Hahaha ja ik denk graag positief en daarom aan het meteorologisch begin van de zomer wat afgelopen dinsdag al was!quote:
Ieder lakje buy now en dan een invoice aanvragen als je klaar bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef Mss het volgende:
Dames, hier spreekt een Ebay-nitwit. Ik wil bestellen bij ttluvspolish. Ik wil 12 lakjes, maar moet ik dan mailen met welke 12 ik wil of moet ik op ieder lakje 'buy now' doen?
Klopt hij maakt inderdaad mat mat. Er zit wel een klein satijnig laagje over maar die kun je niet zo goed zien op de foto. Zelf heb ik de Matte Nail Envy van OPI ook en heb ze gister vergeleken en natuurlijk een foto gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh die maakt wel echt goed mat of niet? De meeste goedkopere matte topcoats zijn een beetje satijnig maar dit ziet eruit als krijtjes.
www.tiptrendz.com.auquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ozoticswaar kan ik die kopen?
haha serieus, hoe lang nog?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Guess. het volgende:
Ik zie allemaal heel veel mooie lakjes![]()
Kan bijna niet meer lopen met dat kind ingedaald in m'n bekken maar een retourtje kruidvat moet toch zo wel lukkenOw wat ben ik slecht.....
Geen kleurtje voor mij, maar op jouw nagels staat alles mooi!!quote:
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef princess-a het volgende:
tvp, ik heb naakte nagels want mn Ozotic komt hopelijk vandaag binnen
Succesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Nou, gaat ze hoor... op naar de primark!!
Gaaf!!quote:
Ook al zo leuk!quote:
I wish you lots of luckquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef princess-a het volgende:
ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld, ik zal niet falen van mijn vakantiegeld
www.tiptrendz.com.auquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ozoticswaar kan ik die kopen?
Oh, wat goed, hij is er al!! Ik hoop dat de anderen ´m ook vandaag krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef Holyme het volgende:
Postbode kwam net, weer 2 pakketjes![]()
![]()
Mirannie, dankjewel! Hij is prachtig![]()
[ afbeelding ]
Dwyn, mooi
Linnie20v, heel gaaf kleurtje!
PeachOfMind, leuk gedaan zo!
Daph_, lief, en vind 'm erg mooi
DeltaCephei, die staat ook nog op m'n wishlist, tof!
princess-a en Guess., veel plezier met falen
Wat ziet ie er bij jou gaaf uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Lubu heels![]()
Schaduw:
[ afbeelding ]
Zon:
[ afbeelding ]
Glitter closeup:
[ afbeelding ]
*zwijmel*
Dit moet de verkoopster doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb nu 12 lakjes besteld via ebay, maar de verzendkosten staan op $44,88. Dit zou toch $18 moeten zijn. Hoe kan ik dit veranderen?
Dus ik moet gewoon een bericht bijvoegen dat ze de verzendkosten op $18 moet zetten en ik kan gewoon bestellen? Ik ben na mijn vorige fiasco een beetje huiverigquote:
WAUWquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Loqi het volgende:
Schaduw:
[ afbeelding ]
Zon:
[ afbeelding ]
Glitter closeup:
[ afbeelding ]
*zwijmel*
* op wishlist zet*quote:
Je koopt alles wat je wil hebben, en dan als je gaat betalen, staat er naast de naam van de verkoper iets van "totaal aanvragen". Daarop klikken, en dan betaal je nog niet. Dan krijg je vanzelf een verzoek om te betalen, en dan zijn al je lakjes + verzendkosten bij elkaar geteld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon een bericht bijvoegen dat ze de verzendkosten op $18 moet zetten en ik kan gewoon bestellen? Ik ben na mijn vorige fiasco een beetje huiverig
Dankjewel! Volgens mij is het gelukt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef Holyme het volgende:
[..]
Je koopt alles wat je wil hebben, en dan als je gaat betalen, staat er naast de naam van de verkoper iets van "totaal aanvragen". Daarop klikken, en dan betaal je nog niet. Dan krijg je vanzelf een verzoek om te betalen, en dan zijn al je lakjes + verzendkosten bij elkaar geteld.
Loqi, oh wow heel mooi
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef MissJ het volgende:
moet even mijn blijheid kwijt hoor![]()
Heb sinds dinsdagavond Orly Pixie dust op met daarover SV topcoat.. en nu nog steeds 0,0 chips en tipwear (en normaal had ik altijd binnen 24 uur wel een chipje hier en daar, met welke lak dan ook, maar zķnder SV)![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het de SV is
Goed nieuws!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef MissJ het volgende:
moet even mijn blijheid kwijt hoor![]()
Heb sinds dinsdagavond Orly Pixie dust op met daarover SV topcoat.. en nu nog steeds 0,0 chips en tipwear (en normaal had ik altijd binnen 24 uur wel een chipje hier en daar, met welke lak dan ook, maar zķnder SV)![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het de SV is
Oh, duidelijke pics! Ik ga zeker eens bij de hema langs daarvoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Klopt hij maakt inderdaad mat mat. Er zit wel een klein satijnig laagje over maar die kun je niet zo goed zien op de foto. Zelf heb ik de Matte Nail Envy van OPI ook en heb ze gister vergeleken en natuurlijk een foto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Wow, echt supermooi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Loqi het volgende:
Schaduw:
[ afbeelding ]
Zon:
[ afbeelding ]
Glitter closeup:
[ afbeelding ]
*zwijmel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |