Geen haast om 80 te wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Katth het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel meer, maar je moet wel daily doen elke dag voor emblems of triumph.
Zeker als je eenmaal in outland kan gaan minen en je hebt een flying mount.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef Katth het volgende:
Mining is niet zo erg om te levelen, dat je in een avond.
Daar gaat questen ook erg snel. Voor dungeons krijg je dan veel minder xp per dungeon. Geen halve levels meer in ieder geval.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Metonae het volgende:
In Northrend is het niet meer aan te raden?
Procentje of 10quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Daar gaat questen ook erg snel. Voor dungeons krijg je dan veel minder xp per dungeon. Geen halve levels meer in ieder geval.
dan kunnen we op single target fights alleen judgement, CS, exor, concecration(crappy op single target) en HoW na 20%. dat laat flinke gaten open in de 'rotatie'.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij was 't idee om voor single-target, meer af te laten hangen van Crusader Strike.
Dat is nog best te doen danquote:
Mja idd, ik heb nu nooit een moment dat ik niks kan doen vanwege een cooldown. Sowieso worden paladins volledig op de schop genomen (CS krijg je nu als lvl 1 ability),quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dan kunnen we op single target fights alleen judgement, CS, exor, concecration(crappy op single target) en HoW na 20%. dat laat flinke gaten open in de 'rotatie'.
ik vind het prima dat ze CS belangrijker willen maken, maar een aanval minder op single target maakt ons alleen maar meer faceroll.
moeten wachten tot iets van cd is slaat nergens op..
CS op lvl 1 is erg wenselijk voor het lvlen. al heb ik daar weinig aanquote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja idd, ik heb nu nooit een moment dat ik niks kan doen vanwege een cooldown. Sowieso worden paladins volledig op de schop genomen (CS krijg je nu als lvl 1 ability),
Ben je 80, komt cata uit. Weg dure itemsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Blistering het volgende:
Woei, Druid feral gemaakt. Alle 264-245-226 craftables maken en Battered Hilt fixen. Duuuuur, maar wel leuk
Want geld maken is moeilijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ben je 80, komt cata uit. Weg dure items
Hoelang is straks?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Junglebeast het volgende:
Ik geeft niks meer uit aan craftables..
Straks heb je deze greens.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
bij mij gaat het altijd zo:quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Sjiznit het volgende:
Top avond
Vandaag ICC25 gedaan. Ging echt heerlijk. Alleen ging de raid voor Fester uit elkaar maar ach. Geen man overboord. Daarvoor dropte zat leuke dingen voor mij. Nou heb ik daar weinig kans op aangezien ik juist op dat soort momenten slecht roll. Vandaag ook. Op Bryntoll rollde ik 28, verloren. Na de lady dropte er dps boots roll ik 23, ook verloren.
Toen dropte er http://www.wowhead.com/item=49989/ahnkahar-onyx-neckguard . Ik roll 51. Hunter rollt als enigste hoger. Raid leader vond dat dit niks voor hunters was en hunter zelf gaf toe te snel gerolled te hebben. Ik kreeg em dus
Op Gunship dropte er een toffe ring voor me: http://www.wowhead.com/item=49999 . Rollde ik 55, alleen was ik vandaag op pad met een groep die allemaal nog slechter rollen dan ik dus deze was ook voor mij.
Raid leader had als loot regel max 2 loots per wing dus ik had al genoeg. Toen dropte op Saurfang nog deathbringers will en een mark. Maar ach ik ben al lang blij.
Klote roll..quote:ik: Finally a nice drop for me
RL: /roll for item <item dat ik graag wil hebben>
Iemand 1: 96
Iemand 2: 80
ik: 4
Van mij mag het nog wel ff duren ook, heb nog zat te doen in wotlk. En heb nog ff de tijd nodig om de Lich King te vermoorden.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Blistering het volgende:
Tis nog niet eens zeker dat Cata in 2010 komt, dus dat ''straks'' is nog heeeeel ver weg waarschijnlijk.
Het enige wat verandert is dat de prioriteit omlaag gaat voor singletarget. Nu is divine storm nummer 2 op je prio-list, in cataclysm willen ze dat naar achteren schuiven voor singletarget. Net zoals dat een Frost DK bijvoorbeeld Howling Blast alleen bij procs gebruikt of dat een feral druid geen swipe gebruikt singletarget.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dan kunnen we op single target fights alleen judgement, CS, exor, concecration(crappy op single target) en HoW na 20%. dat laat flinke gaten open in de 'rotatie'.
ik vind het prima dat ze CS belangrijker willen maken, maar een aanval minder op single target maakt ons alleen maar meer faceroll.
moeten wachten tot iets van cd is slaat nergens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |