abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82443666
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Katth het volgende:

[..]

Gaat niet zo snel meer, maar je moet wel daily doen elke dag voor emblems of triumph.
Geen haast om 80 te worden Vind het ook absoluut niet erg om instances te grinden (zolang ik maar geen Old Kingdom krijg, want daar heb ik zware haat voor).

Enige nadeel aan het instance levelen is dat mn mining steeds zo enorm achterloopt
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 7 juni 2010 @ 15:07:30 #152
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82443932
Mining is niet zo erg om te levelen, dat je in een avond.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 15:08:08 #153
159966 lifeblind
pi_82443962
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef Katth het volgende:
Mining is niet zo erg om te levelen, dat je in een avond.
Zeker als je eenmaal in outland kan gaan minen en je hebt een flying mount.
pi_82444055
In Northrend is gewoon questen sneller inderdaad. Ik doe elke instance wel een keertje, omdat je daar ook quests voor hebt met goede rewards. En elke dag de random inderdaad.
pi_82444751
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Metonae het volgende:

In Northrend is het niet meer aan te raden?
Daar gaat questen ook erg snel. Voor dungeons krijg je dan veel minder xp per dungeon. Geen halve levels meer in ieder geval.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82444801
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Daar gaat questen ook erg snel. Voor dungeons krijg je dan veel minder xp per dungeon. Geen halve levels meer in ieder geval.
Procentje of 10
pi_82445452
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Volgens mij was 't idee om voor single-target, meer af te laten hangen van Crusader Strike.
dan kunnen we op single target fights alleen judgement, CS, exor, concecration(crappy op single target) en HoW na 20%. dat laat flinke gaten open in de 'rotatie'.

ik vind het prima dat ze CS belangrijker willen maken, maar een aanval minder op single target maakt ons alleen maar meer faceroll.

moeten wachten tot iets van cd is slaat nergens op..
pi_82445790
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Procentje of 10
Dat is nog best te doen dan
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 15:43:26 #159
159966 lifeblind
pi_82445897
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dan kunnen we op single target fights alleen judgement, CS, exor, concecration(crappy op single target) en HoW na 20%. dat laat flinke gaten open in de 'rotatie'.

ik vind het prima dat ze CS belangrijker willen maken, maar een aanval minder op single target maakt ons alleen maar meer faceroll.

Mja idd, ik heb nu nooit een moment dat ik niks kan doen vanwege een cooldown. Sowieso worden paladins volledig op de schop genomen (CS krijg je nu als lvl 1 ability),
pi_82446599
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja idd, ik heb nu nooit een moment dat ik niks kan doen vanwege een cooldown. Sowieso worden paladins volledig op de schop genomen (CS krijg je nu als lvl 1 ability),
CS op lvl 1 is erg wenselijk voor het lvlen. al heb ik daar weinig aan

oja ik was vergeten dat Holy shock ook baseline word. al is het geen super dmg, het kan goed uitpakken voor retribution. protection heeft daarmee ook gelijk 2 nieuwe aanvallen waarmee ze decent threat kunnen doen. CS + SoComm als tankzijnde zal misschien zelfs OP uitpakken.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:07:13 #161
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82447214
Woei, Druid feral gemaakt. Alle 264-245-226 craftables maken en Battered Hilt fixen. Duuuuur, maar wel leuk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82449003
Wat ga je ermee doen? Tank of dps?
pi_82449734
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Blistering het volgende:
Woei, Druid feral gemaakt. Alle 264-245-226 craftables maken en Battered Hilt fixen. Duuuuur, maar wel leuk
Ben je 80, komt cata uit. Weg dure items
  maandag 7 juni 2010 @ 16:56:29 #164
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82450050
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ben je 80, komt cata uit. Weg dure items
Want geld maken is moeilijk ___!

@Sap, kitty.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82451196
Ik geeft niks meer uit aan craftables..

Straks heb je deze greens.

Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_82451654
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Junglebeast het volgende:
Ik geeft niks meer uit aan craftables..

Straks heb je deze greens.

[ afbeelding ]
Hoelang is straks?
pi_82451908
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Hoelang is straks?
Nee.

Hoelang is een chinees.
pi_82452913
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Metonae het volgende:

[..]

Nee.

Hoelang is een chinees.
Oke hoelang duurt het nog voor de expansion uitgebracht wordt?
pi_82453423
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Sjiznit het volgende:
Top avond

Vandaag ICC25 gedaan. Ging echt heerlijk. Alleen ging de raid voor Fester uit elkaar maar ach. Geen man overboord. Daarvoor dropte zat leuke dingen voor mij. Nou heb ik daar weinig kans op aangezien ik juist op dat soort momenten slecht roll. Vandaag ook. Op Bryntoll rollde ik 28, verloren. Na de lady dropte er dps boots roll ik 23, ook verloren.
Toen dropte er http://www.wowhead.com/item=49989/ahnkahar-onyx-neckguard . Ik roll 51. Hunter rollt als enigste hoger. Raid leader vond dat dit niks voor hunters was en hunter zelf gaf toe te snel gerolled te hebben. Ik kreeg em dus
Op Gunship dropte er een toffe ring voor me: http://www.wowhead.com/item=49999 . Rollde ik 55, alleen was ik vandaag op pad met een groep die allemaal nog slechter rollen dan ik dus deze was ook voor mij.

Raid leader had als loot regel max 2 loots per wing dus ik had al genoeg. Toen dropte op Saurfang nog deathbringers will en een mark. Maar ach ik ben al lang blij.
bij mij gaat het altijd zo:
quote:
ik: Finally a nice drop for me
RL: /roll for item <item dat ik graag wil hebben>

Iemand 1: 96
Iemand 2: 80
ik: 4
Klote roll..
Dit keer zonder signature
  maandag 7 juni 2010 @ 18:08:18 #170
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82453479
Tis nog niet eens zeker dat Cata in 2010 komt, dus dat ''straks'' is nog heeeeel ver weg waarschijnlijk.
pi_82457002
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Blistering het volgende:
Tis nog niet eens zeker dat Cata in 2010 komt, dus dat ''straks'' is nog heeeeel ver weg waarschijnlijk.
Van mij mag het nog wel ff duren ook, heb nog zat te doen in wotlk. En heb nog ff de tijd nodig om de Lich King te vermoorden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82457241
Eens een apply gemaakt bij een 25-man raiding guild. 10-mans Heroics zijn wel leuk, maar 25m HC is toch wel het neusje van de zalm Hopelijk wordt het iets. In het begin van ICC ging het echt lekker met de gear en zat ik no-time op 6k gearscore. Alleen nu komen de 25 man raiders allemaal voorbij met hun i277 spul. Toch tijd om te wisselen, want met full i264 valt er ook weinig mee te halen.

Ook als retribution applied (iets mindere gear), dus dat ook wel tof worden en een leuke verandering dan de meeste bosses te tanken.

En tja, Cataclysm duurt nog lang, en ben het ook eens met Blistering. Voelt echt super om lvl80 te dingen en gelijk DIK in de gear te zitten Mijn DK kon daarmee 2 dagen na lvl80 al de eerste 2 wings in ICC clearen als tank. Gisteren trouwens ICC25 op mijn DK. Ik wil naar frost gaan, dus ik joinde als tank om op dps gear te rollen.

Neck gewonnen, plate boots en een mooie ring helaas verloren. Toen dropte een DK mark, en bij mij gaat het altijd zo:

Ik: Roll 96
Iemand 1: 43
Iemand 2: 23
Iemand 3: 11
Iemand 4: 61
(glimlach kom op mijn gezicht en denk; yesyesyes)
Iemand 5: 97

En dus verloor ik de roll aan een druid. Ik whisper hem: '2k'. Zegt hij direct: OKAY!

Dus nu ligt er een mark klaar voor als ik mijn eerste DPS T10 item koop
pi_82457670
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Het enige wat verandert is dat de prioriteit omlaag gaat voor singletarget. Nu is divine storm nummer 2 op je prio-list, in cataclysm willen ze dat naar achteren schuiven voor singletarget. Net zoals dat een Frost DK bijvoorbeeld Howling Blast alleen bij procs gebruikt of dat een feral druid geen swipe gebruikt singletarget.

En retribution krijgt er ook holy shock nog bij inderdaad. er zijn al genoeg buttons om te spammen
  maandag 7 juni 2010 @ 21:24:22 #174
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_82466475
Voor het eerst in ToTC25 ..... in PvPGear, puur aangenomen op GS, ken ook de tacts niet, learning as we go.

Gelukkig is het ook niet lastig
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_82466856
Moet godverdomme op de bench voor een progression raid op LK heroic -_-. Ben er altijd, en doe meer DPS dan de andere shadowpriest (en heb minder gear) krijgt iemand te horen dat ik op de bench moet omdat die andere (ele shaman) meer damage output heeft. Kijk ik op de logs, staat hij onder die andere Spriest.

Heel erg leuk, het enige leuke aan dit spel zijn de prorgress raids...

Doet me heel erg denken aan een vorige guild waar ik ook nieuw was, maar de spriests die het kontje van de GM het hardste likten mochten mee . Heb daar weinig behoefte aan.

I'm not amused .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')