die 5 namen schat ik hoger in als meneer soderling,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |