I know. Ik ben gewoon oprecht verdrietigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
note the sarcasm
[..]
Ik ben nu zelfs op msn, ik ben alleen incognito
Kan ik helemaal in komen. Waarom bouw je 'm nu niet alvast?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know. Ik ben gewoon oprecht verdrietig.
tr00. Je bent geweldigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel 15 sets had willen bestellen uberhaupt
Vind 8 sets al heel nobel van mezelf
Kon kiezen tussen nagels lakken of dat ding bouwen. Dus dat werd lakken, en nu ga ik natuurlijk niets meer eraan doen. En morgen BBQen, zaterdag sporten + naar Amsterdam.. ach, zondag heb ik alle tijd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ik helemaal in komen. Waarom bouw je 'm nu niet alvast?
Waarvoor eeuwige dank!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel 15 sets had willen bestellen uberhaupt
Vind 8 sets al heel nobel van mezelf
drukke mensenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kon kiezen tussen nagels lakken of dat ding bouwen. Dus dat werd lakken, en nu ga ik natuurlijk niets meer eraan doen. En morgen BBQen, zaterdag sporten + naar Amsterdam.. ach, zondag heb ik alle tijd!
Gij enabler.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ijsdraakje heeft een cc en die wil ze ook hebben
At your servicequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gij enabler.![]()
Maar ik wil ze inderdaad nog bestellen, geef wel een gil hier wanneer ik dat ongeveer ga doen.
thanksquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gij enabler.![]()
Maar ik wil ze inderdaad nog bestellen, geef wel een gil hier wanneer ik dat ongeveer ga doen.
nog bedankt mirannie, deze opmerking gaat mij een hoop geld kosten want ze zijn idd super mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit, precies waar ik al bang voor was, te mooi!!!Ik moet echt flink ruimte gaan maken!
@ Sharana
Zoya en Nubar zijn zooooo leuk! Echt doen!! Zoveel leuke kleurtjes! Even een paar favorieten: nubar gem, nubar night sparkle, nubar violet sparkle, nubar gold leaf, nubar wildlife, nubar purple beach, nubar purple rain glitter. En de zoya's: charla, zara, adina, areetha, kotori.
En ach, eigenlijk kan ik zo nog wel een hele tijd doorgaan
Loller!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Debsterr het volgende:
IK GA GEWOON MORGEN BBQEN FFFFFUUUUUUUUUzo dat moest er even uit. We hebben een BBQ gekocht voor bij schoonmams, want wij hebben geen tuin
.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller!
Wij hadden een vet coole Weber en toen kwamen mijn ouders om de week BBQ-en. En toen kocht mijn vader een net iets toffere Weber en nu komen ze nooit meer langs
Barbeknoeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Debsterr het volgende:
IK GA GEWOON MORGEN BBQEN FFFFFUUUUUUUUUzo dat moest er even uit. We hebben een BBQ gekocht voor bij schoonmams, want wij hebben geen tuin
.
Als je er de zelfbeheersing voor hebt ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
En verder nog een gouden tip: vraag een CC aan
Nou.. met een polyester net en 2 katten in de buurt + een balkon erboven.. niet echt aan te radenquote:
True, met het faalgehalte hier valt het te betwijfelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BarbeknoeiWij hadden mazzel, een hele mooie gewonnen bij een loterij van een of andere handbalvereniging in Beverwijk.(
)
[..]
Als je er de zelfbeheersing voor hebt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |